שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 23 בדצמבר 2022 בשעה 13:34

אני מגיע לכתובת שהיא שלחה לי. בניין גבוה מול הים, לובי שיש מבריק. אני עולה במעלית, מגיע לדלת. הלב שלי בגרביים. אני דופק פעמיים בדלת ופותח אותה, כפי שסוכם. היא יושבת על הספה, משלבת רגליים, עטופות בגרביונים שחורים, שקופים ומבריקים במיוחד. היא נעמדת, מביטה בי, מחייכת ומסמנת לי לבוא אחריה. אני הולך אחריה ומביט בה מופנט.

היא פושטת את הבייבידול שלה וחושפת שדיים גדולים, הפטמות כבר זקורות. אני רוצה לגעת בה, לנשק אותה^ אבל אני נשאר במקומי. היא מצמידה מצבטים לפטמות, לאחר מכן, היא מורידה תחתונים עד הברכיים, מסתובבת ובלי התראה, מחדירה פלאג מתחתי לתחת העסיסי שלה. היא מסתובבת חזרה ומלבישה בחזרה את התחתונים.

היא מסמנת לי להתקרב ולרדת על הברכיים. בלי מילים, רק בתנועת אצבעות. היא נשכבת על המיטה ומתחילה לגעת בעצמה. העיניים שלי מתמקדות בפס התחרה שבקצה הגרביונים שלה. הייתי מת להעביר את היד לאורך רגליה ולהרגיש אותה.

לפתע אני שומע זמזום, כנראה שהיא הפעילה משהו ותוך כמה שניות, אני שומע אותה נאנחת. הקול שלה מטריף אותי, אני נותן לעצמי לשקוע ולהתמסר לקול שלה. לאט לאט הקול שלה מתגבר ונראה שהיא באקסטזה של ממש. אני מרגיש רטיבות בתחתונים שלי, אבל יודע שאסור לי לגעת.

הזמזום של הצעצוע שלה, נבלע בגניחות חסרות השליטה שלה, היא מתפתלת ואני מביט בה, בשקט מופתי, מהופנט. היא צועקת ורועדת כולה, המבט שלי נשאר על הרגליים שלה, אני מתבייש להרים את המבט ולראות אותה, ברגע של אינטימיות בשיאה.

היא גומרת פעם אחת, אבל ממשיכה מיד לאורגזמה שניה ועוד ועוד... אני מאבד את תחושת הזמן. בשלב מסוים היא מרימה את הראש והמבטים שלנו נפגשים. היא מורידה תחתונים, הם מוצפים בגמירות שלה. ריח תשוקה וחרמנות, מציף את החדר, אני עוצם עיניים, מנטרל את כל החושים, מלבד חוש הריח. אני נושם את הריח שלה, משפיל מבט, מבוייש, מיוחם... 

היא מניחה את התחתונים הרטובים שלה על הפנים שלי. "עכשיו תורך", היא אומרת וזאת הפעם הראשונה שאני שומע את קולה. אני שולף את הזין הזקור והנוטף שלי ומתחיל לאונן. אני מרגיש כלכך מושפל, כלכך עלוב, כנוע וזה מגרה אותי... המיצים שלה מרטיבים לי את הפנים וממלאים לי את הריאות.

אני כלכך מיוחם, אני קרוב כלכך להתפוצצות אבל היא הכינה אותי מראש שאני אצטרך להגיע קרוב, אבל רק בפעם החמישית, היא מרשה לי לגמור. למה חמישית? כי ככה היא החליטה.

אני עוצר קרוב מגמירה, פעם ועוד פעם, אני רוצה לגמור אבל לא רוצה שהטירוף החושי הזה יגמר. אני קרוב ומצליח לעצור בזמן. הגוף שלי רועד וזה נראה שאין סיכוי שאני אצליח להתאפק אבל אני נושם נשימות עמוקות ואיטיות ונראה שלאט לאט זה עוזר. אני מצמיד את היד לזין וחוזר לאונן, נשארה לי רק רק עוד התאפקות אחת אחרונה. אני עוצם עיניים חזק ומאונן כמעט עד גמירה ועוצר.

הזין שלי כלכך מגורה שכל מגע הכי עדין, יוביל אותי אל נקודת האל חזור. "תגמור עכשיו בשבילי", היא פוקדת ואני משפשף את הזין שלי ותוך שניה וחצי אני פורק את החרמנות שלי על הרצפה. אני רועד כולי, אני בוכה, ועוצם עיניים חזק, אני מתבייש בעצמי, אני הרי גבר של אישה אחת ומה לעזאזל, אני עושה... 

היא מורידה את התחתונים שלה מהפנים שלי, מחבקת אותי, מלטפת לי את הראש, עד שאני נרגע ואז היא מגישה לי את היד לפה, אני מלקקק את הזרע שלי מהאצבעות שלה. עם טעם מר בפה^^, אני יוצא ממנה ונוסע הביתה.

 

^ = מתוך "אליסה", ערן צור

^^= מתוך "בחצרות בחושך", ערן צור

 

שבת שלום וחג שמח


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י