לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 19 בספטמבר 2022 בשעה 3:31

תמיד היתה לי משיכה לעבודת ידיים. מרתק אותי לראות אנשים שיודעים להשתמש בידיים שלהם. זה יכול להיות משהו פשוט כמו לכתוב או לצייר, זה יכול להיות עבודה פיזית כמו לצבוע קיר, לקדוח, לשתול בגינה, להרכיב רהיט, לתקן מנוע מקולקל, לבשל, לאפות. זה יכול להיות איזה רופא שמכניס את הידיים שלו לגוף ומציל חיים... זה כלכך סקסי בעיניי

מעולם לא הרגשתי גבר-גבר כזה, זיין על, מעולם לא הרגשתי כמציאה גדולה בתחום המיני, אבל תמיד ידעתי שיש לי ידיים טובות. אם הזין שלי לא יוכל לעשות את העבודה, הידיים יידעו להשלים את החסר.

אני אוהב מגע, אני אוהב ללטף, אני אוהב להרגיש אותה מבעד לידיים שלי, אני מרגיש בטוח בידיים שלי, מרגש אותי להחדיר אצבע(ות) לתוכה ולהרגיש אותה מבפנים. זה מרגיש כלכך יותר טוב מלהרגיש אותה דרך הזין. אני מניח שהכל קשור לחוסר הביטחון שלי, לאופי הכנוע והמתמסר שלי.

אני אוהב שהיא גומרת על האצבע(ות) שלי. זה כלכך אינטימי, אירוטי, סקסי, מרגש... זה כלכך מרגש אותי, הרבה יותר מלזיין אותה ולא בגלל שהיא לא מגרה אותי, היא מחרמנת אותי כל הזמן, אבל משהו באקט הזה, פשוט מרגיש לי נכון... (כנ"ל לשימוש בלשון), הלוואי והייתי מצליח למצוא דרך, להסביר לה את זה, באופן שהיא תבין כמה שאני רוצה אותה ומעוניין באינטימיות הכי עוצמתית שיש ולא מתחמק מלזיין אותה, הלוואי שהיא תבין שהגבר שלה, צריך אינטימיות אחרת, שלא תמיד כוללת שימוש בזין שלו.

המלקה החרדית​(שולטת) - אני גם אוהבת עבודת ידיים טובה
מעל להכול
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
Geshden - מזדהה עם שכתבת וגם ממש אוהבת שנוגעים בי עם הידיים
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... לקחו לי הרבה שנים, לתת לה לגעת בי בחופשיות, אבל אני מכור למגע, להרגיש דרך האצבעות, זאת אינטימיות ברמה גבוהה
לפני שנה
Geshden - מזדהה איתך ממש.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י