לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 6 בפברואר 2022 בשעה 5:29

זימה אחרי ארוחת שישי אצל ההורים, זה משהו שכנראה, כבר לא יקרה יותר... איזה פספוס, של בית ריק מילדים, חשבתי לעצמי כשהיא נרדמה לי על החזה. אז מצאץי קצת זמן וחשק, להעלות לטיוטות קצת פוסטים חדשים, שיהיה לכם, ממני באהבה.

בבוקר, התעוררתי מוקדם, הדלקתי דוד והקשבתי לגשם שבחוץ. הרבה מחשבות מחרמנות רצו לי בראש ומתישהו, הצלחתי להרים את עצמי ולהכנס למקלחת. לקחתי איתי את בגדים להתלבש... סט של חזיה ותחתון, גרביונים ואת הפלאג הגדול.

היא התעוררה כשהתלבשתי. הסתכלתי על עצמי במראה והרגשתי כלכך סקסי. יצאתי מהמקלחת והיא מביטה בי ואומרת "מי זה הדילדו הסקסי הזה?".... אני נכנס למיטה ונצמד אליה. היא מחבקת אותי ומחמיאה לי שוב ושוב. 

"אני חייב לספר לך משהו, זה מציק לי", אני מקדים ואומר "אתמול שהייתי לבד, הייתי חייב לאונן", "בלי לבקש רשות?", היא אומרת בצחוק ואני כרגיל, לוקח את זה קשה. "לא רציתי להפריע לך בלימודים", אני מתנצל והיא לא באמת מבינה, שלמרות שהיא תמיד מסכימה, אני צריך את האישור שלה.

"איך גמרת, דילדו?", היא שואלת ואני עונה מיד "על הברכיים, מול המראה". "ראית כמה אתה כנוע ומושפל, דילדו?". "כן", אני עונה בביישנות. "ומה זה עשה לך?", היא שואלת. "העמיד לי את הזין כלכך חזק", אני עונה. "העמיד לך את הזין הקטן שלך?", היא שואלת סוג של שאלה רטורית. 

"חשבתי עליך", אני אומר וממשיך "חשבתי עליך עם גבר אחר. סליחה, אבל זה כלכך מחרמן אותי". "על מה סליחה, דילדו?", היא נוזפת בי וממשיכה "אני אוהבת שאתה משתפף אותי בפנטזיות הסוטות שלך, ככה יש לי יותר ממך לאהוב".

"פינטזתי שאנחנו טלוויזיה ובדיוק נגמר פרק ואני שואל אותך אם את רוצה לראות עוד אחד ואת אומרת שלא ואז את מוציאה את היד מהשמיכה ומקרבת לי לפה. אני מוצץ את האצבעות שלך ומבין שאת רטובה ומיוחמת. את מספרת לי על הגבר הזה שמת לזיין אותך ושאת מספרת לו שבעלך יודע שאת מזדיינת עם גברים אחרים ושאני אוהב להיות כנוע ומושפל." אני מספר ולא מוותר על שום פרט.

"פינטזתי שאני מכין אותך בשבילו, מגלח אותך, שתהייה חלקה בשבילו ומחכה לך שתחזרי ממנו. ואת מרשהלי להריח אותו ממך, לראות את הכוס הפעור שלך, כי יש לו זין ענק ואת מרשה לי לאונן מולך, כי זה מה שמגיע לי", אני ממשיך ומרגיש את הזין שלי כלכך קשה. "ומה זה עושה לך, דילדו?", היא שואלת.

"זה כלכך מחרמן אותי, אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה ולפנטז עליך" אני עונה ומרגיש כלכך בטוח. "אתה יודע מה אתה צריך?", היא שואלת ולא מחכה לתשובה "אתה צריך גבר, עם זין גדול, שילמד אותך להתמסר לזין ולהיות כנוע ומופשל. אתה צריך גבר, אדון, שילמד אותך להתמסר אליו. אתה צריך זין בתחת, שיכאב לך, שתרגיש שהוא גומר לך בפה, בתחת על הפנים"

"כן", אני עונה בביישנות. "תגיד את זה, דילדו", היא מעודדת אותי. "אני צריך גבר", "לא", היא נוזפת... "אני צריך אדון שישתמש בי ויגרום לי להרגיש כנוע ומושפל", אני אומר בקול רם וברור. "מה עוד, דילדו?" היא שואלת ומובילה אותי לטירוף חושים.

"אני צריך להתמסר לזין, אני צריך למצוץ זין, אני צריך זין בתחת חזק ועמוק", אני מוסיף ובדיוק אז פורק מתוכי כמות מטורפת של זרע. אני בוכה, בכי משוחרר, בכי שאומר שאני כלכך אוהב אותה וכלכך מפחד לנסות את זה". היא מחבקת אותי, עוטפת אותי בכל החום והאהבה שלה.

אני הולך לנקות את עצמי ולשם שינוי, נשאר עם הבגדים, נשאר עם הפלאג. אני חוזר למיטה והיא מביטה במבט מאוהב, "תודה שאתה חולק איתי את כל הפנטזיות והסטיות שלך, תודה שאתה לוקח אותי לעולם שלך", היא אומרת ואני מרגיש כמה היא מתכוונת לכל מילה.

אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה שאתה חולק גם איתנו 💋❤
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאת קוראת אותי
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י