בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 11 במאי 2022 בשעה 5:04

יום שלישי, יום ארוך לפניי. נסיעת עבודה לצד השני של המדינה ובדרך עצירה בעיר המקוללת לאסוף תקליטים שהוזמנו ועל הדרך לפגוש חברה טובה. הילדים כבר ישנו כשחזרתי. ישבתי לאכול והיא מול הטלוויזיה, מדברים על היום שהיה. אני נכנס להתקלח ושאני יוצא, היא במיטה. היא נצמדת אליי, מסניפה אותי. "התגעגעתי אליך", היא אומרת, "חשבתי עליך כל היום". "מה חשבת?", אני שואל והיא מצמידה את הראש שלי לשד שמאל ומפה אני כבר יודע מה צריך לעשות. אני מלקק לה את הפטמה, מוצץ, נוגס וחוזר בסדר רנדומלי.

היא לוקחת את היד שלי ומניחה בין הרגליים שלי, "זהמה שקורה כשאני חושבת עליך, דילדו", היא אומרת ואני מרגיש את רטיבות שלה. האצבע מתמקדת על הדגדגן ונוגעת בעדינות. היא מתמסרת כולה למגע ומחזיקה את הזין שלי, כתזכורת לשליטתה. "תרטיב קצת את האצבע", היא מבקשת ואני מחדיר אצבע לכוס שלה. האצבע מחליקה בדיוק לנקודה הנכונה שמציפה אותה ברעב... אני מזיין אותה עם הצבע עמוק, חזק, מדוייק ותוך דקה היא מתפוצצת. 

היא מביטה בי במבט המאוהב שלה ואני נמס, מה אני יכול לעשות?! מאוהב בה כמו איזה טיפשעשרה. "כמה אצבעות החדרת?", היא שואלת. "אחת", אני עונה והיא מחייכת ואומרת, "אתה מבין עכשיו שאני אוהבת זין קטן, את הזין הקטן שלך". אני מרגיש את הרטיבות נוזלת ממנה ואני מנשק אותה בלהט. היד עדיין בין הרגליים שלה. אני אוהב את הרטיבות הזאת, היא נעימה לי ביד, היא נעימה בנשמה. 

אני לוחץ על הדגדגן שלה והיא מקבלת את זה בהנאה ולא מפסיקה. אני יודע שגמירה אחת לא מספיקה, היום ואני מתמסר לדגדגן שלה, לצורך שלה, לתשוקה שלה ותוך דקה היא רועדת כולה, מתפוצצת שוב ופורצת בבכי של אורגזמה. אני מחבק אותה, מלטף אותה, מנשק אותה. אחרי שהיא נרגעת היא שואלת אותי "דילדו, אתה רוצה לחדור ולגמור?". אני עונה מדי "כן" והיא מושכת אותי ושואלת "למה, דילדו? למה שאני אתן לך לגמור?".

לפני שאני מתחיל לגמגם, אני עוצר, נושם ואומר בצורה ברורה, שהיא גמרה פעמיים על האצבעות שלי ושמגיע לי לגמור. "נכון מאוד, דילדו טוב שלי. שירתת אותי כלכך טוב, אז באמת מגיע לך פרס", היא עונה ואני נרגש כלכך. "אתה יכול לאונן עם הגמירה שלי, דילדו, לא מתחשק לי שתחדור", היא אומרת ואני מוטרף. "תודה, המלכה", אני אוהב פעם אחר פעם ומשפשך את הזין שלי עם הגמירה שלה. אני לא זוכר מה היא לחשה לי באוזן אבל זה הטריף אותי והוביל אותי לאורגזמה מטלטלת. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י