לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 6 במרץ 2023 בשעה 4:01

האמת שהדבר היחיד שאני אוהב בפורים זה אוזני המן, אבל רק של אמא שלי, עם מלא פרג ובצק פריך וטעים. שנים לא התחפשתי, רק בשנים האחרונות, זרמתי עם הרעיון של תחפושת משפחתית, אבל מצד שני, אולי זאת הזדמנות טובה לתת לזונה שבי לצאת לאוויר העולם.

בפנטזיות שלי אני בשמלה מבריקה קצרה, שחושפת את הביריות המבצבצות ומבליטות את התחת היפה שלי ואני הולך על עקבים, כאילו זה משהו יומיומי. בפנטזיות שלי, אנחנו יוצאים למסיבה, מלא גברים מתחילים איתך ויש איזה גבר אחד שמביט בי מרחוק.

מבלי לשים לב, היא נאבדת לי. היא בטח בחרה לה מישהו שייזין אותה, כמו שצריך, אני חושב לעצמי ולוגם שלוק מהבירה שלי. הגבר המסתורי ממשיך להתסכל עליי. בתגובה, אני משלב את הרגליים כמו שרון סטון ושולח חיוך מבויש.

בשלב מסוים, אני מרגיש שמציתי את המסיבה ואני רוצה כבר הביתה. אני עושה סיבוב ולא מוצא אותה. אני מתחיל ללכת לכיוון האוטו. החניון ריק מאדם וחשוך, אני מנסה להיזכר איפה החנתי ופתאום הדלת נפתחת והגבר ההוא, שהסתכל עליי, כל הערב, מגיע.

אני מסתכל עליו והוא מתקרב, אני לא יודע אם להמשיך ללכת או לעמוד במקום או להתקרב אליו . אני מת מפחד ונשאר לעמוד במקום. הוא כבר עומד מולי, בוחן אותי מכף רגל ועד ראש. 

הוא לא אומר כלום, רק מתקרב עוד יותר ואז בהפתעה, תופס אותי מהישבן ודופק לי נשיקה. אני מנשק אותו בחזרה, מתמסר למגע השתלטני שלו. הוא מסובב אותי ומצמיד לקיר, אני מרגיש חסר אונים ומיוחם בו זמנית. 

הוא שולף את הזין שלו מהמכנסיים, ומרים לי  את השמלה. את התחתון הוא מוריד בכוח עד הברכיים. "אני יודע שאת רעבה לזין", הוא אומר ומפליק לי על התחת. "כן, אדוני, אני רעבה לזין שלך, בבקשה תשתמש בי, אדוני", אני עונה בצורה אינסטנקטיבית והוא מוריד לי עוד פליק עוצמתי כדי להשתיק אותי.

הוא מפסק לי את הישבנים ומצמיד את הזין שלו ולוחץ. החור שלי רטוב ומגורה ולאט לאט נפתח על הזין העבה שלו. הוא לא אומר כלום, רק מחדיר את הזין שלו לתחת שלי. אני גונח, מכאב ועונג, גם יחד. "תודה, אדוני, שאתה מזיין אותי בתחת", אני גונח ומרגיש את הזין שלי נוטף. 

הוא מזיין אותי בעמידה ואני מתמסר כולי לזונה שבי, לזונה שלו, בלי פחד שמישהו יגיע ויראה. הוא מחזיק אותי חזק, ומניע אותי לפי הקצב המתאים לו. "אתה כזאת זונה טובה", הוא מחמיא לי "ידעתי מהרגע הראשון שאתה תהייה זונה טובה", הוא מוסיף וממשיך לזיין אותי, חזק ועמוק. הוא שם יד על הפה שלי ומשתיק את הגניחות שלי שנפלטות לחלל הסגור והחשוך הזה. 

בהפתעה מוחלטת, הוא יוצא ממני ומוריד אותי על הברכיים. אני מביט בו מלמטה, בכניעה. הזין הקשה שלו מולי. הוא מוריד את הקונדום ומשפשף את הזין. "אני רוצה לגמור לך על הפנים, זונה מושפלת שלי", הוא אומר ומיד אני מרגיש את הזרע החם שלו עף לי לפנים.

"תלקקי, זונה", הוא פוקד ואני מסתער על הזין שלו ומלקק ממנו כל טיפה של זרע. הזין שלו מתקשה, כאילו, לא גמר, לפני שניה ואני לא יכול לנתק ממנו מגע. "אתה מכור לזין שלי, זונה", הוא צוחק עליי ואני מרגיש כלכך מושפל והחרמנות שלי חסרת מעצורים. 

הוא תופס לי את הראש ומתחיל לזיין לי את הגרון , עד שאני כמעט נחנק. "אנחנו צריכים לעבוד על המציצות שלך, זונה", הוא נוזף בי ומסובב אותי על ארבע. אני מרגיש אותו חודר לתוכי שוב והתחת שלי עדיין פעור. הוא מזיין אותי מהר וגומר שוב. אני מרגיש את הזין שלו רועד לי בתחת וממלא את הקונדום בזרע. 

הוא מוריד את הקונדום ומרוקן אותו ישיר לפה שלי. "תודה אדוני", אני אומר שניה אחרי שבלעתי הכל בכניעה מוחלטת. הוא מגיש לי כרטיס ביקור, "תתקשר אליי, זונה ונמשיך מכאן", הוא אומר והולך לדרכו. אני מתרומם מהרצפה, הברכיים והידיים כואבות, גם התחת שלי. הפנים שלי עדיין מכוסות בזרע.

אני רואה את האוטו ממרחק וצועד לכיוונו, היא עומדת ליד האוטו עם איזה גבר חתיך, "תראה, הזונה עשתה חיים", היא אומרת לו והם צוחקים. אני פותח את האוטו ומנקה את הפנים עם מגבון ושותה מים. אני מרגיש כלכך מושפל ולא מסוגל להסתכל לה בעיניים. "תכיר, דילדו, את המאהב החדש שלי", היא אומרת ואני לא יודע איפה לקבור את עצמי. הוא מנשק אותה והולך לדרכו. היא נכנסת לאוטו ואני אחריה, מתניע ויוצאים חזרה הביתה...

 

sage2k2 - לוהט!! זה לג בעומר או פורים?? הרטבת אותי!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - שמח לשמוע שהרטבתי אותך
לפני שנה
Loona sky - יא אללה של הראש שלך...
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י