לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 6 באוקטובר 2021 בשעה 8:18

מיליון פעמים היא אמרה לי, "אני רוצה שתהייה סוטה איתי", או, "אני אוהבת שאתה סוטה איתי" ועדיין משהו בי עצור. היא יודעת את כל הפנטזיות שלי, קרוסדרסינג, נשיות, נשלטות, התמסרות, זונה של גבר, זונה של אישה, סטרפאון, קוקהלד, מקלחת זהב, סטרפאון, גבר, שני גברים, גבר ואישה, שתי נשים, מלא גברים, אבל לא פעם מתעוררות הספקות והחששות. 

אני לא אוהב שהיא מוצצת לי, זה מביך אותי כי מרגיש לי שזה לא מגיע לי כי אני לא גבר שאישה מוצצת לו, אם כבר אני גבר שיורד ואולי יום אחד גם אמצוץ זין במציאות ולא רק במחשבות. לפעמים התשוקות שלי מתנגשות עם האהבה שלי אליה, זה דיי מטופש ואפילו ילדותי לחשוב שלתת לאישה שלך למצוץ לך או לגמור עליה או לתת לגבר אחר להשתמש בך, זה משהו מבזה או פוגע, באישה שאתה כלכך אוהב. זאת כמובן מחשבה מטופשת וונילית כלכך, מחשבה של טירון בדסמי, אבל המחשבה הזאת כאן והיא צצה מדי פעם.

באופן מסוים, אני יודע שהיא לפעמים מרגישה אותו דבר, איך אני יכולה להשפיל עד עפר, את הגבר שאני אוהבת יותר מאת האוויר שאני נושמת? איך אני יכולה להשתין עליך ואח"כ להתכרבל איתך ולהקשיב לך נוחר?! איך אפשר לקחת את האהבה הכלכך גדולה ולהכניס אותה לתוך אינטימיות סוטה שכזאת. אולי בגלל שמילה "סוטה" יש קונוטציות שליליות כי זה מה שלימדו אותנו, כשהיינו קטנים, אבל אני אוהב להיות סוטה והכי, אני אוהב להיות סוטה איתה.

הלן הדובה - תהיות שיש לרבים מאיתנו ולא רבים יודו בזה. כרגיל אתה יקירי גבר מיוחד שכמותך - מראה שאתה יחיד במינך.
לגבי המציצה. אם זה עוזר מנטלית תחשוב על זה ככה - אתה הצעצוע שלה, דילדו. היא יכולה לעשות איתך מה שבא לה גם עם זה אומר למצוץ כמו סוכריה כי זה עושה לה כיף.
זה לא בשביל ההנאה שלך, זה כי היא נהנית.

לא פעם חשבתי - אני מפלצת! תראו איך אני מתנהגת אליהם? מה עשיתי... למה הם מתכרבלים בביטחון כזה לידי? - כי ככה. זה טבעו של בדסמ. זו אהבה מה היא.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה. אין לי מילים להודות לך על כל התמיכה הזאת, שלך. תודה מעומק הלב
לפני שנתיים
The Libertine - תמונות ומילים
מרשים
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - וואו, יש לי כל כך הרבה להגיד בנושא הזה
שנצטרך יותר מכוס קפה אחת. אבל בגדול
זה עובד מצויין החלק של "להשפיל ולאהוב"
אנחנו פשוט צריכים לשנות את התדר שבו
אנו קולטים את המסרים שהחברה קבעה
ומקובעת בהם. אבל אחנו טובים יותר מהחברה
הכללית ויודעים לפרש בעצמנו מה נכון לנו
ומה לא.
המחשבה הזו פותחת כל כך הרבה אופציות
שכעת כאשר אני חושבת על זה, זה די מפחיד.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - הכוס הקפה הזאת תקרה ולא רחוק היום, נראה לי שכרגע יש לך דברים חשובים מזה והזמן שלך מוגבל. יש לי סבלנות בלתי נגמרת
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י