בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 22 במאי 2022 בשעה 12:14

 

אין דבר שמחרמן אותי יותר מלפנטז עליה עם גבר אחר. לא לבוש תחתון סקסי ונעים, לא גרביונים, לא זין של גבר בפה שלי... היא וגבר אחר... אני לא יודע איך להסביר, איזה ריגוש הפנטזיה הזאת מעלה בי במיוחד כשאני על הברכיים מול המראה, רואה את עצמי הכי נמוך, אבל... אצלי, תמיד חייב להיות אבל... אין לי מושג איך אני אגיב בסיטואציה כזאת. יש מצב שהלב שלי יתרסק ולא רק שלא יעמוד לי, אני לא אוכל להסתכל לה בעיניים. יש מצב שזה יגמר תוך עשרים שניות ואני אגמור וארגיש בושה מטורפת. יש גם סיכוי קלוש שזאת תהייה חוויה מעולם אחר ותקח אותנו לרמה גבוהה עוד יותר של אינטימיות ואהבה... אבל אני תמיד אלך על בטוח, על המוכר ואשאר עם הברכיים מול המראה, עם הזין ביד וזרע על הרצפה.

WitchFuneral​(שולט) - יש כל כך הרבה דברים אחרים, לא מבין למה נתפסו על זה.
אני לא מתכחש להפקת הנאה מהאקט, אבל זה יכול לשבור אותך. ליטרלי.
אם אני קורע לנשלטת שלי את הצורה (ואני מאוד סדיסט לפעמים), היא יכולה לעצור אותי או לבלוע את זה ולהגיד לי אח"כ אם זה סביל והיא רוצה לספק אותי. לעומת זאת, ללכת עם גבר אחר... זה לא כאילו אפשר להגיד "פעם הבאה אל תלכי עם גבר אחר ואהיה בסדר", זה נשאר, זה כואב וזה פוגע.

כשולט קשה לי יותר לבגוד מאשר להחזיק בחורה בחגורת צניעות במשך חמש שנים ולהוריד לה דם כל יום. לא משחק ברגש בכלל. זה יגרום לי להרגיש זוועה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני בהחלט מעריך את הכנות שלך והאמת, שאני מסכים איתך! אני חושב שיש הבדל בין לדעת שהאישה שלך הולכת להזדיין עם מישהו, לבין להיות נוכח. זאת אחת הסיבות שלא מימשנו את זה עד כה וגם לא בטוח שנגשים, אבל לפנטז מותר, גם לבד וגם ביחד. שוב תודה על הכנות, זה לא מובן מאליו
לפני שנה
Cuckoldbit - אני מאד אוהב לקרוא אותך. מזדהה עם החששות והלבטים, וככל שאתה דואג להרחיק את מימוש הפנטזיה במימד הזמן אין היא נדחקת הצידה ממימד המחשבה והנפש, נהפכו, הרצון לחבר אותה לפיזיות רק מתעצמת.
ומה עם הלב אתה שואל?
אני יכול לשתף אותך רק מתוך הניסיונות שלי/ שלנו, במהלך שני עשורים.
כמובן שלכל אחד יש את ההתייחסות האישית שלו לקנאה, כאב, הכלה, שינויים בזוגיות ועוד.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, שאתה קורא ומזדהה, זה באמת לא מובן מאליו.
אני אשמח מאוד שתשתף אותי מהניסיון שלך/שלכם
לפני שנה
סדום - אם תבחרו את הגבר הנכון ובקצת הנכון לכם הלבטים שלך יהיו קלים יותר.
ולמרות שזה לא נראה ונקרא ככה בדרך כלל, תפקידו של הגבר המצטרף הוא לדאוג גם לך (מבחינה ריגשית).
בסופו של דבר זה קשר משולש שאתה חלק ממנו. אמנם משולש שאתה הצלע הקטנה יותר בו אבל בלעדיך אין כלום.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י