לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 15 בפברואר 2023 בשעה 6:18

הילדים כבר נרדמו, אני אכין לנו קפה, היא במקום הקבוע שלך בספה, עם הטלפון ביד. היא שקועה במסך, מדי פעם חיוך עולה על פניה. מתחילה תחושה כזאת בבטן, תחושה שלא הרגשתי הרבה זמן. אני מנסה להתעלם ולהתרכז בפרק. מדי פעם אני מביט בה ומנסה לגלות, מה היא עושה שם, מה היא מקלידה. 

הפרק נגמר, אני מפנה את הכוסות מהשולחן ושוטף כלים. היא כבר במיטה וכשאני נכנס לחדר היא קוראת לי "דילדו" ומסמנת עם היד לרדת על הברכיים לידה. "אני רוצה שתראה איך אני גומרת", היא אומרת ומשפשפת את הדגדגן שלה מבעד לתחתונים.

היא מסובבת את הטלפון שלה, מקרבת אותו אליי ואומרת "תראה איזה זין גדול יש לו, הוא מת לזיין את האישה שלך, דילדו". אני משפיל מבט ומרגיש צמרמורת בכל הגוף. "אני יודעת כמה זה מטריף אותך, דילדו", היא ממשיכה להקניט אותי, "סיפרתי לו שיש לך זין קטן ושאתה מעדיף ללקק לי את הכוס מאשר לזיין אותי".

היא ממשיכה לאונן מולי ואני מביט בה כלכך מושפל ומגורה. היא גונחת ואומרת לו שהיא רעבה לזין הגדול שלו, שהיא חייבת שהוא יזיין אותה כי בעלה כזה סיסי כנוע. היא מספרת לו שאני בטח אקנא בה, כי אני רעב לזין. אני מרגיש את הזין שלי נוטף ומכתים את התחתונים והמכנסיים.

היא גומרת מולי והיא מראה לי סרטון שלו מאונן ומשפריץ כמויות של זרע. "אתה רואה, זה גבר אמיתי", היא אומרת ומתרוממת מהספה. התחתונים שלה רטובים ואפשר להרגיש את ריח הגמירה שלה באוויר. היא מוסרת לי את התחתונים שלה ואומרת "קח, דילדו. תראה לי כמה אני מחרמנת אותך". 

אני מסניף את התחתונים שלה ושולף את הזין. אני על הברכיים והיא מולי. אני מסניף את התחתונים שלה ומאונן. לא צריך הרבה ואני כלכך קרוב, אני גונח וממשיך לשפשף את הזין שלי. "אני יכול לגמור?", אני שואל אותה על סף בכי. "תגמור, דילדו", היא מחייכת ועונה. שלוש שניות אח"כ אני כבר אפלוט מטחי זרע על הרצפה.

אני מסדיר את הנשימה ומרגיע את הבכי. התחתונים שלי, עדיין צמודות לפנים שלי. אני מתבייש להרים את הראש ולהביט בה. "כל הכבוד, דילדו", היא אומרת ומלטפת לי את הראש. לאט לאט אני מרים את הראש ומסתכל עליה. היא מחייכת ומלטפת לי שוב את הראש. "אני רוצה לראות אותך מלקק את הזרע שלך מהרצפה", היא אומרת ואני כולי מסוחרר. אני בולע את הרוק ומצמיד את הפנים לרצפה ומלקק את הזרע שפלטתי.

"כל הכבוד, דילדו, אני גאה בך כלכך", היא אומרת ומוסיפה "בפעם הבאה, זה יהיה הזרע שלו". אני לא מספיק להגיב והיא כבר מתכרבלת בשמיכה. אני קם ונכנס למיטה, היא נצמדת אליי מאחורה, מחבקת אותי, ואומרת "תודה רבה, דילדו, אני אוהבת אותך הכי בעולם"

 

מבוסס על מקרה אמיתי ופנטזיה גם יחד.

גילו - כל מקרה אמיתי מתחיל בפנטזיה , לא ??!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - כאן דווקא הסדר הפוך
לפני שנה
sage2k2 - מתכון מטריף! וואו... מציאות פנטזיה הכל מרקם אחד אחיד.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - פנטזיה ומציאות לפעמים נפגשים ולפעמים חובה להפריד ביניהם
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - מציאות רבודה.
:-)

לפני שנה
Gallgalil​(נשלט) - ואו איזה סיפור.... גירית
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - לכבוד הוא לי, תודה לך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י