לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 2 במרץ 2022 בשעה 11:41

היא עסוקה בנייד, מכורבלת בשמיכה. אני נצמד אליה, מחבק אותה, מריח אותה. לא הכי נוחצלי ככה, אבל אני צריך להרגיש אותה קרוב, היא צריכה להרגיש אותי קרוב. היד מלטפת לה את הבטן ומטיילת לאורך גובה. התחת שלה חצי חשוף והמגע מעיר לי את החושים.

אני לש את ישבניה ומרגיש את הזין שלי כבר זקור בתחתונים שעוד כמה דקות יהיו מוחתמות. לאחר מספר דקות, אני משחרר את המעצורים ומכניס יד מתחת לחולצה וצובט את הפטמה הקרובה אליי.

היא פולטת גניחה עוצמתית שמזמינה צביטות נוספות. אני לש את השדיים הכבדים שלה ומפנק את השדיים שלה. היא שולפת את הזין הזקור שלי ואוחזת בו שהוכחה לבעלות מוחלטת שלה.

"דילדו, אני רוצה לגמור, אבל בלי חדירה", היא אומרת ומניחה את היד שלי בדיוק בנקודה הנכונה. אני לש את הדגדגן שלה, בעדינות, בתשומת לב מלאה. כל תשומת הלב שלי, נתונה לנקודה אחת בגוף שלה. כל הקיום שלי עכשיו מוקדש לעונג ולסיפוק שלה.

אני קשוב לגוף שלה, לתשוקה שלה, התמסרות מלאה. היא מגישה לי שד ואני יונק אותה, מלקק אותה, נוגס בה והאצבע ממשיכה לגרות את הדגדגן שלה. נמשיך ככה עוד כמה דקות עד שאני ארגיש את הגוף שלה נכנס לטראנס ולהתרגשות כללית. אני אגביר את הקצב עד שהיא תשחרר את כל המעצורים ותתן לאורזמה לטלטל את כולה.

אני עוטף אותה, עד שהיא נרגעת והבכי נעצר. "אני אוהבת אותך כלכך, דילדו שלי, בעל שלי, אהוב שלי", היא אומרת בהתרגשות. אני מביט בה, מחייך, מאוהב.

"תרגיש מה אתה עושה לי", היא אומרת ומניחה את היד שלי, בין רגליה. היא רטובה כולה, מוצפת... זה מפתיע אותי כל פעם מחדש. "אני יכול לטעום אותך", אני חצי מבקש-חצי מתחנן. "רק מהאצבעות", היא עונה בתקיפות ואני חוזר ומבקש לדחוף את הראש שלי בין הרגליים. "אבל עוד לא התקלחתי", היא אומרת ואני מנסה להסביר לה שזה ממש לא משנה ושאני צריך לטעום אותה. היא מסתכלת עליי ומסירה את השמיכה.

"תלקק אותי, דילדו", היא פוקדת ואני מיד קופץ ומתמקם בין רגליה. הריח שלה מטריף אותי ואני מלקק אותה בתאווה חסרת מעצורים. אני מרגיש את הטעם שלה יורד לי בגרון. וממלא אותי. זה המקום שלי בעולם הזה. "אני יכול לחדור?", אני שואל והיא עונה מיד "לא". אבל.. אבל... אני מגמגם."דילדו, אמרתי לא!, אתה יכול להשתפשף בי אבל שלא תעיז לחדור", היא עונה בצורה ברורה.

אני מצמיד את הזין הקשה שלי ומשתפשף בה. היא עוצרת אותי פעם ועוד פעם כשהזין שלי מחליק וכמעט חודר לתוכה. זה מטריף אותי כלכך, אני מגביר את הקצב והיא מזכירה שאסור לי לחדור. "את מרשה לי לאונן עם הגמירה שלך?", אני מבקש בכניעה והיא מאשרת.

אני כלכך קשה עכשיו, כלכך מגורה, מרגיש כלכך שלה, כנוע. מרגיש הכי טוב בעולם. אני מורח את הגמירה שלה על הזין שלי ומאונן מולה. אני לא צריך הרבה, כדי להגיע לנקודת האל-חזור, אבל מצליח להפסיק, פעם אחר פעם, עד שזה כבר בלתי אפשרי ואני שופך את עצמי על עצמי.

הלן הדובה - "אבל לא התקלחתי" זה משפט מוכר לי מאוד חחח. למרות שזה בדרך כלל נגמר בסקס למרות זאת אצלינו.

מחרמן ומתוק. במיוחד אהבתי את הדגש על איסור חדירה ועם זאת ויתור קל שבקלים.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י