לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 22 בפברואר 2022 בשעה 4:06

הפוסט הזה שכב חודשיים בטיוטות שלי (הפוסט הזה, רק חודש). לקח לי זמן לעכל אותו, להרגיש מוכן לתת לו חיים באור השמש. התחושות האלה, היכולת לקבל ולאהוב את עצמי, כלכך לא מובנת מאליה. שנים התביישתי בפנטזיות שרצות לי בראש, בצורך לתת ביטוי למיניות שלי, התביישתי בגבריות שלי. תמיד ראיתי את עצמי כגבר פגום, שנים לא הבנתי בכלל מה ומי אני. שנים שלא הרגשתי גבר, אבל מעולם לא הרגשתי אישה, לא רציתי להיות אישה, רציתי להיות אני, אבל לא ידעתי בכלל מה זה אומר.

אולי זה הזמן שעשה את שלו, אולי אני סוף סוף מתחיל להתבגר, אולי זה בגלל שאני לא מפסיק לכתוב ולחפור במיניות שלי, בדרך הארוכה שלי, אולי זה בעצם, הכל בזכותה ?! אולי זאת ההבנה הזאת, שהאנחנו הזה שלנו, חזק יותר מהכל ?!

אני לא גבר-גבר, מצ'או כזה כמו בפרסומות, אבל האם רק ככה גבר צריך להיות?! תודה לאל שלא. גבר יכול להיות גם רגיש ועדין. גבר יכול לשטוף כלים ואפילו להנות מזה. גבר יכול לבלות עם הילדים שלו ואפילו לדעת להחליף חיתול, לקלח, להכין בקבוק... 

לגבר יכול להיות זין קטן, גבר יכול לחשוב שיש לו זין קטן, אבל בעצם יש לו זין נורמלי לחלוטין, לא זין של שחקן פורנו, אבל גם לא זין קטן בהגזמה... זין רגיל כזה... מה הסיפור הזה עם הגודל של הזין?!?! 

גבר יכול ללבוש תחתוני נשים כי זה הרבה יותר נעים מבוקסר משעמם. גבר יכול ללבוש תחתוני נשים כי זה יפה וצבעוני. גבר יכול ללבוש תחתוני נשים, גם גרביונים כי זה גורם לו להרגיש סקסי! לא הייתי הולך ברחוב עם שלט "אני לובש תחתוני נשים", אבל בתכלס, זה לא עניינו של אף אחד, מה אני לובש מתחת לבגדים, בדיוק כמו שזה לא ענייני מה מישהו או מישהי אחרים לובשים מתחת לבגדים שלהם. 

גבר יכול להעריץ את האישה שלו, גבר יכול לבשל לאישה שלו, גבר יכול לרצות לגעת באישה שלו ולא רק לחשוב על לדחוף את הזין שלו לתוכה, לכבוש-לגמור וללכת לישון. מה יותר גברי מלגעת באישה שלך, לענג אותה, לגמור לה להרגיש סקסית, נאהבת, מושכת? מה זה משנה אם זה עם הלשון בין הרגליים ו/או בין הישבנים, או עם אצבעות שחופרות בתוכה?! האם הגבריות שלך נפגעת, אם אתה יורד על הברכיים ומאונן מול האישה שלך?

האם אני פחות גבר, אם אני מרשה לאישתי להזדיין עם מישהו אחר? האם אני פחות גבר, אם אני משתף את אישתי בפנטזיות הכי סוטות שלי? האם גבר לא יכול לפנטז על גבר אחר? האם אני פחות גבר כי אני אוהב להרגיש את התחת שלי מלא? התשובה היא "לא"! אני לא פחות גבר, מזה שכל לילה מזיין במיטה אחרת, האמת... שאני אולי הרבה יותר גבר כי אני מחובר לעצמי, כי אני עומד מול המראה ואוהב אותי, אני מסוגל להגיד דברים בכל רם, מסוגל לדבר על רגשות, על מיניות. מסוגל לאהוב ולהיות נאהב, מסוגל לשים את האגו בצד, מסוגל להיות אני.

שנים התביישתי בעצמי, הייתי בטוח שאני לא גבר, שאני לא ראוי לאף אישה. היום, אני יודע שאני גבר, אחר, ובהחלט ראוי לה... אני ראוי לה וזה לא מוריד מהאחריות שלי, להיות ראוי גם מחר, מחרתיים, חודש הבא, שנה הבאה... אף לא הרגשתי יפה, שלא נדבר על חתיך, ויש מה לתקן (פחות פחמימות ויותר ספורט, זה הפיתרון), אבל כשאני עומד מול המראה, אני מקבל את הדמות הזאת שמשתקפת שם, היא דווקא נראת לא רע, אבל הקנקן פחות חשוב, נראה לי שיש גם נשמה טובה עמוק בפנים...

 

בוקר טוב, תודה לכל מי שקורא אותי, מגיב, כותב... תודה רבה, אין לכם מושג כמה טוב אתם עושים לי (תקף לכל המינים והמגדרים)

 

bondman​(נשלט){FLR} - פעם הכל היה הרבה נוקשה, היום כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה.
מזלנו שמצאנו נשים שמוכנות לסבול גברים כמונו.
חחח.
ואני?
יש לי זין בן הרגליים אז אני גבר. למרות שבתכלס (בינינו ) הייתי מת להיות אחת מהכוסיות מויקטוריה סיקרט שואו.
לפני שנתיים
NormaJean - זהות, ציפיות חברתיות, הגדרות, השלמה.. אנחנו חיים בעולם שהוא כולו מאבקים פנימיים ומסע בדרך לאהבה. אהבה לאחרים ולפני הכל אהבה אמיתית, עדינה ומכילה לעצמנו.
אשריך שהדמות במראה כבר נראית בעינך לא רע אבל צדקת- הנשמה- יש לי הרגשה שהיא יפהפייה ♡
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה ג'ין!! אהבה וקבלה עצמית, היא הבסיס להכל. אנחנו שוכחים את זה לפעמים, במיוחד בעידן שבו העטיפה לפעמים, חשובה מהתוכן.
לפני שנתיים
PeterPup​(אחר) - אתה גבר! אמיץ וכנה ומודע.
אתה יותר מגבר, אתה בן אדם אמיתי!
שמח בשמחתך על התהליך והשלווה שמצאת.
מתי קפה?
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - בקרוב מאוד
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - מחמאות כאלה ממך, שוות כלכך הרבה. תודה רבה, גרמת לי להסמיק
לפני שנתיים
שימודה - ידידי ,
הכי חשוב שתאהב את עצמך
שתקבל את מי שאתה
כי זה מי שאתה
ולא צריך להשוות או להיות מי שאתה לא.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי, ריגשת
כל מילה בסלע
כל כך שמחה בשבילך, בשבילכם שהגעת
להשלמה הזו, שאין בך רגשי נחיתות
לעומת "גברים" אחרים.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה ! גם לך יש חלק בתהליך הזה
לפני שנתיים
AmbiValentine - איזה פוסט ראוי ונוגע ומרגש.
בדיוק כפי שאתה ראוי להיות מי שאתה על כל רבדיך. בדיוק כפי שאתה חולק עם זוגתך את ה-true self שלך בחיבוק הדדי, מקבל, מברך ועוטף. זכיתם שניכם. תודה ששתפת מלבך 🤍
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה. הודעה כזאת בהחלט נותנת כוחות להמשיך בתהליך.
לפני שנתיים
ים ים 1980​(נשלטת) - כמעט פיספסתי את הפוסט. אתחיל לעקוב אחריך יהיה יותר קל.

אתם מדהימים. תמיד מתמוגגת כשקוראת אותך.
תודה❤️
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה... תהליך ארוך ומאוד מרגש. תודהלך על כל הפירגון, גם לך יש חלק בתהליך הזה ובעובדה שאני מסתובב עם הפלאג מהבוקר
לפני שנתיים
ים ים 1980​(נשלטת) - אם כך אני המאושרת בנשים ❤️
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - 💚
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - אתה גבר גבר רגיש וענוג
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שנתיים
Gallgalil​(נשלט) - מושלם, מתחבר עם כל מילה, ממש כל מילה. כ"כ נכון שהקבלה הזו מגיעה עם השנים וההבשלה מגיעה כשנוברים בנשמתנו. שמח שאתה שם ושמח בשבילך שהיא שם איתך.
כעת נותר רק להינות מזה.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שנתיים
Seductive Promises - זה פשוט מקסים, כל מה שכתבת.
באמת תהליך מדהים.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚 מרגש לקרוא את כל התגובות כאן
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י