בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 11 באוגוסט 2022 בשעה 5:34

שבוע עמוס בעבודה, עוד לא התאוששתי מהסופ"ש הקודם, שהיה כיף אבל פירק אותי. הילדים אצל סבא וסבתא. אנחנו שותים קפה מול הנטפליקס. "נגמר הפרק ואנחנו הולכים לעשות ספורט", היא קובעת עובדה בשטח ואני מאשר, למרות שהייתי מעדיף להתאמן על יכולת הליקוק שלי, בין רגליה ו/או ישבניה.

בסוף הפרק, אנחנו אשכרה קמים מהספה ומתארגנים ליציאה. היא לחדר כושר ואני לבריכה. אני שוחה ושוחה והראש שלי מלא במחשבות. אני נותן עוד קצת מהפעמים האחרונות, עוד כמה דקות, עוד כמה בריכות, לא לוותר גם כשקצת קשה. 

בדרך, הבת שלי מתקשרת ומספרת שכיף להם אצל סבא וסבתא ואני מופתע שהעוללים האלה, כבר כאלה גדולים. מה זה אומר עליי, שאני כבר זקן?! אני נכנס הביתה והיא מספרת לי כמה קשה היה לה, אבל היא לא ויתרה לעצמה. אני גאה בה מאוד ורוצה את זה בשבילה, אני יודע כמה זה יעשה לה טוב, אולי הדבר היחיד שיכול להחזיר אותנו לפעילות מינית אינטנסיבית ורציפה.

"את באה להתקלח?", אני מציע לה והיא מצטרפת אליי. אני נצמד אליה מאחור, עוטף אותה בידיים שלי, מתחת לזרם המים החמים. מצידי שהעולם ייחרב, כאן ועכשיו."אתה מסכים לסבן אותי?", היא שואלת ואני לוקח את המברשת והסבון ומתחיל לקרצף לה את הגב. היא גונחת כאילו יצאנו מסצינת פורנו לוהטת. אני יורד על הברכיים ומקרצף לה את התחת הגדול שלה ואת הרגליים. 

זה כלכך נכון, כלכך טוב, כלכך אני... על הברכיים, לשירותה. אני מתרומם ונצמד אליה שוב. "אתה כזה משרת טוב", היא אומרת ומחייכת אליי. "אני אוהבת שאתה מפנק ומשרת אותי", אני קצת נבוך, הרבה מיוחם. "המשרת שלי רוצה לגמור?", היא שואלת. אני מסמן "כן" עם הראש. היא מבקשת שאענה לה, "כן, אני רוצה לגמור", אני עונה וזה לא מספיק לה. "כן, אני רוצה לגמור, המלכה", אני אומר וחוזר על עצמי, "הדילדו שלך רוצה לגמור, המלכה, בבקשה...". היא מחייכת בשביעות רצון, "אז תרד על הברכיים ותראה לי איך אתה גומר עליי", היא אומרת בשמחה מתפרצת כזאת.

אני על הברכיים, משפשף את הזין והיא מספרת לי כמה אני סקסי, כשאני על הברכיים, כנוע, מתמסר. היא מספרת שהיא רוצה להשתמש בי יותר, להשפיל בלי לפחד ולהפוך אותי למשרת שלה. אני מסתכל עליה מלמטה וכבר לא יכול להתאפק... אני גומר על עצמי, היא מחזיקה אותי ומלטפת לי את הראש, להרגיע את הבכי שהתפרץ.

A Simple Man - מהמם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
המבקר - לא ברור למה אתם בוכים כל הזמן. החיים שלכם דבש
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זה בכי בלתי נשלט של אורגזמה... ממליץ בחום
לפני שנה
mikeforyou - איזה כיף ))
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י