בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 13 בנובמבר 2022 בשעה 5:31

מתעוררים, סוג של יקיצה טבעית. שקט בבית, הילדים ישנים ורק הרעש של העצים שנעים ברוח ממלאים את חלל האוויר. אני נצמד אליה ומחבק אותה. חסר לי מגע, חסרה לי אינטימיות, חסר לי סקס, ובעיקר, חסר ביטחון עצמי. 

אני חוזר ואומר לה שאני אוהב אותה וזה ברור שמשהו יושב לי על הלב. היא שואלת ואני מנסה להתחמק, אבל היא יודעת שבסוף היא תקבל את מה שהיא רוצה אז היא ממשיכה לשאול.

אני נשבר ואני מספר לה שאני חסר ביטחון ושנראה לי שהיא כבר לא רוצה אותי כי היא לא מראה לי שום דבר. היא מסבירה ומנסה לשנן איזו מנטרה שאולי תכניס לי לראש שהיא רוצה אותי ושהיא חרמנית עליי. אני כבר כנראה לעולם אחשוב שיש אדם בעולם הזה, שאשכרה ירצה אותי. יש לי מיליון סיבות למה לא ואת הסיבות למה כן, אני מחביא ומנסה לשכוח.

היא מנשקת אותי, נשיקה מלאת תשוקה, כמו פעם, שהיינו צעירים. היא מכניסה יד לתחתונים ומחזיקה את הזין הרפוי שלי. "איך אתה לא יודע שאני חרמנית על הדילדו הכי טוב בעולם ואיך אתה לא יודע שאני מתה על הזין הקטן שלך שעושה לי כלכך הרבה טוב", היא אומרת ואני לא יודע מה להגיד כי אני באמת לא יודע.

"אתה הגבר הסקסי שלי ואני תמיד רעבה אליך ורוצה אותך", היא ממשיכה לנסות לשכנע ומכניסה את היד שלי לתחתונים שלה. היד השניה אוספת את אחד השדיים שלה ואז עוברת לבתנועה סיבובית על הפטמה. תוך דקה היא כבר מרטיבה וזה מפתיע אותי כל פעם מחדש.

"הייתי רוצה לרכב על הזין שלך ולהתפוצץ עליך ושאח"כ תשתה אוץי, כמו שאתה אוהב", היא אומרת ויודעת שזהלא יקרה כי עוד רגע הילדים יתעוררו, אז אני מזיין אותה עם האצבעות שלי והיא מתמסרת כולה. היא מנשקת אותי נשיקות ארוכות כדי למנוע שחרור של גניחות ללא שליטה.

אני מזיין אותה עם האצבעות, עוד איזה דקה-שתיים, לא יותר, והיא מתפוצצת ומרטיבה לי את היד. אני עוטף אותה בכל החום והאהבה שלי, עד שהיא מסדירה את הנשימה. "עכשיו אתה מבין מה אתה עושה לי? " היא שואלת בנזיפה קלה וממשיכה, "אתה מבין שרק אתה מסוגל לגרום לי להתפוצץ ככה, רק אתה יודע לגעת בי ככה".

אני מוצא את היד ומרטיב את הזין שלי. "אתה יכול לגמור דילדו שלי", היא אומרת ואני משפשף את הזין שלי עם המיצים שלה. נשמעים קולות של התעוררות ואני מפסיק לאונן. "אתה יכול לגמור בשירותים ולחזור למיטה", היא אומרת ואני קם למרותשזה לא מרגיש לי נכון.

לבינתיים הילדים מתעוררים ואני לא מצליח להתרכז בצורך שלי לרוקן קצת את הביצים. אני מנסה, מחליף פנטזיות, אומר לעצמי את המשפטים הנכונים, אבל לא מצליח. אני מוותר וחוזר למיטה. "אני לא מצליח", אני אומר בלחש והילדים כבר קופצים למיטה ורומזים שכדאי להתחיל להתארגן ליציאה.

 

שבוע טוב

 

SeekingChange​(שולטת) - מהמם 💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה ☺️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י