לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 30 באוקטובר 2022 בשעה 5:45

באותה תקופה, עדיין לא גרנו ביחד. כל אחד גר באיזור חיוג אחר. היינו נפגשים פעם אחת באמצע שבוע ובסופ"ש , אצלי או אצלה, לסירוגין. בדרך לעבודה, מצאתי, בתיבת הדואר, פתק לאיסוף חבילה. ידעתי שזה המחוך שהיא הזמינה והיא אמורה היתה להגיע אליי לסופ"ש. 

הוצאתי את החבילה מהדואר וכשהגעתי לדירה, נכנסתי לחדר ופתחתי את החבילה. המחוך הגיע עם חוטיני שחור ושקוף. המגע שלו היה כלכך נעים. הורדתי את הבגדים ולבשתי אותו. 

עבר יותר מעשור מהפעם האחרונה שלבשתי משהו נשי. הדחקתי את זה לחלוטין, ניסיתי למחוק מהזיכרון אבל המגע הזה הצית בי את התשוקה מחדש. הרגשתי את אותה התפאלות שגרבתי גרביונים, בפעם הראשונה, בגיל 12.

כמה ימים אח"כ היא הגיע אליי ומדדה את המחוך. אני זוכר שהסתכלתי אליה והיא היתה כלכך סקסית. בדיוק אז, סיפרתי לה שהגיע גם חוטיני ושאני מבקש רשות ללבוש אותו. אני זוכר את המבט המופתע שלה, אבל היא זרמה והסכימה.

במבוכה רבה, התפשטתי ולבשתי את החוטיני. התקרבתי אליה והיא הסתכלה עליי, בחנה אותי. חיוך גדול עלה לה עם הפנים והיא משכה אותי אליה והחלה לנשק אותי בלהט. 

הזדיינו באותו יום כמו חיות, אולי זה היה בגלל שלא נפגשנו כמה ימים, אולי בגלל החוטיני שהפך לשלי מאותו הרגע. אולי בגלל שזה מה שעושה זוג צעיר?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י