לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 28 ביוני 2022 בשעה 4:13

כמה דקות אחרי, אנחנו עדיין מכורבלים, מדברים על הא ודא, מתנשקים לסירוגין ואז היא לוקחת את היד שלי ומקרבת אל בין רגליה. היא רטובה כולה. זה תמיד מרגש אותי, להרגיש את הרטיבות שלה ולדעת שזה בזכותי או בעזרתי. "דילדו, תכניס יד לתוכי, אני רוצה שתרגיש אותי מלאה בך", היא אומרת ואני מחדיר שתי אצבעות ומרגיש אותה נוזלת על היד שלי. "אתה מרגיש את הכוס שלי מלא בזרע? תדמיין שחזרתי מהמאהב שלי וזה הזרע שלו", היא אומרת וכל מילה מרעידה לי את הלב ומעמידה לי את הזין.

אני מתחיל לזיין אותה עם האצבעות שלי, עמוק, חזק, ממוקד בנקודה שמטריפה אותה, ממוקד בגמירה שלה שאני כלכך צריך. היא מחזיקה אותי חזק ואני מרגיש את הגוף שלה מתחיל לרעוד. "זה מטריף אותך לחשוב שגבר אחר זיין את אישתך ואתה רק מאונן לי ומרגיש את כל הזרע שלו בתוכי", היא מקניטה.

"את יודעת שזה הכי מגרה אותי, את יודעת שאני לא מפסיק לפנטז עליך מזדיינת", אני עונה לי ולב שלי רועד. "למה דילדו? , למה זה כלכך מטריף אותך?", היא שואלת. "כי זה מגרה אותי להרגיש כלכך עלוב, כלכך כנוע וכלכך מושלם". "אני אוהבת שאתה כזה דילדו כנוע, אני אוהבת שאתה משרתת אותי, אני אוהבת להשתמש בך, דילדו", היא גונחת, כמעט צועקת ובדיוק אז אני מרגיש אותה מתפוצצת ומרטיבה את היד שלי ואת המיטה.

מפית​(אחר) - מטורף שהגעתם לזה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י