בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 15 באוקטובר 2022 בשעה 3:47

הקדמה: הפוסט הזה הולך להיות ארוך, לא הרגיש לי נכון לפצל אותו, לפוסטים נפרדים. הוא מתחיל מאוד ריגשי, אפילו קשה אבל בחלקו השני, תהייה תפנית (סליחה על הספוילר) חיובית בעלילה. מי שרוצה יכול לעבור ישר לחלק השני. חג שמח

 

 

 

*

"אתה בא להתקלח איתי?", היא שואלת ואני קצת מופתע אבל עונה בחיוב. היא נכנסת ראשונה ואני מביט בה עירומה. מבט ארוך, מלמטה למעלה, מלמעלה למטה. אני מביט בה ואוהב אותה, ואת הגוף שלה, עם כל הקפלים שהיא שונאת, עם המשקל העודף שהיא היתה שמחה לחתוך עם סכין ולהעיף לקיבינימט.

אני נצמד אליה, מחבק אותה, מנשק אותה, מתחת למים החמים ופתאום נהייה שקט אחד גדול ומופלא, אושר אדיר, כזה שאי אפשר להסביר במילים, אבל מרגישים עמוק בעצמות.

אבל אז אני עושה טעות, שולח יד וחופן את השדיים שלה. היא קופאת במקום ופתאום משהו קורה והמבט שלה. המבט בפנים שלה משתנה והופך לגוש קרח מפוחד. אני נבהל ומתרחק ממנה, מרגיש כמו איזה מטריד או מינימוס אנס.

"מה קרה?", אני שואל בהיסטריה והיא לא עונה, היא כאילו לא באמת כאן. אני מזהה דמעות בין טיפות המים והיא אומרת שהכל בסדר ו/או שלא קרה כלום. אני מכיר אותה מספיק טוב, כדי לדעת ששום דבר לא בסדר כרגע, אבל היא לא רוצה לדבר על זה ואני לא למדתי להניח לה קצת ושהיא תדבר כשתרגיש לנכון, אז אני ממשיך לחפור ולשאול ועל הדרך, גם לחפור עמוק בנשמה שלי, שעוד רגע תתפרק.

אנחנו מסיימים להתקלח והיא רק רוצה לצאת מהחדר מלא האדים. היא יוצאת ואני מנגב את דלתות הזכוכית משאריות המים ובעיקר לא יודע מה לעשות. 

היא שוכבת כבר במיטה ואני מצטרף. אני שותק וגם היא ויש מתח באוויר, על גבול פעילות ססמוגרפית או וולקנית. "סליחה", היא אומרת בעצב. "זה בסדר", אני עונה ועמוק בפנים אני גמור. "מה בסדר, יא דביל, היא לא מסוגלת שתגע בה, יא אפס", אומר לי הקול שבראש שלי ואני מרגיש מושפל, אבל ממש לא בגרסה המחרמנת.

"סליחה שאני ככה, שאני לא מסוגלת לשחרר ולקבל את האהבה שלך", היא אומרת על סף בכי. "למה שתרצה לגעת במישהי כמוני?! מגיע לך מישהי אחרת, טובה יותר, שתוכל לספק אותך, כמו שמגיע לך באמת", היא ממשיכה והבכי מתפרץ.

אני עוטף אותה בחיבוק שלי, מלטף לה את הראש ומנחם אותה. "אני מאוהב בך, אני חושק בך, בך ולא באף אחת אחרת. את לא מבינה בכלל, כמה אני אוהב אותך וכמה אני צריך אותך, אותך ואף אחת אחרת". אני עונה ומתכוון לכל מילה.

"איך את לא רואה את זה?! אני אומר ומוסיף... "את לא רואה שאני כל הזמן רק רוצה לעשות לך טוב, שתהיי מלאה באושר ומסופקת מכף רגל ועד ראש". (אני מחזיק את עצמי לא להגיד את זה בצורה הרבה יותר בוטה משהו כמו, את לא רואה שכל היום, אני מסתובב סביבך ורק רוצה לשרת אותך, ורעב אליך כמו איזה חיה מיוחמת שצריכה לפרוק כל עוול, לנשק, ללקק כל מ"מ בגוף שלך, לספק אותך ואם רק תרשי, אני אגמור על הרצפה כמו שמגיע לי)

"זה לא נתפס בעיני שמישהו ירצה לגעת בי. אני מרגישה כלכך מכוערת ומגעילה. אני מרגישה שאני מאכזבת את כולם, כל הזמן ולא משנה כמה שמיניות באוויר, אני אעשה". "את לא מאכזבת אף אחד, זה רק אצלך בראש", אני עונה לה. "תשחררי את הלחץ הזה שאת מעמיסה על עצמך ותתני לעצמך להנות מהרגע, ממה שיש לנו, מהאהבה שלנו ולא להתבעס ממה שאין, או ממה שאולי יהיה". היא מניחה עליי את הראש ומרשה לעצמה להירגע. "אני רוצה אותך, גבר שלי, רוצה אותך, בבקשה, תאמין לי וסליחה שאני לא יכולה, כרגע, לספק אותך", היא אומרת ואני מלטף לה את הראש. "יש לנו את כל החיים ביחד, אהבה שלי, אז יש לי סבלנות".

 

 

 

**

אנחנו ממשיכים לשכב ככה, הראש שלה עליי. אני אוהב שהיא קרובה. אנחנו מקשקשים וצוחקים... "תביא לי את היד", היא מבקשת ואני לא מבין מה היא רוצה, אבל מושיט לה את היד. היא מחייכת ומכניסה את היד שלי בין הרגליים שלה. "אני רוצה שתגע בי", היא מבקשת ואני מניח את האצבע בדיוק על הדגדגן ומעסה אותו בעדינות. 

הגוף שלה מגיב באופן מיידי, היא משתחררת ומתמסרת למגע שלי. אני נוגע בה בעדינות ולאט, בדיוק כמו שהיא אוהבת ואני מרגיש שהיא מתחילה להירטב ולפלוט קולות של ייחום לחלל החדר. "התגעגעתי למגע שלך", היא נאנחת, "כמה טוב, אתה עושה לי", היא מוסיפה ואני מרגיש פתאום חי, על באמת.

"תעלה עליי", היא מבקשת, "אבל לא לחדור", היא מוסיפה ואני נשכב עליה. היא מצמידה את הזין שלי לדגדגן שלה ומשפשפת. אני מרגיש את התשוקה בוערת בה ואני מניע את הגוף בתנועות זיון אבל רק משתפשף בה וזה מטריף אותי בצורה שאני לא יודע להסביר. 

היא ממשיכה להשתמש בי ואני מיוחם כלכך אבל הזין שלי רפוי וזה מטריף אותי. "אתה זוכר שאי אפשר לגמור בפנים?", היא מזכירה לי ושואלת "אתה רוצה לגמור בחוץ או עם קונדום". "קונדום", אני עונה והזין שלי נעמד. "מטריף אותי שאת רוצה שאזיין אותך עם קונדום", אני אומר והזין שלי מחליק לתוכה. 

"התגעגתי לזין הקטן שלך בתוכי", היא גונחת. אני אוהב את ההרגשה המדהימה הזאת כשאני חודר אליה, אחרי תקופה מאוד ארוכה שהייתי בתוכה. הגעגוע הזה כלכך עוצמתי ומטריף.

"תשכב לידי", היא מבקשת ואני מבצע. היא מגישה לי את השד הקרוב ואני מלקק את הפטמה ומוסיף אצבע על הדגדגן. "אתה כזה דילדו טוב", היא גונחת. אני כלכך מרוכז בה שלא מעניין אותי כלום חוץ ממנה והזין שלי מעביר את כל הדם למקומות חשובים שלי וחוזר למימדיו הדגדניים. 

אני ממשיך להתמסר לפטמה שלה, בליקוק, מציצה ונגיסה, לסירוגין ואצבע אחר מזיינת אותה עמוק, נוגעת בדיוק בנקודה המחוספסת הזאת בתוכה שמטריפה אותה.

 

 

 

***

"איך הדילדו שלי רוצה לגמור?", היא שואלת ומיד מציעה אפשרויות. "אתה רוצה לגמור לי הבטן?, אולי להשתפשף? או שאתה רוצה לגמור על הברכיים ליד המיטה?". "ליד המיטה", אני עונה. "תבוא, אני מחכה לך, דילדו". היא אומרת ומרגישים את החיוך שלה בטון הדיבור.

אני יורד מהמיטה ועובר לצד שלה, מתמקם על הברכיים. "אני יכול ללקק אותך, בזמן שאני מאונן?", אני שואל מתוך אינסטינקט ולהפתעתי היא גם מסכימה. היא מפסקת רגליים ואני מכניס את הראש, מריח את ריח החרמנות שלה ומתמסטל בשניה. אני מלקק את הכוס שלה, ליקוק ארוך ויסודי, עד פי הטבעת וחוזר אל הדגדגן. 

אני מרים את הראש והיא מסתכלת עליי. "את כלכך טעימה, אני מכור לריח ולטעם שלך", אני אומר והיא עונה "אז תלקק, דילדו" ודוחפת את הראש שלי בין הרגליים שלי. אני מלקק אותה ביסודיות, בתאווה מטורפת, כאילו הייתי כלוא איפשהו ויצאתי לאוויר העולם. 

אני משפשף את הזין בלהיטות ומדי פעם עוצר כדי להנות עוד קצת מהכוס הטעים שלה. אני נשאר קרוב כלכך לגמירה . אני עוצר ומנתק מגע מהזין ואז מתמסר עם הלשון לפי הטבעת הסגורה שלה. אני בוער מחרמנות וכאני מחזיר את לזין, אני מופתע כמה הזין שלי זקור וקשה. אני לא זוכר שעמד לי כלכך חזק, כבר כלכך הרבה זמן, אולי אף פעם לא עמד לי ככה? אולי זאת בסה"כ תזכורת שאני כזה דילדו כנוע ומושפל, שכל מה שהוא צריך זה לרדת על הברכיים ולקק לאישתו את הכוס ואת התחת. 

בסוף זה נגמר בשלושית של זרע סמיך על הרצפה, הריח שלה מרוח לי על הפנים והטעם שלה בפה. היא תרדם הרבה לפני ואני אשכב ואחשוב, שלמרות הכל, אני כנראה, הגבר הכי בר מזל בעולם.

 

 

babywolf - מושלם. קראתי בעניין.. הצלחת גם לחרמן אותי
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה שקראת ושמח מאוד שהצלחתי גם לחרמן. אתה יותר ממוזמן לחפור בבלוג, מבטיח שיש בו עוד הרבה פוסטים מאוד מחרמנים
לפני שנה
A Simple Man - מדהים, מעורר השראה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - מרגש מאוד, תודה
לפני שנה
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - כתוב ממש יפה. התנגשות בין יצרים לפחדים כמעיים.
הדינמיקה ברורה. אני מנחש שלא תמיד עובדת כמו בסיפור זה:)

לא יודע האם הסיפור אמיתי או לא, אבל היה חסר לי קצת echoing. אולי גבר בסיטואציה כזאת לא צריך לרוץ מייד לפתור את החשש והפחדים, אלא להדהד אותם ולהשתתף. "את מרגישה פחד, אני מבין את מרגישה לא ראויה. פתאום" ורק אז...
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על הקריאה והתגובה.
הסיפור הזה, כמו כל הסיפורים בבלוג שלי, אמיתי ומתואר הכי קרוב למציאות או למה שאני זוכר שקרה או נאמר (למעט אלא שצויין אחרת)
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - כמה מורכב ומרגש.
וכמה אהבה💗
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה! הכל אצלי מתחיל מאהבה גדולה... והיא האהבה הכי גדולה שלי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י