בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 30 ביולי 2022 בשעה 7:26

הדיבורים על הקרוז הזכירו לי את הפעם הקודמת שהיא יצאה לחופשה עם אמא שלה. הילדים היו קטנים ואני עודדתי אותה, לצאת לחופש. אחרי שהילדים נרדמו, הייתי שם איזה תקליט או שניים, שלא עלו על הפטיפון זמן רב מדי ונהנה מהלבד הרגעי הזה. לפני השינה, הייתי מפנטז ומאונן, היו ימים שניצלתי כל רגע פנוי, לאונן ולגמור, כאילו אין מחר, אבל הזכרתי לעצמי שיומיים לפני שהיא חוזרת, אסור לגמור, שלא יהיו פדיחות בשעת האמת.

שישי בבוקר, הורדתי את הילדים כבר בגן וטסתי לעשות קניות. רציתי לפנק אותה, בארוחת בוקר מושקעת וגם בארוחת שבת מלאת חום ואהבה לכל המשפחה. כשחזרתי עם כל הסלים, היא כבר הגיעה ובדיוק יצאה מהמקלחת. רציתי אליה באמוץ ועטפתי אותה בחיבוק, כאילו לא התראנו שנים, בסה"כ שבוע. העיניים שלה זרחו מאושר, היא זרקה את המגבת ואותי היא זרקה על המיטה ועלתה לרכב עליה. היא רכבה עליי בחרמנות חסרת גבולות. אני זוכר שהיא גמרה כלכך מהר ולשם שינוי, היא רצתה עוד, אז היא קבלה עוד וגמרנו ביחד, בתיאום מושלם. 

נשכבנו זה לצד זו, ליטופים, בלי דיבורים ופשוט נרדמנו לכמה דקות. כשהתעוררתי היא שכבה לצידה, על הגב, רגליים מסופקות. ידעתי שזאת הזדמנות טובה, להגשים פנטזיה. ירדתי בין רגליה והתחלתי ללקק אותה. טעם הגמירה שלה משולב בטעם זרע, לא יכולתי לדמיין טעם כזה, זה הטריף אותי בצורה שלא הכרתי והעמיד לי את הזין כלכך קשה, אבל זה לא עניין אותי והתמסרתי לטעמים שלנו. היא התעוררה וליטפה לי את הראש בהנאה, זה היה הרבה לפני, שהיא התחילה לקרוא לי דילדו, אבל ידעתי כבר אז, שזה מה שאני צריך להיות.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י