לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 25 בפברואר 2023 בשעה 13:02

אולי נארגן לנו יום חופש, אני ואת, נטולי ילדים. לא צריך לנסוע מעבר לים, גם לא לבית מלון, נשאר בבית שלנו. אני אדאג שהכל יהיה נקי ומסודר, אביא לנו מטעמים ופינוקים, נכבה מחשבים וטלפונים.

אחרי הקפה של הבוקר, אני רוצה לגלח אותך, את אוהבת להיות חלקה, אני אדאג שתהיי גם נקייה. אני אסבן אותך, אשטוף אותך, אנגב אותך, אסרק אותך ואלביש אותך.

אני רוצה להתסכל עליך ולחבק אותך, לנשק כל מ"מ בגוף שלך. מתחשק לי להטריף לך את הפטמות מבעד לחזיה ואת הדגדגן מבעד לתחתונים. אני רוצה אותך רטובה ומוכנה לאורגזמה ראשונה. אני רוצה שהתחתונים שלך יהיו רטובים מהגמירה שלך, מתחשק לי להסניף אותך כשאחכה לך על הברכיים ולא תרשי לי לאונן כי כל הסופ"ש הזה הוא בשבילך.

אני רוצה ללקק את התחת הגדול שלך ואח"כ להפליק לך עד שתאדימי. בדיוק אז, יהיה הזמן המתאים, לתת לאצבעות שלי לחדור לך מאחורה ולדמות גבר שמזיין אותך בתחת. כל הזמן הזה, הזין שלי מחוץ לתחום, אני בטח אטפטף כמו ברז מקולקל.

את תגמרי על האצבעות בתחת, בכוס, על הדגדגן. את תגמרי פעם אחר פעם, אבל זה לא יספיק, את תרצי עוד ועוד, כי את חזירת גמירות. את תזכירי לי שרק את גומרת;  את המרכז של היקום, את הכל ואני צריך לשרת אותך.

כשנלך לישון, את תחבקי אותי מאחורה. תלטפי לי את הפטמות ותלושי את השדיים שלי, אני בטח אגנח, אתפתל וכדי שאזכור שאני נתון לשליטתך המלאה, את תחזיקי את הזין הזקור והנוטף שלי. תחזיקי אותי צמוד אליך, תחזיקי אותי ותלחשי לי באוזן, שאני כזה דילדו כנוע, משרת ומתמסר, שאני כולי שלך ולרשותך ושזה עדיין לא הזמן שלי לגמור.

 

fatiefairy - איזה תיאור יפייפה. נשמע כמו יום חלום.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה וזה בהחלט חלום מקווה שיום אחד, זה גם יהיה מציאותי
לפני שנה
fatiefairy - מאחלת לך ולכם ♥️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה ❤️
לפני שנה
זוג פלוס​(שולטת) - וואו...התעלית ❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה באמת לא מובן מאליו 💜
לפני שנה
Loona sky - נשמע נהדר. מאחלת לך❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה 💚
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י