לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 21 בפברואר 2023 בשעה 5:30

תחושת המועקה לא עוזבת אותי, אני כבוי, הראש מלא מחשבות. היא הולכת למיטה ואני נשאר בסלון. אני לא יודע מה לעשות עם כל התסכול הזה והאכזבה הזאת שמערערת לי את הנשמה. התוכנית נגמרת ואני מכבה את האורות, בודק שהדלת נעולה והולך למיטה. היא עדיין ערה, להפתעתי. 

היא נצמדת אליי, "זה בסדר או שאני מציקה", היא שואלת ואני עוטף אותה בזרועיי, "את אף פעם לא מציקה", אני אומר לה והיא מתחילה לנשק אותי וללטף לי את החזה. "המלכה שלך צריכה גמירה טובה לפני השינה ואני הולכת להשתמש בך, דילדו", היא לוחשת לי באוזן וכל המחשבות הרעות נעלמות ואני כולי דרוך ומוכן לשירותה.

היא מצמידה את הראש שלי לכיוון הפטמה ואני יונק אותה במסירות ובעדינות. את השד השני אני לש ומדי פעם צובט את הפטמה. זה מטריף אותה וגם אותי. היא מתמסרת למגע שלי, ביו גניחה אחת לשניה, היא מספרת לי כמה היא רוצה לשלוט בי יותר, כמה היא אוהבת שאני כזה כנוע ומתמסר, שהסטיות שלי מגרות אותה ואז היא לוקחת את היד שלי ומכניסה לתוך הפיג'מה שלה.

"תספק אותי, דילדו", היא פוקדת ואני מתחיל לגשש ולמצוא את הדגדגן שלה. אני מעסה את הדגדגן בעדינות ובקשב מלא לתגובת הגוף שלה. "דילדו, אתה משרת אותי כלכך טוב", היא אומרת וזה עושה לי טוב על הנשמה. "אני רוצה לשלוט בך, להשתמש בך, דילדו כנוע שלי. אתה תספק אותי, כל הזמן ואתה תגמור מתי שאני ארצה ואיך שאני ארצה". היא אומרת וזה מרטיט לי את הנשמה. "אני צריך להיות שלך, אני צריך שתהייה המלכה שלי", אני אומר בהתרגשות ואני מרגיש איך היד שלי נרטבת מהמיצים שלה. 

אני מגביר את עוצמת המגע והיא במדרון חלקק לאורגזמה. אני מנשק אותה, כדי שלא ישמעו אותה בכל השכונה. אני מחבק אותה ולאט לאט היא מסדרת נשימה ונרגעת. "אני אוהבת אותך, דילדו שלי. אני אוהבת אותך, משרת סקסי וכנוע שלי. אני אוהבת אותך גבר אהוב שלי", היא אומרת ולאט לאט, שוקעת לשינה.

אני מביט בה, מלטף לה את הראש וחושב לעצמי, כמה שאני בר מזל, שיש לי אישה כזאת. בבוקר, הביצים שלי יכאבו, אבל אני אמשיך להתאפק עוד קצת...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י