לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 11 במרץ 2023 בשעה 5:12

אני מתעורר מוקדם מדי, הרבה לפני השעון מעורר. לא צריך שעון מעורר. הילדים, אצל סבא-סבתא ואין היום בי"ס. אני מסתכל עליה, היא ישנה עמוק, רגועה, עירומה. היא כלכך יפה, היא לא חושבת ככה, אבל אני ממשיך להזכיר לה, כל יום מחדש. 

אני מתגעגע לגעת בה, מתגעגע לטעם שלה, לריח שלה. אני מתגעגע לגניחות שלה, לאורגזמה שלה, מתגעגע להרגיש אותה רוכבת עליי מתגעגע להרגיש את הזין שלי בתוכה.

היא מתעוררת והיא מביטה בי, מחייכת. אני מנשק אותה ומניח יד על הבטן שלה, מקווה שהיא לא תכעס, מקווה שאצליח להחזיק את עצמי ולא לתפוס איזה שד. זה כלכך קשה, אני אוהב את השדיים שלה אני אוהב את הבטן שלה את התחת הגדול שלה, אני אוהב את הלב שלה, אני מאוהב בה ברמות שאי אפשר להסביר, אין מילים או מספרים, שיכולים לתאר את עוצמת האהבה שלי אליה.

היד שלי מטיילת על הגוף שלה ובטעות, נגיעה לא נתוכננת בפטמה והיא פולטת גניחה ואז עוד נגיעה ועוד אחת והיא זורקת מעליה את כל המשקולות ומרשה לעצמה להיות אישה נאהבת ונחשקת. היא לוקחת את היד שלי ומניחה על הדגדגן. "תשרת אותי, דילדו", היא אומרת ואני לוחץ בעדינות על הדגדגן שלה והיא מתמסרת למגע. היא כלכך סקסית, שהיא מתמסרת למגע שלי, לתשוקה שלי אליה, לצורך שלי לשרת אותה.

אני קשוב לגוף שלה ונוגע בקצב ובעוצמה שהיא צריכה, אני אוסף את כל הסבלנות שיש וכולי מרוכז בה, עד שהיא גומרת על האצבע שלי. אני עוטף אותה ונותן לה את החום והאהבה שהיא צריכה, כדי להסדיר את הנשימה ולהתאושש מגמירה עוצמתית. היא מחייכת אליי, אוחזת בזין הרפוי שלי ואומרת, "אני צריכה זין, דילדו, תזיין אותי עם הזין הקטן שלך". הזין שלי מתקשה בשניות, אני עולה עליה וחודר.

אני מזיין אותה בכל הכוח, בתאווה, ברעב מיני חסר גבולות, אבל אחרי כמה דקות, משהו משתנה, לא יודע מה, אבל הגוף שלי מאבד כיוון, אני מרגיש את הזין שלי לאט לאט נופל וחוזר לגודל דגדגני. היא נלחצת ואני אכול בושה ורגשות אשם. אני אומר לה שאני מתרגש כי מלא זמן לא הזדיינו וזה נשמע לי כלכך מטופש. אני נשכב לצידה ורוצה לקבור את עצמי מבושה, היא מלטפת אותי ומנסה להוציא אותי מהשביזות. היא מנשקת אותי, בעדינות מחרמנת, מלטפת, מחזיקה את הזין הרפוי שלי ומובילה אותי למצוץ לה את הפטמות, לסירוגין.

"כל הכבוד, דילדו, אתה משרת אותי כלכך טוב. הייתי רוצה שתלקק אותי אבל זה יקרה, רק אחרי שתגמור בתוכי, כי זה מה שהדילדו הכנוע והמושפל שלי, הכי רוצה", "כן, המלכה", אני עונה בביישנות ובחוסר אמונה מוחלט שמגיע לי "פרס" כלשהו.

הזין שלי מתקשה קלות בידיים שלה ואני חודר אליה. הייתי מוכן לוותר על זה ולרדת על הברכיים ולאונן בזמן שאני מלקק לה את הכוס הרטוב והעסיסי או את התחת שלה, אבל היא ביקשה ואני עושה, מה שהיא מבקשת. אני חודר ומניע את עצמי בתוכה. היא מלטפת לי את החזה ונוגעת קלות בפטמות שלי. אני לא בטוח כמה היא מרגישה אותי בתוכה, זה יותר מרגיש לי שאני משתפשף בה. היא לוחשת באוזן, את המילים הנכונות, כדי לגרום לי לגמור, אבל זה שובר לי את הלב, אני מאוכזב מעצמי והיא יודעת שאני מרגיש ככה, אז היא נמצדת אליי, מנשקת ומלטפת.

היא לוקחת את היד שלי ומבקשת שאחדור. "אני רוצה לגמור על האצבע שלך, דילדו, תשרת אותי, כמו שרק אתה יודע", היא אומרת ומצד אחד זה מחרמן לי את הנשמה ומצד שני, אני יודע עמוק בלב, שאני חרא של זיון. אצבע אחת מחליקה לכוס הרטוב והרעב שלה. התחושה מטריפה מתמיד, עם כל הזרע שלי שעדיין בתוכה, מזכיר לי את מקומי ואת כל הדברים האלה שמורידים אותי נמוך אבל מעלים את סף החרמנות שלי. 

אני מזיין אותה בקצב, עמוק, בדיוק בנקודה שמטריפה אותה. היא גונחת ומספרת לי כמה טוב, אני עושה לה, אני מגביר את הקצב עד להשפרצה המיוחלת. היא תרגע בחיבוק שלי ובדרכה לשירותים, היא תזכיר לי שזה הזמן לקפה. אני אקום מהמיטה ואראה את הכתם של המיצים שלה ובדרך למטבח, אחשוב שאולי אני לא כלכך גרוע...

 

גילו - אלוף ✨
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - לא בטוח שמגיע לי התואר, אבל תודה רבה 😘
לפני שנה
Loona sky - כמה רגשות צפים.. וואו!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תמיד צפים רגשות... בלי זה אין טעם לכלום
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - 2 אחד כנראה שלא ממש גרוע.. 🙂
מה לגבי צעצועים למיטה? יש לי אחד שנכנס ביחד עם חדירה..
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - מדי פעם מצטרפים גם צעצועים ואביזרים. אני שוקל להוסיף סטרפאון חלול, אבל היא צריכה לאשר את העניין. תודה על החיזוק
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - מה שהירוקה אמרה 👆😀💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, אישה יקרה. תודה על הכל
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - מה שהחכמות אמרו כבר למעלה⬆️
וכן, אתם תמיד מרגשים😘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה קראפטי, יא מוכשרת בטירוף שכמותך 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י