שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 26 ביוני 2022 בשעה 3:09

יום שישי בבוקר, הילדים חוזרים לבי"ס, אחרי השביתה. הילדים יוצאים ואני נוסע לסידורים. כשאני חוזר כבר מרגיש לי שאולי לא נזדיין שוב לעולם. אני מכין את הבית לשטיפה והיא קוראת לי. "חשבתי שרציתי קצת זמן ביחד", היא אומרת ועושה לי סוג של ריגשי, כי בבוקר היה חשוב לה לציין שהבית מטונף ומוזנח. אני שונא שהיא קוראת לבית שלנו מוזנח, גם אם יש בו חלקים שדורשים תשומת לב ואני מתעלם... 

"תבוא", היא אומרת ומסמנת לי עם הידיים. אני מתקרב ומחבק, חיבוק גדול כזה, חיבוק שהיה חסר. "אתה כלכך סקסי", היא לוחשת לי באוזן. זה הפך למשהו שיגרתי בשבועיים האחרונים, מאז שחזרתי לבוקסרים, לפי בקשתה הלא רשמית. עוברת לי מחשבה בראש לעקוץ אבל מעדיף לשתוק. 

אני מניח עליה את הראש ונושם אותה, התגעגעתי אליה כלכך ופתאום יש כאן איזה רגע שממלא אותי באושר טהור. אני מנשק אותה נשיקות קטנות כאלה והיא צוחקת והמבט שלה מתמלא אור. היא מביטה לי עמוק בעיניים ואז מורידה לי את הראש ישר על השדיים שלה.

אני מעביר את הפה ומוציא את הפטמה ומלקקת אותה מבעד לחולצה. היא נטרפת המגע והידיים מצטרפות, לשות, סוחטות, צובטות. "תרגיש מה אתה עושה לי, דילדו", היא גונחת ומכניסה את היד שלי לתחתונים. היא רטובה, שכחתי כבר את ההרגשה הזאת.

"אתה מטריף אותי, דילדו שלי, אתה כלכך סקסי, רק אתה יכול להטריף אותי ככה, רק אתה מרטיב אותי ככה", היא נאנחת בזמן שאני מזיין אותה עם אצבע אחת. אני מביט בה, מבט עמוק כזה, שלוש שניות בלי לנשום ואז מתחיל למצוץ לה את הפטמה ולסירוגין גם לנגוס. אני מרגיש אותה רועדת ואני מתרכז רק בה, עכשיו. מקשיב לנשימות, לגניחות, מקשיב לגוף שלה, לרעש של המיצים שלה. היא גומרת בצעקה גדולה ואחריה מגיע הבכי. הבכי היחיד שלה, שלמדתי לקבל באהבה.

היא נרגעת והבכי מתחלף לחיוך, איזה אושר נמרח לה על הפנים. "אתה לא מבין, נכון?" היא שואלת רטורית ואני מסמן "לא" עם הראש. "אתה לא מבין כמה טוב אתה עושה לי. אף גבר לא נגע בי טוב כמוך, אף גבר לא זיין אותי כמוך, אף גבר לא סיפק אותי כמוך", היא שוטפת אותי במחמאות ואני נבוך. "אין מצב" אני מערער לעצמי. החוסר ביטחון המקולל הזה, כנראה, לעולם לא יעזוב אותי. 

הזין שלי מצומק, ככה זה כשאני מרוכז כולי בה, ככה זה כשאני מרגיש נבוך. היא אוחזת את הזין שלי ואני בטוח שהיא תצחק עליי. במקום זה, היא מספרת כמה הזין הקטן הזה מטריף אותה. "אני רוצה אותך ככה, בתוכי", היא אומרת ואני עולה עליה. מחדיר את הזין הרפוי שלי. אני מזיין אותה ככה, ספק משתפשף בה והתשוקה מתעוררת בעיניים שלה ובוערת בי, אני מרגיש כלכך עלוב מצד אחד ומצד שני... הכי סקסי שיכול להיות. 

"אני מתחילה לספור, דילדו, אתה יודע מה לעשות", היא מצהירה ואני מגביר קצב, בלי להרגיש, הזין שלי קשה ובוער. אני לא זוכר לאן היא הגיעה בספירה, אבל אני התפוצצתי בתוכה (לא לפני, שביקשתי רשות).

Gia X - אתה מספר את זה כל כך יפה! עם כל כך הרבה רגישות, זה מדהים!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה!
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - אתה מתוק אמיתי 🙂
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😀
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - פעם ראשונה שאני נהנית מהפקקים.
שרפי, אני נרטבת מהכתיבה שלך 😘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה. שמח כלכך לשמוע ולהרטיב
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י