שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 14 בנובמבר 2022 בשעה 4:07

אני רוצה להיות המאהב שלך, לערב אחד. להשיל את מי שאני ולהניח בצד ולהכנס לדמות המאהב, גבר-גבר חזק, כריזמטי, בטוח בעצמו. אני רוצה להגיד לך בצורה הכי ישירה ובוטה שאני כאן כדי לזיין לך את הצורה ולהראות לך כמה את צריכה אותי, את הזין שלי. הייתי רוצה שתרטבי רק מהמילים שיצאו לי מהפה כדי שאוכל לזיין אותך צמוד לשיש במטבח, צמוד לפינת האוכל או אפילו צמוד למיטה. העיקר שתרגישי שאני לא יכול להתאפק וחייב להיות בתוכך. 

אני רוצה להיות המאהב שלך, לערב אחד. אחרי שאגמור בתוכך כי אני חרמן עליך ורעב אליך, כמו חיה מיוחמת, הזין שלי יעמוד ויהיה מוכן לסיבוב שני, שלישי, רביעי... אני רוצה לגרום לך להיות חזירת גמירות, שתהייה רעבה לעוד ממני ולא תרצי להפסיק, גם אם כבר נגמר לך הכוח.

אני רוצה להיות המאהב שלך, לערב אחד. אני אפליק לך ואקשט את התחת שלך בסימנים של הידיים שלי ואת תגידי שבעלך אוהב שאני משאיר עליך סימנים ושעכשיו הגיע הזמן לזיין אותך בתחת. תספרי לי שבעלך לא מזיין אותך בתחת ושאת שומרת אותו רק בשבילי. התחת הגדול שלך והאדום מעמיד לי אתמהזין ואני אזיין אותך בדוגי מול המראה כדי שנראה כמה יפים אנחנו ביחד.

אני רוצה להיות המאהב שלך, לערב אחד. ולהשאיר על השידה ערימה של קונדומים משומשים, מלאים בזרע. את תשכבי במיטה, מוטשת, פעורה, רטובה, מסופקת. אני אלך להשתין וכשאחזור אצא מהדמות של הגבר-גבר שזה עתה זיין אותך ואחזור להיות אני. את תחייכי כשאכנס למיטה ותאמרי. "המאהב שלי השאיר לך מתנה". את תקחי קונדום ותרוקני אותו לפה שלי. "תודה המלכה", אני אגיד בביישנות אחרי שאבלע את הזרע של המאהב שלך. "עכשיו תלקק לי את הכוס עד שארדם", את פוקדת ואני כבר מיד בין הרגליים שלך מתמסר ושותה אותך בתאווה חסרת גבולות. "אולי בפעם הבאה, תהייה גם המאהבת שלי", את אומרת ונרדמת.

ציפור אש - וואו , כמה קצוות באחד שלם. כתיבה מדהימה !
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘 מרגש לקבל תגובה כזאת, במיוחד שהיא ממך.
לפני שנה
worldinmyeyes{לא מחפשת} - אוי, זה נפלא.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
sage2k2 - ככה יודעים שאדם הוא שלם
כשהוא מכיל בתוכו את שני קצוות המינים בצורה כל כך הומוגנית ובשניהם הוא עצמו נמצא!
מהמם. והשיתופים שלך מרגשים כל פעם מחדש
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה.. אני לא סגור שאני כזהגבר כמו שהייתי רוצה להיות, אבל נראה לי שאפשר לתרגל את העניין
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י