שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 8 באוגוסט 2022 בשעה 2:48

שבת בבוקר, אני מתעורר והיא ערה, שקועה בטלפון. היא בטח משחקת במשחק עם הדובי, אבל אצלי בראש, היא מתכתבת עם איזה גבר שהיה מת לזיין אותה. אולי זה רק אצלי בראש? אני נצמד אליה, מלטף את הרגל שלה ומנשק לה את הגב. היא לא אומרת כלום וזה מטריף ומגרה אותי. הזין שלי מתקשה ואז חוזר למימדים דגדניים, ככה פעם אחר פעם. אני מרגיש כלכך כנוע וחסר אונים.

היא מסתובבת אליי והשד שלה ממוקם בדיוק מולי. אני מלטך אותו מסביב ואז מעביר אצבע על הפטמה וסוחט ממנה גניחה. אני מתחיל ללקק את הפטמה ומרגיש אותה מזדקרת. היא מתמסרת למגע ומניחה את היד שלי בין הרגליים שלה. "תראה מה אתה עושה לי", היא נאנחת ואני מרגיש את הרטיבות. אני כנראה אף לא אחשוב שזה בגללי או בזכותי.

האצבע שלי ממשיכה לטייל על שפתי הכוס שלה ומסביב לדגדגן. "אני צריכה זין, דילדו", היא גונחת ואני ממשיך להטריף אותה. "אני צריכה, זין עכשיו", היא נוזפת בי ואני לא מסוגל לנתק מגע ממנה. "אם אתה לא מזיין אותי עכשיו, אני אלך לגבר אחר", היא מאיימת ואני כמעט מאבד שליטה. "אתה יודע שאני אוהבת את הזין הקטן שלך", היא מעודדת אותי ומחזיקה לי את הזין שלאט לאט מתקשה. היא מסתובבת, מבליטה את התחת הגדול שלה. אני נעמד מולה וחודר. אני תופס אותה בעודפי הבשר ומזיין אותה חזק, עמוק, בקצב והיא מוטרפת.

זה כלכך מגרה אותי לראות את התחת הגדול שלה, קופף בקצב הזיון שלי ולראות את עצמי, במראה, מזיין אותה, כמו גבר אמיתי, כמו הגבר שתמיד רציתי להיות. בדרך כלל, בתנוחה הזאת, אחרי כמה חדירות, אני מתחיל לאבד שליטה וגומר, אבל הפעם, אני ממשיך וממשיך, עד שנגמר לי האוויר. "תנוח, דילדו", היא אומרת ומלטפת לי את הראש.

הזין שלי לאט לאט נופל, אבל אני רוצה לזיין אותה, אני צריך לספק אותה, הייתי נותן הכל כדי לגרום לה לגמור עכשיו. אני עולה עליה. הזין שלי צמוד לדגדגן שלה ואני נע בתנועות זיון. היא נאנחת וגונחת וזה כלכך מגרה אותי, שאני מזיין אותה, רק בכאילו. מבלי להרגיש, הכיפה נוגעת בשפתיי הכוס שלה ומחליקה פנימה. "אתה כלכך קטן, דילדו שלי, זה מטריף אותי כלכך שאני לא מרגישה אותך", היא אומרת ואני מרגיש אותה נוזלת.

אנחנו עושים עוד הפסקה, מתנשקים, מתלטפים. היא מניחה יד על הזין שלי והוא מתקשה. "אני אוהבת להרגיש אותך מתקשה בשבילי", היא אומרת ועולה לרכב עלי. "אתה כזה דילדו טוב, עכשיו תעשה שאני אגמור אליך", היא פוקדת ומתחילה לרכב עליי. אני מביט בה מאוהב, מהופנט, מיוחם... אני לש את השדיים שלה בתיאום עם קצב הרכיבה שלי. 

היא נשענת על החלון ורוכבת עליי, בקצב, בשליטה מוחלטת ואז אני מתחיל להרגיש אותה נוזלת ונוזלת ואז היא מתפוצצת... הבכי משתחרר והיא ממשיכה לנזול עליי. אני עוטף אותה בכל החום והאהבה שלי וממשיך להניע את האגן, הזין שלי קשה וכל חדירה מציפה אותה בעוד ועוד עונג. בדר"כ, זה השלב שהיא מבקשת להפסיק והיא יורדת ממני, אבל הפעם היא נשארת ומרשה לעצמה להתמסר לעונג שמציף אותה.

הבכי שלה ממשיך, אני איתה, כולי איתה, גוף ובנפש. אני מספר לה כמה אני אוהב אותה והיא מתנצלת בבכי שכלכך הרבה זמן לא הזדיינו ושהיא אוהבת אותי ורוצה אותי. הלב שלי רועד מהתרגשות. "אתה כזה דילדו טוב, תראה כמה טוב אתה עושה לי", היא אומרת בבכי ומגישה לי את היד הרטובה שלה ואני מוצץ את הגמירה שלה מהאצבעות.

אנחנו נשארים ככה עוד כמה דקות, אולי שעות, כבר איבדתי את תחושת הזמן ולא אכפת לי מכלום, רק לחבק אותה ולראות את הסיפוק והאהבה שלה מבריקות בעיניים שלה. "אני רוצה להרגיש אותך גומר בתוכי", היא אומרת ואני כבר שכחתי שלא גמרתי. אני מבקש שהיא תשכב  על הגב, כי אני רוצה לראות אותה. 

אני עולה עליה, חודר, ספק משתפשף בה. "אני רוצה אותך בתוכי", היא לוחשת. "אני בפנים", אני עונה במבוכה."אני לא מרגישה את הזין הקטן שלך, דילדו", היא אומרת ומטריפה אותי. אני מגביר את הקצב והיא ממשיכה להזכיר לי שהיא לא מרגישה את הזין שלי, אני מרגיש  אותי קשה ומגורה כמו שלא הרגשתי המון זמן. אני מגביר את הקצב ואני מרגיש את זה מתקרב. כמה חדירות אח"כ, אני כבר אבקש רשות לגמור ואפול עליה, כמו בול עץ... 

שעה אח"כ, אנחנו כבר במפגש משפחתי. משום מקום, היא תבוא ותלחש באוזן "תודה, דילדו שעשית לי כלכך טוב".

 

החלק הראשון

 

Geshden - וואוו!!!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י