לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 13 במרץ 2023 בשעה 3:41

קבענו להיפגש ביער, באמצע היום. לא אמורה להיות תנועה של אנשים. אני מגיע ראשון ומחכה לה בצד שליד הנהג. היא תגיע כמה דקות אחריי ותחנה בסמוך אליי מצד ימין. היא תפתח את הדלת ואני אפתח את שלי. סיכמנו מבעוד מועד, שלא יהיו דיבורים, לפחות לא, כאן, ביער ירוק העד.

אני אצא מהאוטו ואוריד מכנסיים. היא תסתובב מולי ותחשוף רגליים עטופות בגרביונים שקופים ונעלי עקב מבריקות. אני אוריד את התחתונים עד לקרסוליים וארד על הברכיים. אני אסתכל ישר על הרגליים שלה, רק על הרגליים שלה. אסור לי לראות את פניה, מותר לי רק לאונן.

אני בטח אתרגש כלכך, אולי לא יעמוד לי בכלל, אבל אני אשפשף את הזין. קבענו שלוש עצירות לפני גמירה. אני מביט ברגליים שלה, הייתי רוצה להעביר את הידיים וללטף אותה, אבל זה לא יקרה. הייתי רוצה להריח אותה, להסניף ולטעום את הנשיות שלה, אבל גם זה ל מיא יקרה. 

אני מאונן מולה, כנוע, מאונן עד לרגע שלפני נקודת האל חזור ואני מנתק מגע. אני נושם בכבדות ולאט לאט הזין שלי נרגע. אחרי הפסקה קלה, אני ממשיך ושוב עוצר רגע לפני. אחרי הפסקה נוספת אני ממשיך ויודע שאסור לי עדיין לגמור.

עצירה אחרונה ואני ממשיך. אני מגורה כלכך, אני צריך את הפורקן, אבל לא רוצה שזה יגמר. אני משפשף את הזין שלי, מתמקד בכיפה, בתנועה סיבובית וזה מגיע, אני מרגיש את כל הגוף שלי מתכונן לפורקן. אני מגביר את הקצב ויורה מטחי זרע חם וסמיך לכף היד שלי. 

אני עוצם עיניים חזק, מנסה להסדיר נשימה. אני מרגיש כלכך מושפל כרגע, הייתי רוצה לקבור את עצמי מבושה. אני מקרב את היד שמלאה בזרע, לפה ושופך הכל לגרון. אני בולע הכל ומלקק את כל השאריות מהיד. אני משפיל מבט ועדיין עוצם את העיניים. מעניין מה היא חושבת לעצמה, אני מערער לעצמי בזמן שאני שומע טריקת דלת, מנוע מונע ואת הרכב נוסע לדרכו. 

ענן אבק מכסה את הבושה, אני מנקה את עצמי, מסכל סביב , לראות שאין מישהו שמציץ ואני נכנס מהר לאוטו. אני לוגם מים ולא מאמין שעשיתי את זה. בתיבת ההודעות, מופיעה הודעה חדשה "כל הכבוד, דילדו". אני מפעיל מוזיקה ויוצא לדרכי...

 

 

* כבר היה פוסט דומה לזה, בעבר, אלוהים יודע, איפה הוא נמצא בארכיון אבל מישהי, הזכירה לי אותו, אז הייתי חייב לכתוב מחדש. מקווה שתהנו

iman - כמו תמיד,מדליק!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י