לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 24 במרץ 2023 בשעה 4:38

 

אף פעם לא הבנתי מה הקטע של גברים להשוות את הזין שלהם. למי יש גדול יותר, זה סוג של תסביך גברי, אולי אחת הסיבות ללא מעט בעיות לאורך ההיסטוריה.

אני זוכר במלתחות בבית ספר ואח"כ בצבא, מדי פעם הייתי מציץ ומסתכל על אחרים. תמיד נראה לי שיש לי זין קטן. זה כמובן ערער את הביטחון העצמי שלי והכניס אותי לאיזו נישה פחות גברית.

פעם הייתי מתבייש בזין שלי, זה מנע ממני להכניס לאינטימיות עם נשים אבל היום, אני שלם עם הזין שלי. זה מה קיבלתי ואי אפשר להחליף. הייתי רוצה לעמוד מולך ולהוריד את הבגדים ואתה תסכל על הזין שלי ותחייך. אתה תוריד את הבגדים שלך ואני אראה שהזין שלך גדול משלי. נצמיד אחד לשני. אתה תאהב את הקטן שלי ואני יאהב את הגדול שלך.

חלקה כאישה​(אחר) - כמי שארח לא מעט שנים זוגות נשואים לחוויות , היה לי חבר טוב , עם כל חזותו המאד גברית , מה שחנן אותו אלוהים היה בדיחה ביחס אליו , אבל .... אבל ... מה ואיך הוא שיגע את הנשים עם הפצפון , לא בייש ולא מבייש אף מצוייד כהלכה !
הגודל לא קובע , נקודה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני מסכים לגמרי, שהגודל הוא לא מהות הכל ויש נשים שלא אוהבות גדול ועדיין, זה חתיכת עניין. מודה שהיה לי מאוד קשה להשתחרר מזה ועדיין לפעמים, זה חוזר למחשבות שלי ומעסיק אותי
לפני שנה
סוסת פרא - יאאאאא , איזה מרגש אתה אהבתי 😍😍
אולי הז פיצפון אבל הלב ענקקקקק , חיבוק מהנשמה ❤❤❤
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚💚
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - זין זה דבר יפה. באין סוף הגדלים ובאין סוף מצבי הצבירה שלו.
:-)
לפני שנה
מחפש בוס-ית​(נשלט){מחפש בוסית} - זה מושלםםםםם שבא לי לפנק את שניהםםםם
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י