לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 6 בנובמבר 2022 בשעה 4:05

"מתחשק לי לגמור לפני השינה", היא אומרת, כמה דקות, אחרי שנכנסה למיטה. "חשבתי שלא תגידי את זה יותר", אני אומר ומנשק אותה. אני מעביר את הידיים שלי לאורך הגוף שלה, כאילו סורק את הקיפולים שלה וממפה את הגוף שלה מחדש, אחרי תקופת יובש כה ארוכה.

אני מכניס יד למכנסיים ומעביר אצבעה על שפתי הכוס הסגור שלה. נגיעה בדגדגן מקפיצה אותה וסוחטת ממנה גניחה עדינה שמזכירה נשכחות. "תעלה עליי, דילדו", היא אומרת ואני נרגש כי זה נראה לי ששנים היא קראה לי ככה.

אנחנו מתפשטים בזריזות ואני עולה עליה. היא מניחה את הזין שלי על הדגדגן שלה ואני מנשק אותה, כמה שאני אוהב להתנשק איתה... אני מניע את האגן בתנות זיון אבל בעצם רק משתפשף לה בדגדגן. היא מעבירה ידיים על השדיים שלי וזה מעורר אותי. 

בשלב מסוים, הזין שלי מחליק לתוכה וזאת הרגשה עילאית, שכחתי איך מרגיש להיות בתוכה וזה פשוט מופלא. אני מזיין אותה לאט ובעדינות, בשיא הרגישות. אני לא בטוח כמה קשה הייתי, אם בכלל, אבל היא היתה כולה בעניין, כאילו לא קרה כלום... 

"אני אוהבת שאתה מזיין אותי ככה לאט, דילדו שלי", היא אומרת ואני מחייך אליה. "אני אוהב לזיין אותך, אישה שלי", אני עונה ואז מוסיף, "אני רוצה להיות הגבר שלך". "אתה רוצה להיות הסיסי הכנוע שלי, שמת לקבל זין", היא עונה ומיד מוסיפה, "אבל אני אוהבת אותך ורוצה אותך, כמו שאתה".

אני ממשיך לזיין אותה באותה עדינות ולא מסתדר שאני רוצה אותי כמו שאני, כי היא כבר אמרה אחרת, אבל אני צריך להתנתק מה חשבה הזאת. "אני יכול להיות הגבר שלך בהרבה גירסאות" ומבלי לחכות לתגובה, אני תופס לה את הפטמה, והיא מיד נכנסת למין טרנס כזה. אני ממשיך לטפל לה בפטמה, ממגע עדין ומלטף עד  צביטה מכאיבה. 

היא מתחילה להניע את הגוף שלה תחתיי, להוספת חיכוך ואני מגביר את הקצב לאט לאט ואנחנו ממשיכים ככה, במעיין דואט של תשוקה מתחדשת. "תראה מה אתה עושה לי, דילדו", היא גונחת פעם אחר פעם עד שהיא נרגעת. אני לא מבין מה קרה וברור לי שאכזבתי אותה.

אני מביט בה, עדיין בתוכה ולא מבין למה היא מתכוונת. "לא הרגשת שהשפרצתי עליך?", היא שואלת בהפתעה ואני חושב לעצמי זה שאין מצב, כי לא היא גומרת במיסיונרית."אז תרד לבדוק עם הלשון", היא אומרת ומפוצצת לי את הבועה.

 

 

ההמשך יבוא....

הרב - כתיבה יפה ומושכת.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - מה המשך יבוא? רציתי בשבילך שזה יהיה אמיתי.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אמיתי לגמרי !
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - איזה יופי!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י