לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 7 בנובמבר 2022 בשעה 3:56

אני יורד על הברכיים בין הרגליים שלה ומסניף את הריח של הגמירה שלה ומתחיל ללקק אותה. הטעם שלה מעורר ומחרמן אותי, אני מתמסר כולי לטעם ולריח של הגמירה שלה. מתמסר כולי לגוף שלה, לנשמה שלה, מתמסר כולי לכנוע שבי, שצריך בדיוק את זה ושום דבר מעבר.

המיצים שלה נמרחים לי על הפנים וזה מרגיש לי מושלם. מבחינתי הלילה יכול להסתיים כאן עכשיו.  הלשון שלי מטיילת לאורך השפתיים שלה ומגיעות גם לפי הטבעת. היא מרימה מעט את הישבן ואני מחדיר לשון ומלקק אותה בתאווה וחושב לעצמי שאם הייתי באמת הגבר שלה, התחת שלה לא היה כלכך סגור.

הלשון שלי ממשיכה לטייל בין רגליה וכל נגיעה בדגדגן מטריפה אותה והיא תופסת לי את הראש, מצמידה אליה ומאוננת. "אתה כזה דילדו טוב, אני משתמשת בך, איך ומתי שאני רוצה ואתה לא מתנגד ועושה בדיוק מה שאני רוצה", היא אומרת בטון כזה שנוגע לי עמוק בנשמה וגורם לי להכנס לאיזה חוויה מטלטלת ומעמידה לי את הזין כלכך חזק.

"אני טעימה לך, דילדו?", היא שואלת ואני מוציא את הראש מהכוס שלה, מביט בה עם חיוך מטופש, "את כלכך טעימה, אהבה שלי, כלכך התגעגעתי לטעם שלך, לריח שלך... אני יודע שאת לא מבינה את זה, אבל אני מכור לטעם ולריח שלך, אני צריך להיות בדיוק כאן, כל יום ולהיות שלך", אני אומר והיא מביטה בי ודוחפת לי את הראש אל בין הרגליים משלה.

אני ממשיך למצוץ לה את הדגדגן, עד שהיא שואלת אם הזין שלי קשה וברור שהוא קשה. היא מבקשת שאשכב על הגב והיא עולה עליי. כמה שאני אוהב להגמיר אותה או לרדת לה, זה כלום, לעומת התחושה המופלאה הזאת, שהיא מתיישבת על הזין שלי. אני מעסה את השדיים הכבדים שלה. אני מרגיש את הרעב שלה, את הצורך שלה והיא לא מפחדת להשתמש בי. אני מביט בה ונמס כולי.

היא מגבירה את הקצב, הולמת בי בכל הכוח ואני מוצא בדיוק את העוצמה המתאימה לצבוט לה את הפטמות. "הנה זה בא, הנה זה בא", היא גונחת ומוסיפה, "אני הולכת לגמור על הדילדו שלי"... היא מסתכלת עליי וכל הגוף שלה רועד, הדמעות זולגות והיא מנסה להחזיק את הבכי, אני מחבק אותה חזק, מזכיר לה כמה אני מאוהב בה, וכמה כל מה שאני צריך, זה להיות שלה, הכי שלה. הבכי משתחרר והיא נופלת עליי, מחוסרת שליטה. 

אני עוטף אותה ומעניק לה את כל החום והאהבה שיש בי. "תודה שאתה לא מוותר עליי, תודה שאתה שלי, למרות הכל, סליחה שאני לא תמיד יודעת לעשות לך טוב, סליחה שאני צריכה אותך יותר גבר שלי", היא אומרת וממשיכה לרעוד ולבכות. אני מביט בה, מאוהב בה עוד יותר. "אני צריך להגיד לך תודה, שאת לא מוותרת עליי, שאת עדיין רוצה אותה ואני אהייה הגבר שלך, כמו שאת צריכה, כי זה מה שעושה לי הכי טוב בעולם".

היא מניחה את הראש שלה עליי ואני מרגיש את הגוף שלה נרגע, את הלב שלה נרגע ואת הדמעות מתייבשות. זאת היתה שבירת שיגרה מאוד עוצמתית ומטלטלת רגשית אבל היא לא הסתיימה, למרות שמבחינתי זה יכול להיות סיום הערב, אבל חפרתי כהוגן, אז הסוף יחכה לפוסט הבא. תודה לכל מי שהגיע עד לכאן...

 

 

שוברים שיגרה חלק ראשון

זרה מוכרת - לחוות אתכם דרך הרגש שלך
זה מיוחד ברמות
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תגובה מרגשת כלכך. תודה רבה 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י