בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 5 בינואר 2023 בשעה 14:02

"היום אני הולכת לישון מוקדם, עוד יותר מהרגיל", היא אומרת ואני רואה את העייפות על הפנים שלה. זה בסדר, יש דרבי חיפאי או שסתם אבלה קצת עם עצמי... שעתיים אח"כ היא קוראת לי לחדר. "מה הדילדו שלי עושה?", היא שואלת בקול חצי מנומנם. "שום דבר מיוחד", אני עונה בהתרגשות חשדנית. "אני צריכה לגמור, אתה מסכים לשרת אותי?", היא שואלת וזה בדיוק מה שהייתי צריך, כלכך הרבה זמן. אני מקפל את הסלון ותוך דקה וחצי. אני כבר עירום במיטה. אני מנשק אותה, נשיקות קטנות מלאות תשוקה. אני חופן שד והיא נוזפת, "לא עכשיו". אני מזיז את היד ומלטף את הבטן שלה וחוזר לנשק אותה. 

אנחנו ממשיכים להתנשק והזין שלי, שאחוז ביד שלה, מתקשה. "אני אוהבת שאתה כזה דילדו כנוע ומתמסר", היא מחמיאה לי ומסמנת לי שזה הזמן לעבודת אצבעות בין רגליה. היד חולפת בין רגליה ואני מרגיש את הרטיבות שלה. מטריף אותי להרגיש אותה מגיבה ככה אליי. היד שלי מטיילת לאורך שפתי הכוס שלה ונעצרת בדגדגן שלה. כל נגיעה גורמת לה להאנח.

אני אוהב את ההתמסרות שלה לגירוי הדגדגן. אני אוהב להרגיש את התשוקה שלה לאט לאט מתעוררת. בשלב מסוים, אני מרגיש שהיא צריכה כבר יותר מזה ואני מחדיר אצבע ומיד מוסיף גם את השניה. אני מזיין אותה עם שתי אצבעות, עמוק וחזק, בקצב. אני אוהב להרגיש את המיצים שלה עולים על גדותיה. היא גומרת חזק על האצבעות שלי וזה משמח ומפתיע אותי, כל פעם מחדש.

"תשכב, דילדו", היא פוקדת, אחרי שהיא נרגעת מהאורגזמה. אני שוכב ומתבונן בה, מתיישבת על הזין שלי. אין תחושה מרגשת יותר, מלהרגיש אותה מתיישבת עליי ומשתמשת בי בדילדו אנושי. אני חופן את השדיים הכבדות שלה, לש אותן בתשוקה. היא רוכבת עליי בקצב שלה, לפי הצורך שלה ואני מביט בה ומתמלא באושר.

היא מותחת את הגב לאחור ומגבירה את הקצב. אני תופס אותה,מצמיד אותה אליי בתיאום עם הקצב שלה ונותן קונטרה עם הזין שלי. אנחנו ממשיכים ככה במעין ריקוד של תשוקה, עד שהיא מתפוצצת ומניחה עליי את הראש. אני ממשיך לנוע בתוכה, לאט וכשהיא נרגעת, אני מגביר את הקצב ומבקש רשות לגמור. היא מרשה ואני מתפוצץ בתוכה תוך כמה שניות.

bondman​(נשלט){FLR} - משמח ומפתיע אותי. אהבתי את הניסוח.
זאת זכות גדולה להגמיר אותה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זאת זכות לתת שירות
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י