שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 21 בדצמבר 2021 בשעה 4:33

הילדים כבר במיטות, ישנים. מסתיים לו פרק בנטפליקס והיא מכריזה שהיא הולכת להתקלח. "אני יכול להצטרף"? אני שואל והיא עונה "כן, דילדו, תדליק לי לבינתיים את החימום במקלחת".

אני מדליק את החימום ומחכה לה. היא נכנס, מסתכלת עליי ואומרת, "אתה כזה דילדו כנוע, אני אוהבת אותך ככה, תראה לי כמה אתה מיוחם על המלכה שלך". אני נושם נשימה עמוקה ומלטף את הזין שלי.

"אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו", היא מחמיאה ואני נבוך, מה יש לאהוב בזין קטן ועלוב כמו שלי?! אני על הברכיים בכניסה למקלחת והיא מתחת למים החמים, שמשפריצים עליי.

אני מביט בה מלמטה, מרגיש כלכך עלוב, כלכך מושלם... אני לא צריך הרבה כדי להגיע קרוב, כל הסיטואציה הזאת, מטריפה אותי ברמות שלא ידעתי בעבר. אני עוצר שניה לפני פורקן. מביט בה מלמטה ובלי התראה נעמד על רגליי.

"אני יכול לגמור לך ביד כדי שתאכילי אותי זרע"? אני שואל במבוכה. "כל מה שתבקש, דילדו אהוב שלי", היא עונה. אני משפשף את הזין שלי, חזק ומהר, מתנשף, נאנח ופורק את כל החרמנות שלי בידיים שלה.

הבכי משתחרר ממני ואני יורד על הברכיים. עכשיו זה הרגע הכי קשה, כשמתפוצצת הבועה ואני חוזר למציאות. אני מביט בה ובידיים שלה שמכוסות הזרע. "את מרשה לי לנקות לך את הידיים"? "בוא, תאכל קצת זרע, דילדו שלי", היא אומרת ומקרבת את הידיים לפי.

אני עוצם עיניים חזק, מנסה להבריח את כל המחשבות משביתות שמחה וחרמנות. הריח של הזרע ממלא לי את חלל האף ומגרה אותי. אני מלקק את הידיים שלה. טעימה עדינה ומבויישת, טעם מר בפה ואז הכל משתחרר ואני מתחיל לטרוף את הזרע שלי מהידיים שלה.

"כל הכבוד דילדו שלי, אתה רעב לזרע, הגיע הזמן שתתחיל לבלוע את כל הגמירות שלך ולא רק את שלך... אני יודעת כמה רעב לזין של גבר, עמוק בגרון, חזק בתחת", היא אומרת וכל מילה מעמידה לי את הזין. "כן המלכה, הדילדו שלך צריך זין"  אני עונה ומשפיל מבט.

"עכשיו צא החוצה ותחכה לי במיטה, גם לי מגיע לגמור, דילדו"

 

 

* זה היה מתוכנן לפרטי פרטים ובסוף לא יצא לפועל... אולי בהמשך השבוע

שימודה - הרבה דברים רצים לנו בראש מתוכננים לפרטי פרטים אבל אין לנו את האומץ ליזום לבקש. אנחנו מפחדים מהתגובה. אני מפחד. אם רק תדע מה מתרוצץ לי בראש. הסופה כרמל זה סתם אחה"צ מעונן לעומת הסופה שיש לי בראש.
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אתה אומר יש אצלך טורנדו בכלל. חחח
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - מאחל לך להגשים בקרוב בימינו אמן סלע.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - חלק ממה שנכתב כבר קרה בעבר... ההמשך, יגיע גם, בתקווה ממש בקרוב. אפילו שלחתי לה את הטקסט הזה
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אוף איתכם, כבר חשבתי שהיה לכם ערב מוצלח
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - בשבת היו שני סבבים, כנראה שאנחנו כבר לא כמו פעם... אבל זה כבר יותר ממה שהיה בחודשים האחרונים
לפני שנתיים
נשוי בחיפוש עצמי​(נשלט) - לרגע חשבתי שזה קרה באמת....הכתיבה מעולה . מתארת מאוד יפה את הסיטואציה. קצת הופתעתי האמת שזו מהות הקשר עם אישתך. אבל כתוב יפה מאוד
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - ממה הופתעת בדיוק?
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י