בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 5:56

הילדים מתארגנים לבית ספר. קופסאות האוכל שלהם מוכנות, כריך, ירקות, תותים. הכל מסודר ומאורגן. היא לוחשת לי באוזן, "אני רעבה לעוד, דילדו". אני מחייך וכלכך רוצה רוצה אותה, רוצה עוד ממנה, אבל אולי הגיע הזמן שהילדים ילכו כבר לבית ספר.

7:35, חיבוקים ונשיקות, "יום טוב", אני זורק לכיוונם והולך לנעול, אחריהם, את הדלת. אני רץ לחדר השינה והיא מקבלת אותי בחיבוק ובנשיקה ארוכה ולוהטת. אני מעביר את היד על השד הרחוק, מעבר לחולצה וזה מספיק כדי להצית בה את התשוקה הנדרשת.

הרבה מגע עדין ונשיקות, תמיד יעשו אותה חרמנית, האמת שגם אותי. צריך את האווירה המתאימה ובעיקר את השקט בראש. "אני צריכה זין, דילדו, חייבת לגמור עוד על הזין הקטן שלך", היא גונחת ואני מעביר את האצבע בדיוק על שפתי הכוס שלה, מבעד לתחתונים. למעלה, למטה, למעלה, למטה.. בעדינות, לאט, למעלה, למטה, למעלה, למטה. היא מוטרפת ומרשה לעצמה להנות מהמגע שלי. אני מסתכל עליה והיא כלכך יפה, ככה בטבעי...

התחתונים שלה מתחילים להיות לחים והיא מפצירה בי לזיין אותה כבר. אני מוריד ממנה את התחתונים ובלי לבזבז זמן, אני מכניס שתי אצבעות ומתחיל לזיין אותה איתן, חזק, עמוק, בקצב. היא רועדת כולה כשאני נוגע בדיוק בנקודה הנכונה וחוזר לנגועה בה, אחרי חדירה עמוקה וחזקה. היא בדרך לאורגזמה ואני מוותר על עדינות, ומגביר את הקצב, הכוס שלה נוטף והיד שלי כבר רטובה, אבל אני לא מפסיק עד שהיא משפריצה.

לוקחות לה כמה דקות, להירגע מהאורגזמה הרטובה והקולנית הזאת, היא בחיבוק שלי, היא מביטה באותו מבט מאוהב. היא רוצה עוד, אני רואה את זה בעיניים שלה. אני מבקש רשות לטעום אותה והיא מסכימה. יומיים ברצץ, חבל שלא מילאתי לוטו באותו יום. אני מפסק את הרגליים ומתחיל ללקק אותה, לשתות כל טיפה שנוזלת ממנה. זאת מהות הקיום שלי, התמסרות מלאה, רעב ללא גבולות וממש לא אכפת לי מכלום, גם לא מהזין שלי או הביצים הקשות שלי. 

"אני רוצה שתשתפשף בי, דילדו, סוטה, כנוע ומושפל שלי.", היא מקניטה אותי. אני מוציא את הראש מהכוס שלה ומצמיד את הזין הרפוי שלי. אני משתפשף בה וזה מטריף ומשפיל אותי בו זמנית. היא מנשקת אותי, עם כל הגמירה שלה שמרוחה לי על הפנים וזה כלכך מגרה, כי עד עכשיו היא דיי נרתעה מהעניין.

הזין שלי מתקשה על שפתי הכוס שלה ובשלב מסוים, אני חודר לתוכה ומזיין אותה כמו חיה. "דילדו, אתה חודר, ללא רשות?, זאת חוצפה", היא נוזפת בי אבל אני בשלי, "הייתי חייב לזיין אותך", אני עונה לה בטון מאצ'ואיסטי כזה, שביומיום מגעיל אותי אבל זה נפלט ממני בלי מחשבה וזה דווקא הטריף אותה.

אני מזיין אותה והיא לוחשת לי באוזן, שכדי מאוד שאני לא אתאפק, כי היא רוצה להיות מלאה בזרע, ביום הישיבות הארוך, שעומד להתחיל עוד מעט. היא גם מחמיאה לי שאני כזה דילדו טוב ומשרת מעולה וכמה שהיא אוהבת שאני כזה מתמסר... זה מספיק בשבילי, כדי להגיע קרוב ולבקש רשות לגמור. היא מסכימה ואני צריך עוד כמה חדירות בודדות כדי לרוקן את הביצים שלי בתוכה.

אני נופל עליה ומנסה לסדר מהר את הנשימה. "כל הכבוד, דילדו, עכשיו זה הזמן לקפה", אני יוצא ממנה, לובש תחתונים, ככה עם כל המיצים שלה ושאריות הזרע שלי, ומיד הולך להכין לנו קפה. בהמשך היום, אני אסניף את שנינו וארצה עוד ממנה, עוד מהעונג הזה, של להיות הדילדו שלה. זה יצטרך לחכות, לפחות כמה ימים, אם לא יותר מזה.

 

 

* ניתן להיזכר במאורעות הלילה הקודם, בפוסט הנ"ל *


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י