בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 29 בספטמבר 2022 בשעה 4:46

"תראה לי איך אתה מענג את עצמך, כשאתה לבד בבית", היא ביקשה ואני לא ידעתי איך בדיוק להראות לה. הרגשתי מובך ופחדתי שהיא מתרגיש לא בנוח או תחשוב שאני מוזר מדי.

התפשטתי ופתחתי את הארון, שלפתי את הפלאג. "אני אוהב להחדיר את הפלאג לתחת", אמרתי לה, בעודי, משמן ומחדיר את הפלאג. אני אוהב להתלבש, אם זה בסדר והיא מסמנת לי שזה בסדר. אני גורב גרביונים, לובש חזיה, אני מסתכל על עצמי במראה. אני מרגיש מבוייש, התחלה של השפלה.

"מה אתה עושה עכשיו?", היא שואלת. "אני מסתכל על עצמי במראה ונוגע בעצמי, כדי שארגיש סקסי", אני עונה לה ומוסיף "בדר"כ אני יורד על הברכיים מול המראה ומאונן ולפעמים, אני שוכב על המיטה. "איך תרצה עכשיו?", היא שואלת. "על הברכיים, בבקשה", אני עונה לה ומשפיל מבט. 

"אז רד על הברכיים, סיסי", היא אומרת ואני מבצע. מביך אותי, פתאום, שהיא רואה אותי ככה. "עכשיו מה אתה עושה?", היא שואלת. "אני מדמיין אותך", אני עונה בקול שבור. "מה אתה מדמיין?, תספר לי, בבקשה", היא מנסה לתפעל אותי.

"אני מדמיין אותך עם גבר אחר. גבוה, חזק, עם זין גדול. את מספרת לו שלבעלך יש זין קטן ועלוב ושאני אוהב להיות סיסי, כנוע ומושפל." אני עוצר, לוקח נשימה וממשיך. "את מספרת לו שגילחתי אותך בשבילו ושאני מחכה לך בבית ושאולי תרשי לי לאונן בזמן שאני מלקק את הכוס שלך."

קשה לי להגיד את המילים בקול רם, זה מזעזע אותי אבל מעמיד לי את הזין כלכך חזק. אני לא נוגע בו, אבל מרגיש אותו נוטף.

היא מבקשת שאמשיך... "את מספרת לו שזה מחרמן אותי לדעת שאת מזדיינת עם גברים אחרים ומוצצת להם את הזין בתאווה גדולה כי יש לי זין קטן ועלוב שממש לא מגיעצלי שימצצו לי". 

"אני אוהב לדמיין אותך מוצצת זין גדול ועבה, וזה עושה לך טוב, זה עושה לו טוב. את מספרת לו שהיית רוצה שאני גם אמצוץ לו ושהוא יגמור לי בפה."

"אני מדמיין אותך על ארבע, מבליטה את התחת הגדול שלך והוא מפליק לך ואומר לך שיש לך תחת כלכך סקסי ודורש זין. הוא חודר אליך ואת גונחת וצועקת שיש לו זין כלכך גדול משלי. אני רוצה שתגמרי על הזין שלו, פעם אחר פעם"

"אני מדמיין אותו מזיין אותך בתחת, עמוק וחזק ואת מספרת לו שרק לו מותר לזיין אותך בתחת ואני יכול רק ללקק אותך. אני מדמיין אותך רוכבת על הזין שלו, שנשאר קשה וזקור ולא נופל כמו הזין שלי. הוא מזיין אותך בכל החורים, בכל תנוחה אפשרית. את רוצה עוד והוא רוצה עוד ממך"

אני מרגיש את הדמעות מתקרבות ואני לא יכול יותר ומתחיל לשפשף את הזין שלי. "אני מדמיין שאת חוזרת ויש לך ריח של זימה ואת מרשה לי לטעום אותך ואותו בזמן שאני מאונן על הברכיים מולך". 

"אני יכול לגמור, בבקשהההההההה?", אני זועק, "כן, דילדו", היא עונה ושנייה אח"כ, אני מתפוצץ. זרע על הרצפה ובכי של אורגזמה. אני נשאר לשבת על הברכיים, מרגיש כלכך מושפל אבל מסופק, מרגיש שכל הגוף שלי עבר רעידת אדמה או התפרצות הר געש. היא באה ומחבקת אותי. "אני אוהבת אותך, דילדו, סוטה שלי, אני אוהבת אותך, הכי בעולם"

 

 

bondman​(נשלט){FLR} - מדהים.
:-)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו❣️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - 💚
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - מושלם, הייתי איתך לאורך
כל הדרך, פרט לבכי. 😘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה. זה בכי משחרר, בכי של אורגזמה עוצמתית... שרק נבכה ככה
לפני שנה
duo - מרטיט
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
סוסת פרא - דיייי היה לי קצת כואב בלב , יאאאאא איזה מרגש וכל כך אמיתי חיבוקקקק . 😍
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, נשמה. למה כואב בלב? אני דווקא חושב שזה בדיוק ההיפך מכאב
לפני שנה
סוסת פרא - אינטיאוטיבית זו התחושה שצפה בי , אין לי דרך להסביר חחחח .עדיין מחבקת חח
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - כל אחד, יכול לפרש ולהרגיש את המילים שלי, בצורה אחרת... זה כמו שאמן מציג את העבודות שלו והן כבר לא "שלו", הן החלת הכלל וכל אדם יכול לפרש את היצירה, באופן אחר, בהתאם לאישיות שלי, תחביבים שלי, רעיונות שלו, אוסף הזיכרונות שלו וכו'. תודה על החיבוק, אני מרגיש שהוא מגיע מעומק הלב
לפני שנה
סוסת פרא - 😘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני חושב שהעובדה, שאנחנו מסוגלים לחלוק את הפנטזיות שלנו, גם אם הן שונות וקיצוניות, מוכיחה שהקשר שלנו כלכך חזק
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י