שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 21 באפריל 2022 בשעה 6:45

הפרק של הסדרה בנטפליקס ייגמר והיא תגידי לי להתפשט ולרדת על הברכיים, ככה בלי התראה מוקדמת. אני אתפשט וארד על הברכיים. "תאונן בשבילי דילדו", תגידי בעדינות והמילים שלך יטריפו אותי. היא תהייה שקועה בטלפון, אולי במשחק של הדובי, אולי בפייסבוק או באסוס, אולי בכלל תתכתב עם מאהב פוטנציאלי.

"תאונן דילדו אבל שלא תעיז לגמור, אתה תגמור כשאני אחליט", היא פוקדת בעדינות ואני בחששות, הרי בסיטואציה הזאת אני לא מסוגל להתאפק וגומר מהר. הזין שלי קשה, כל הגוף שלי מגורה. תחושת ההשפלה הזאת מטריפה אותי ברמות קיצוניות.

אני מאונן ומפסיק פעם אחר פעם, כדי לא לגמור כמו שהיא ביקשה. "עצור", היא פוקדת ואני מנתק מגע מהזין שלי. היא מגישה לי את היד שלה וזה הריח שלה שמטריף אותי. "תריח אותי, דילדו, אני יודעת כמה אוהב את הריח שלי", היא אומרת ואני מסניף אותה כמו נרקומן. "עכשיו תגמור הכי מהר לתוך היד שלי, דילדו כנוע ומושפל שלי", היא דורשת.

אני משפשף חזק את הזין הזקור והמגורה שלי ומרגיש את האורגזמה שלי מתקרבת בצעדי ענק. המבט שלי מהעיניים ליד שלה. זה קרוב, זה בא, אני מרגיש את כל החרמנות שלי עומדת להתפרץ כמו הר געש ושניה לפני שזה קורה, אני מנתק מגע מהזין שלי, שמתחיל לרעוד ולפלוט זרע חם וסמיך לתוך ידה.

אני יורד על הברכיים ומתחיל ללקק את הזרע שלי מהיד שלה. אני מלקק בתאווה, עד הטיפה האחרונה ואז מביט בה. היא אוספת מעט זרע שנמרח לי על הפנים, מגישה לי לפה ואני בולע ברעב. "כל הכבוד דילדו", היא מחמיאה לי ומלטפת לי את הפנים. "תחכה לי במיטה, דילדו", היא פוקדת והטון הזה שלה, מקשה לי עוד יותר את הזין. 

אני מחכה לה במיטה והיא מגיעה עירומה. היא מכניסה יד לכוס שלה, מרטיבה לי את הזין ולפני שאני מספיק להגיד משהו, היא כבר רוכבת עליי. אני לש את השדיים שלה וצובט את הפטמות, כמו שהיא אוהבת ובעוד כמה רגעים, כל השכונה תשמע אותה גונחת ומתפוצצת עליי. "תודה, דילדו, שאתה כזה שימושי", היא אומרת ומסתובבת לצד שלה במיטה. אני נשאר במקומי, מכוסה בגמירה שלה, עד שארדם.

 

 

* חלק מהאירועים המתוארים התרחשו בהזדמנויות שונות ולא בהכרח בסדר שנכתב. חלק מהאירועים התרחשו רק אצלי בראש. ביחד נוצר משהו שעשה לי נעים, מקווה שגם לכם ולכן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י