בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 4 בנובמבר 2021 בשעה 4:09

"תגע בי, בבקשה, תראה לי כמה אתה רוצה אותי", היא מבקשת, בדיוק כמו שדיברנו, כמה ימים מוקדם יותר. אני מחזיק את הפנים שלה עם שתי ידיים ומנשק. נשיקה עדינה, אחריה הפסקה ועוד נשיקה ועוד ועוד, עד שהיא כבר מאפשרת לתשוקה שהצטברה לצאת קצת החוצה. 

יד אחת על התחת שלה, עד שניה מטיילת לאורך גופה, יד, רגל, גב... היא מסתובבת ואני עוטף אותה בגופי. אוחז בצמיג, זה שהיא שונאת, אבל בשבילי הוא בדיוק במקום ובמידה. אני מנשק בעדינות מסביב לאוזן, כמו שהיא אוהבת. מדי פעם לוחש לה, מילים של אהבה. אח"כ יבואו גם מילים של זימה, אבל עכשיו זה הכל אהבה.

הפטמות שלה זקורות ובולטות מבעד לחולצה, אני מלטף אותן בעדינות, חופן את שדיה שנראים מושלמים בכפות ידיי. היא נאנחת, אני צובט את הפטמות וזה מרעיד אותה. היא מתמסרת למגע שלי, אין רעש בראש, גם לא בלב, רק מגע.

היא לוקחת את היד שלי ומצמידה לדגדגן שלה, מבעד לתחתונים. אני מלטף את הדגדגן שלה והיא מרשה לעצה להתענג. אני אצבע, זאת מהות הקיום שלי כרגע, אצבע על דגדגן מיוחם, שזקוק לפורקן. אני סבלני, עדין, למרות שעמוק בפנים, אני רוצה לטרוף אותה, אני רוצה להגמיר אותה מהר וחזק ואז עוד פעם ועוד פעם, עד אפיסת כוחות, אבל אני לא חשוב כרגע, זו היא שמגיעה לה שאהייה רק שלה עכשיו, שאתרכז רק בה.

התחתונים שלה כבר מתחילות להירטב והריח הזה מטריף אותי כלכך... אני אוהב להרגיש את הרטיבות הזאת, אוהב את הריח, מכור לטעם אבל בעיקר מתמלא אושר מההנאה שלה. אני שומר על קצב אחיד, איטי, עדין, אני קשוב לה, לגוף שלה שרועד. אני מרגיש את זה בא, מרגיש את זה מתקרב. לאט לאט אני מגביר את הלחץ והקצב והיא גונחת ומתפתלת.

כמה שהיא צריכה את זה, אני מרגיש את זה, כמה שאני צריך את זה, הרבה יותר מלגמור בעצמי. הנה זה בא, באותות ובמופתים, אני עוטף אותה, שומר עליה, מרגיע, היא רועדת, בכי של אורגזמה. היד עדיין מונחת בין רגליה, הכל רטוב ונעים לי. היא מורידה את התחתון ומגישה לי, "תסניף אותי כשאתה מאונן", היא אומרת, "לילה טוב דילדו" ומסתובבת. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י