בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 6 במאי 2022 בשעה 3:38

הופתעתי שבסיום הטקס בהר הרצל, היה מופע זיקוקים, כבכל שנה (רק שהפעם הם היו שקטים). אז על מה בלבלו לנו את המוח? אי אפשר היה פשוט להורות על שימוש בזיקוקים שקטים בלבד?! מעניין אם השכנים שלי בג'אסר, ישתפו פעולה.

בבוקר שאחרי, אני מתעורר בשעה הרגילה, עם השעון המעורר, לא ברור למה... אני שוכב צמוד אליה, מלטף, מנשק והזין שלי קשה כלכך. היא ישנה עמוק ואין לי כוונה להעיר אותה, למרות שזה יכול להיות כיף גדול להתעורר עם הלשון או האצבעות שלי בין הרגליים שלה.

היא מתעוררת ואנחנו מתמזמזים. הרבה מגע ונשיקות, בלי למהר לשום מקום כי הילדים אצל סבא וסבתא ואין עבודה. עד שהיא לא מובילה את הידיים שלי לשדיים שלה, אני נמנע ונוגע בה במקומות אחרים. היא נאנחת ואני מקשיב לה. 

"על מה אתה חושב?", היא שואלת. "אני מקשיב לקולות שלך שהמגע שלי גורם לך להפיק", אני עונה והיא מניחה  את היד שלי בין רגליה. היא רטובה כלכך וזה כנראה, תמיד יפתיע אותי מחדש. אצבע רטובה תחליק לתחת שלה ולאט לאט תעשה את דרכה לתוכה.

"תעלה עליי", היא אומרת ואני לא מתווכח. אני עולה עליה. הזין הקשה שלי מונח על השפתי הכוס שלה ורק היא תחליט מתי ואם בכלל לחדור. היא לשה את השדיים שלי. בפעם הראשונה, אני קופץ ואחרי מנוחה קצרה, מגיעה הפעם השניה והשלישית. לאט לאט אני מתרגל אבל משהו שם מתעורר שלא במודע.

"להפסיק?", היא שואלת כשהיא צובטת את הפטמות הזקורות שלי. "לאאאא", אני צועק בקול חייתי. היא ממשיכה ואני משחרר את כל המחסומים וגונח הכי חזק והכי חייתי שאני זוכר. אני לא יודע כמה זמן התהליך הזה התרחש, אבל הגוף שלי כולו היה דרוך ומתמסר למגע שלה ולתחושה שאני לא יודע להסביר.

אני זועק את התשוקה שלי לחלל האוויר והגוף שלי רועד בהתרגשות, כאילו ירו אותי בתותח אל השמיים. היא נבהלת ומנתקת מגע ואני נמרח עליה, רועד כמו בהתקף אפילפסיה. אני מנסה להסביר לה שקרה כאן משהו אבל המילים לא יוצאות לי מהפה, זה רק קולות לא ברורים. היא עוטפת אותי ומנסה להרגיע אותי וגם את עצמה. יעברו כמה דקות, עד שאני אצליח להוציא מילים מהפה ולהסביר לה שעברתי עכשיו, את האורגזמה הכי מטורפת, או שאולי זאת היתה רעידת אדמה או מופע זיקוקים מרשים במיוחד.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י