לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 בדצמבר 2021 בשעה 8:30

החרמנות השתלטה עליי, לא יכולתי להפסיק ללטף את הזין שלי מבעד לתחתונים הנעימים. הזין רפוי מתקשה ואני מרגיש כלכך קרוב. אני לא יכול לגמור עכשיו, אני כועס על עצמי ומנתק מגע. 

אני נרדם ומתעורר שוב קצת לפני השעון מעורר שלה. היא נעמד עירומה מול הארון ואני שקוע בתחת הגגול שלה שהייתי נותן הרבה כדי לדחוף עכשיו את הלשון בין ישבניה.

אני רוצה לרדת על הברכיים מולה ולאונן, אני צריך להסתכל לה בעיניים כשאני נמוך כלכך, אבל אני לא מצליח להקים את עצמי מהמיטה או לחלוק איתה את הרעב שלי לפורקן.

היא כבר בטח הגיעה לעבודה ויש לי עוד זמן, עד שצריך להעיר את הילדים. מלא תסריטים מחרמנים רצים לי בראש וטיפות ראשונות כבר מכתימות את התחתונים. אני שוב קרוב אבל רגשות האשם אומרות לי להפסיק. 

אני מרגיש שזה נכון לבקש רשות, או לשלוח לה הודעה אחרי ולהתנצל שלא ביקשתי רשות?! אני לא מגיע להחלטה ובסוף מוותר שוב.

הילדים מוכנים לביה"ס ואנחנו יוצאים. כשאחזור, אני אתפשט ואלטף את הזין שלי בזמן שאני חושב מחשבות שטופות זימה. החור שלי מגורה בצורה שלא אפשר לתאר במילים. הפלאג הגדול מוכיח שהחור שלי סגור מדי אבל טיפה סבלנות והוא מחליק לתוכי וגורם לי להרגיש שלם.

עכשיו כבר ברירה ואני מבקש ממנה רשות לגמור. היא מסכימה. תמיד היא מסכימה. הייתי מת לקרוא את המחשבות שלה עכשיו. המגע מטריף אותי, אני מתפתל ונאנח בשקט. הייתי רוצה שהיא תראה אותי עכשיו, בדיוק ככה, חשוף.

אני מצליח למשוך את העונג הזה, עוד כמה דקות ועוד כמה דקות עד שאני מרגיש שנקודת האל-חזור ממש כאן. אני מנתק מגע אבל הזין שלי כבר פולט מנה ראשונה של זרע. אני אוסף עם האצבעות ומכניס לפה, מורח על השפתיים. הטעם המר מגרה אותי, אני יכול לדמיין את עצמי בולע את כל הזרע שלי מהכוס שלה.

תראי את בעלך, אבא של הילדים שלך, פלאג בתחת, זרע בפה וביצים שזקוקות נואשות להתרוקנות. תודה שאת מקבלת אותי ככה. תודה

 

 

 

AmbiValentine - נהדר. עד העונג הבא :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י