לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 20 בפברואר 2023 בשעה 4:05

סיימנו כל מיני משימות בבית וחזרנו להתפחלץ מול סדרת אפוקליפסה. "אתה בא להתכרבל איתי?", היא שאלה ואני לא יכול לסרב לזאת הצעה. התנשקנו, נשיקות קטנות, הרבה נשיקות שהעלו את סף החרמנות מהר מאוד. היא קמה מהמיטה, חיפשה משהו בארון וחזרה לבושה בבגד גוף עם מחשוף עמוק (ממש עמוק). "מתחשק לי להרגיש סקסית בשבילך", היא אומרת ונכנסת חזרה לשמיכה. "את כלכך סקסית, אישה יפה שלי, זאת הסיבה שאני כל הזמן מיוחם עליך" אני אומר ומנשק אותה בלהט. 

אני מתרומם ומביט בה ונטרף מבגד הגוף שחושף קונטור עמוק של שדיים. אני מקרב את הפה כדי לנשק והיא עוצרת אותי. "תבקש רשות, דילדו", היא אומרת ואני, כמו איזה טיפשעשרה חרמן, מבקש רשות לנשק לה את השדיים. היא מסרבת וממליצה שאנשק אותה במקומות אחרים. אני מבקש רשות להתחיל לנשק אותה מהבטן והיא מסכימה. אני מביט בקודקוד התחתון של המחשוף שלה ומתחיל לנשק משם. אני מנשק את הבטן שלה בהתמסרות ולאט לאט עולה מעלה. אני מתאפק ולא מנשק לה את השדיים, כמו שהיא אמרה ועולה עד הצואר. אני מנשק בעדינות, נשיקות מלאות הערצה. 

"אני יכול לנשק את השפתיים שלך", אני שואל בקול נרגש והיא מסכימה. השפתיים שלה מטריפות אותי. "תרגיש מה אתה עושה לי, דילדו", היא אומרת ומניחה את היד שלי על שפתי הכוס הרטוב שלה. "את כלכך רטובה", אני אומר מופתע כמו תמיד. "דילדו למה המלכה שלך כלכך רטובה?", היא מעלה לי להנחתה. "כי רק אני יודע לגעת בך ככה", אני עונה (ובראש שלי מחשבות אחרות לגמרי) ומחדיר שתי אצבעות עמוק לתוכה. היא גונחת והגוף שלה מסמן לי להמשיך.

"אני צריכה זין, דילדו", היא גונחת, כשאני מזיין אותה עם שתי אצבעות. "אני צריכה זין גדול, שיזיין אותי חזק", היא ממשיכה וזה מטריף אותי כלכך. "אני כלכך רוצה את זה בשבילך, אני רוצה שיהיה לך מאהב, שיזיין אותך כמו שאת צריכה", אני אומר בתאווה גדולה. "אני אספר לו, שאני צריכה זין גדול, כי לבעלי יש זין קטן, שמשאיר אותי מיוחמת", היא אומרת וכל הגוף שלי צמרמורות. 

היא מתרוממת ומתיישבת על הזין שלי, אני מיד חופן את השדיים שלה והיא רוכבת עליי. "אני משתמשת בך, דילדו כנוע ומושפל שלי", היא אומרת ואני מאבד שליטה. "אני רוצה להכין אותך למאהב שלך וגם למצוץ לו עד שהוא קשה ומוכן לזיין אותך", אני יורה מילים בלי מחשבה, מילים שמורידות אותי נמוך ומעלות את סף החרמנות שלי. 

היא משתוללת על הזין שלי, בלי פחד, נטו חרמנות וצורך בפורקן. היא מספרת לי איך היא רוצה שהוא יזיין אותה ואני אומר לה שאני רוצה את הזרע שלו בפה שלי ואז אני מאבד שליטה וגומר. אני רואה את הפרצוף המאוכזב שלה ואני פורץ בבכי. היא מנסה להרגיע ולנחם אותי, אבל אני מכיר את הפרצוף הזה. אני מכיר אותה כלכך טוב, כבר היינו שם, לפני שש שנים בערך, בתקופה הכי קשה שלנו, בתקופה ארוכה שלא סיפקתי אותה, בלשון המעטה ואני לא יכול להרשות לעצמינו, לחזור לזה שוב.

אנחנו ממהרים, לאסוף את הילדים וזה מסיח את המחשבות שלי, אבל הלב שלי בוער. הרבה זמן, לא הרגשתי כלכך עלוב ומושפל ולא בקטע טוב. מזל שהנסיעה קצרה אני לא מצליח להסתכל עליה או להוציא הגה מהפה. לא לדאוג, היום עוד לא נגמר ויהיה סוף טוב, אז קצת סבלנות.

שימודה - חיבוק
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. לא לדאוג, היה המשך, פיצוי הולם
לפני שנה
גילו - 💓
לפני שנה
Lady cbt​(שולטת) - אני ממליצה על נעילה שלך וחגירת סטרפאון שתוכל לחדור אליה איתו. היא יכולה לבחור את הגודל שמתאים לה ואפילו להחליף באמצע לאיזה שתרצה. ואתה רק תשמש אותה שתנועות שהיא אוהבת. ככה לגמרי תהיה דילדו:)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני כבר דילדו! אני יכול להציע ואם היא תסכים, זה גם ייצא לפועל. לדעתי אנחנו בכיוון הנכון
לפני שנה
Lady cbt​(שולטת) - בהצלחה! 🤞
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. אנחנו בתהליך כבר כמה שנים. אני אומר תודה, על כל מה שהגשמנו ביחד ומשתדל לא להתבעס, על מה שלא...
לפני שנה
Lady cbt​(שולטת) - בתנועות*
לפני שנה
דנה לובשת - וואוו...מרגש ויפה!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י