בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 4 ביוני 2022 בשעה 5:03

הילדים הלכו לבי"ס, שתינו קפה, קישקשנו, היא קיפלה כביסה, אני שטפתי את הבית. "אתה בא להתקלח?", היא זורקת לחלל האוויר ואני עוזב הכל ובא. המים החמים מגיעים מהר וממלאים את החלל באדים. אני עוצם את העיניים מתחת לזרם ונותן לידיים שלי למשש אותה, לטייל לאורך ולרחוב.

אני צמוד אליה והזין שלי מתקשה, היא נצמדת לקיר ואני אליה. מנשק את הצואר שלה וחופן את שדיה הגדולים. הפטמות נצבטות לסירוגין והיא משחררת גניחות בהתאם. "תסבן אותי" היא אומרת ומגישה לי את הבקבוק. אני שופך סבון ומסבן אותה. היא לוקחת את הידיים שלי אל בין רגליה ואני חודר עמוק.

היא מתמסרת לידיים שלי, שחופרות בה. אחרי כמה דקות היא מסתובבת ואני מסבן את התחת הגדול שלה והידיים שלי בין הישבנים, בין הרגליים, אצבע אחת בתחת, שתי אצבעות בכוס. אני מוציא יד אחת ומפליק לה על ישבן ימין וגם השמאלי מקבל את סימני היד שלי בתשוקה רבה.

היא סוגרת את המים ומביטה בי, אני על הברכיים, היא מלטפת לי את הראש ואומרת, "אתה יכול לגמור דילדו". אני תופס את הזין הקשה שלי ומאונן מולה, מצמיד את הראש אליה והיא מפסקת טיפה רגליים ונותנת לי להכניס את הראש וללקק לה את הכוס.

אני כלכך מיוחם, במיוחד אחרי שאתמול, היא השאירה אותי עם זין זקור, לאחר שחוותה את אחת האורגזמות הכי חזקות שזכורה לי. אני מביט בה מלמטה, מהמקום שלי ואני מרגיש איך כל הגוף  והנשמה שלי כולה שלה. אני מתפוצץ, בבכי ורעידות. היא מלטפת לי את הראש ועוזרת לי לקום, ישר לחיבוק שלה. 

היא מסתכלת עליי בעיניים מלאות אהבה ותשוקה, מבט שנשכח בזמן האחרון. אני מגיש לה את המגבת ומתנגב בעצמי. "היה שווה כל שקל להשקיע בשיפוץ, כדי להתקלח איתך בעלי, דילדו, גבר מושלם שלי".

Gia X - ארוטיקה ואהבה. אהבה וארוטיקה. תענוג לקרוא!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י