שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 3 באוגוסט 2022 בשעה 5:49

הרבה זמן לא עשינו סקס, אז הגיוני שגם הרבה זמן לא דיברנו על סקס. ניצלנו זמן נטול ילדים, הסכר נפתח וחזרנו להזדיין. כנראה שהזיון הבא, יהיה בעוד שבוע שהילדים יתחילו את הנדודים לסבא וסבתא.

"אוננת הרבה?", היא שואלת ואני עונה "כן", בלי בושה. "איפה את אוהב לאונן?", היא שואלת ברצינות ואני עונה ישר, בלי לחשוב פעמים, "לפעמים במיטה, אבל בעיקר על הברכיים מול המראה".

"על מה אתה מאונן?", היא מוסיפה לשאול. "עליך", אני עונה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים. "אתה לא חייב לפנטז עליי", היא מנסה לאתגר. "אני לא חייב, אבל אני רוצה", אני עונה ואני לא בטוח כמה היא מאמינה.

"אני מפנטז עליך מזדיינת עם גבר אחר", אני יורה לאוויר. "אני מצטער אם אני סוטה מדי, אבל זה מחרמן אותי כלכך", אני מתנצל. "אני אוהבת שאתה כזה סוטה", היא מרגיעה ומבקשת פרטים.

"אני מפנטז להכין אותך לגבר אחר, מפנטז שאת אומרת לי שאני לא מספק אותך, כי יש לי זין קטן ועלוב, ובגלל זה את  צריכה להזדיין עם גברים אחרים". הזין שלי קשה ואני מרגיש טיפה מתחילה לבצבץ.

"ומה זה עושה לך?", היא שואלת בעניין גדול. "זה מטריף אותי ברמות, זה מחרמן אותי מאוד ומעמיד לי הזין כלכך חזק", אני עונה. היא מחייכת וממשיכה לשאול, "למה זה כלכך מחרמן אותך?". אני לא חושב שיש דרך נעימה לענות על השאלה הזאת,  "זה גורם לי להרגיש כלכך מושפל, אני לא יודע למה כלכך מחרמן אותי, מצטער שאני כזה סוטה מטונף". "אין לך על מה להצטער, דילדו, זה דווקא מטריף אותי שאתה כזה סוטה, כנוע ומושפל".

"יש לי פנטזיה שממש מטריפה אותי לאחרונה", אני אומר ומשפיל את המבט. "אני מכין אותך למפגש, מקלח, מגלח, מלביש ואז מסיע אותך למאהב שלך ומחכה לך בחוץ, עד שתסיימו". "ממממ...", היא משחררת לחלל החדר. "ומה קורה אח"כ?", היא שואלת בסקרנות. "בבית, את מראה לי כמה את רטובה ופתוחה מהזין הגדול שלו ואת מרשה לי ללקק אותך ולאונן", אני עונה וזה מטריף אותי להגיד את זה בקול רם. "יש עוד תוספת", אני מכין אותה, "את מביאה קונדום משומש ומראה לי כמה זרע הוא גמר ואני מבקש ממך לטעום ואת שופכת את הכל לפה שלי". היא מחייכת ואומרת, "מטריף אותי שאתה מרשה לעצמך להיות סוטה".

אני מרגיש כלכך נבוך ומושפל לספר ככה, בקול ברור, את התשוקות הסוטות שלי. "סליחה שאני מאונן כלכך הרבה, סליחה שאני מפטנז כאלה דברים", אני מתנצל והיא מנשקת אותי. "תודה שאתה מספר לי, תודה שאתה מאונן עליי", היא מחזקת אותי ואני ממשיך לספר, "אתמול אוננתי ופינטזתי שאת קוראת לי להכנס אליכם ואני אומר לו תודה שהוא מזיין ומספק את אישתי והוא אמר שהוא שמע שאני צמא לזרע שלו, אז הוא מרוקן את הקונדום לפה שלי".

"טעים לך, הזרע של המאהב שלי?", היא שואלת ואני מסמן "כן" עם הראש ועונה, "כן, הזרע שלו טעים, המלכה, אני מבקש ממנו שיזיין אותך שוב ואם הוא יסכים, אני רוצה שהוא יזיין גם אותי". "אני יודעת, שאתה רעב לזין, דילדו, אתה צריך גבר שיזיין את האישה שלך ואתה צריך גבר שיזיין אותך, עכשיו תראה לי איך אתה גומר עד חמש", היא פוקדת. 

אני עולה עליה ומזיין אותה, מביט לה בעיניים והיא מתחילה לספור; בארבע, אני מאבד שליטה ומרוקן את הביצים לתוכה.

עכשיו אני​(אחרת) - פתיחות בין בני זוג זה הדבר הכי מחרמן שיש❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, אנחנו מאמינים בתקשורת פתוחה.
לפני שנה
sage2k2 - וואוו!!! זה כל כך הרבה דברים...
זה הפתיחות זה האינטימיות זה השחרור זה השיתוף זה פשוט מדהים
תודה שאתה בוחר לשתף גם אותנו דרך הבלוג!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מרגש לקבל כאלה הודעות ותמיכה.
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - כל כך אוהבת את הפתיחות ביניכם.
מטריף
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, נשמה טובה ויפה שכמותך
לפני שנה
שונה בנוף המקומי​(אחר) - מהמם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני שנה
yakibar - זאת סטייה בריאה😎.
עצם הדיבור הפתוח והפנטזיה המינית גם אם לא יצאו לפועל, הם מחרמנים ומוסיפים לסקס.
כך בחשבון שסופו של דבר יתכן שהטיפטוף שוב ושוב יגרום לכך שירד האסימון וזה יגרום לכך שהיא תרצה את זה בעצמה (אבל כפי שנראה כנראה זה רצונך)😍
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - האינטימיות בשיחה כזאת היא כלכך עוצמתית שזה מדהים, מרגש, מקרב ומייצר זוגיות מאוד חזקה. הייתי מאוד רוצה שהיא תקח את הפנטזיות שלי ותגשים אותן כפי שהיא רואה לנכון. אני אשמח מאוד להעניק לה את זה
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו...איזו פתיחות ואינטימיות! מעורר קנאה...
איזה כיף לכם💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, חברה יקרה
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - די אני לא יכולה יותר,
אתה הורג אותי שרפי 😍😘💋
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
לפני שנה
Gallgalil​(נשלט) - איזה אושר של פתיחות בקשר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י