לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 בנובמבר 2021 בשעה 14:36

שבת בבוקר, השעון מצלצל, אני עייף, אז עוד כמה דקות לא יזיקו. היא מתעוררת ומחייכת. צריך לקום, להכין כריכים, להתארגן ולצאת. מלא זמן, לא יצאנו לטייל, יותר מדי זמן, אבל הכל זז לאט, או יותר נכון, לא זז.

היא קמה לשירותים ואח"כ זרם מים מהמקלחת ממלא את חלל החדר. אני צריך פורקן, צריך לרוקן את הביצים. כל השבוע, נמנעתי מלגמור ועכשיו זאת הזדמנות. "קום דילדו, קום ולך תאונן מולה", אומר לי קול בראש ואחריו קול אחר מנסה להשבית.

אני לוקח איזו דקה לחשוב ובסוף מחליט שמגיע לי לגמור. הייתי רוצה שהיא תחליט בשבילי, אבל זה בסדר להחליט בעצמי. אני קם ונכנס למקלחת. "את מרשה לי", אני שואל בלחישה. היא מחייכת ועונה בחיוב. אני מסתכל על הגוף שלה, שאני מעריץ כמו שאף גבר לא העריץ אישה. הזין שלי קשה וכל נגיעה מקרבת אותי להתפוצצות וולקנית. 

אני מתקרב לנקודת האל-חוזר, פעם אחר פעם, אבל לא רוצה להפסיק את העונג הזה. אני מסתכל לה בעיניים, הפעם אני עומד ולא יורד על הברכיים, מסתכל לה בעיניים ומרגיש הכי סקסי ואז היא אוחזת את הזין שלי ואני מרגיש כלכך שלה. אני צריך להרגיש שלה. היד שלה מעבירה בי גלים של תשוקה והתרגשות.

אני ממשיך להסתכל לה בעיניים גם כשאני מתיז זרע חם וסמיך. היא סוחטת אותי, מוציאה ממני כל טיפה של תשוקה שהגוף שלה מייצר. היא מסתכלת עליי בחיוך מלא אהבה ומלטפת לי את הפנים, "תודה דילדו", היא אומרת ומנשקת ואני מתלבש ויוצא מהמקלחת.

כמה שעות מאוחר יותר, באמצע נוף ארצישראלי מצוי, הילדים משחקים ואנחנו יושבים זה לצד זו והיא לוחשת לי באוזן "תודה שבאת בבוקר, תודה שהראת לי כמה אני מחרמנת אותך. תודה שגמרת בשבילי, דילדו".

 

AmbiValentine - איזו שבת מופלאה :)
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה נשמה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י