בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 29 במאי 2022 בשעה 4:48

אנחנו שוכבים במיטה, מתכרבלים, לא ממהרים לשום מקום. אני מבקש ממנה ללטף לי את הראש והיא מבקשת שאבוא בין הרגליים שלה ואניח את הראש עליה. אני משתדל לא למעוך אותה והיא מלטפת לי את הראש בעדינות ממכרת. אני נותן לידיים שלה להציף אותי בנועם. אני מרגיש אותי מתרכך ומתמסר למגע שלה.

אני לא יודע כמה זמן עבר, זה מרגיש כמו חלום... לפתע הרמתי את הראש והתחלתי לנשק אותה, בבטן, בקפלים, שהיא כלכך שונאת. נשיקות עדינות, אחת אחר השנייה, עוד ועוד. אני מנשק אותה והיא מרימה רגל ואני מנשק גם אותה. אני מרגיש את התשוקה בוערת בי, אני כל כולי מרוכז בגוף שלה. אני מנשק, גם, את  הרגל השניה, אני מנשק את כל הגוף שלה, מלבד שדיים, כוס ותחת ואני מרגיש כמה טוב זה עושה לה.

היא מסמנת לי לבוא, אני מתקרב והיא מנשקת אותי, נשיקה ארוכה ומלאת תשוקה. "אתה יכול לרדת על הברכיים ולאונן מולי, אם אתה רוצה", היא אומרת ואני מסמן "כן" עם הראש. אני קם ומוריד את תחתוני התחרה הרטובים שלי, אפילו לא הרגשתי כמה אני נוטף. אני על הברכיים, מולה. היא מלטפת לי את הראש ואני משפשף בעדינות את הזין, מפסיק מדי פעם, כדי לא לגמור מהר מדי, עד שאני לא מצליח להתאפק יותר וגומר על הרצפה.היא מחייכת ואומרת "כל הכבוד, דילדו, עכשיו תעשה לנו קפה, בבקשה".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י