שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 2 באפריל 2023 בשעה 8:06

כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא במיטבנו. ויכוחים מיותרים, תמיד על אותם דברים, חלקם מטופשים, שמובילים לכעס ועלבון. פעם היא, פעם אני, לפעמים שנינו. "נגמר לנו על מה לדבר", היא אומרת או שואלת ואני נכנס לקונכיה של עצמי, מסתגר ושותק. היא שונאת שאני שותק. אני שונא לשתוק אבל לפעמים אין לי מילים.

כמה אהבה יש לנו, אהבה גדולה, ענקית, ללא גבולות, אבל משהו לא מסתדר, אנחנו לא מצליחים להתגבר על השגרה, הלחץ בעבודה, עומס נפשי, פיזי, הילדים, חלומות שאנחנו דוחים, אבק בפינות, כלים בכיור, כביסה על הספה.

ומה עם התשוקה? היא נעלמה, לא קיימת. מדי פעם, זה קורה, התפוצצות או שאולי סתם חרמנות רגעית או סתם לסמן שהזדיינו?! לא אוננתי שבוע, לא זוכר מתי היתה לי זקפה, לא זוכר מתי הרגשתי חרמנות, לא זוכר מתי היה לי חשק לכתוב פוסט מלא בזימה, מזל שיש מלא פוסטים בטיוטות. עכשיו, אפילו לא מתחשק לי להעלות תמונות מהארכיון; יש שם מאות תמונות ושום דבר לא מגרה אותי.

מתחשק לי לקום וללכת, כמה ימים לבד, אולי לעשות משהו בשבילי, שזנחתי כבר כלכך הרבה שנים, מאז שהחלום של החיים שלי, התנפץ. אני לא יכול לקום וללכת, לא כרגע, זה יגמור אותה, זה יגמור אותי. אני מתוסכל. רוב הזמן אני מאוכזב מעצמי, מכל דבר שהידיים שלי נוגעות בו. 

"אתה אבא טוב", היא אומרת ואני עם דמעות בעיניים, אבל מחזיק את עצמי, לא להתפרק. "אני גרוע, חסר תועלות", אני עונה לה. אני טוב בלעשות כלים, לעשות שוק, להכין לילדים כריך לבי"ס ולהוריד את הזבל, אני אומר לעצמי בלב. היא לוקחת אותי לחדר של הקטן והוא מספר איזה אבא טוב אני ואז לחדר של הגדולה ואני לא מאמין להם. הם רק רוצים לשמח אותי, אני לא מסוגל לקבל מחמאות.

היא מחבקת אותי, "אתה רואה כמה הם אוהבים אותך, כמה אתה חשוב להם", אני לא מסוגל להגיד לה שאני מרגיש אחרת, כישלון אחד גדול. "אתה שונא שאני אומרת לך, אבל יודע שזה נכון, אני כאן בזכותך, בגללך. בלעדיך, לא הייתי כאן, אתה הכל בשבילי". אני בחיבוק שלה וזה לא מגיע לי.

עם הקפה, מאוחר יותר, ביום אחר, במקום אחר, היא אמרה, "תספר לי הכל, תחפור לי על כל שטות, אני רק רוצה להיות יותר חלק ממך" ואולי יש בזה משהו, אולי אני צריך לדבר יותר, לחלוק יותר, אבל אז כל מה שעובר לי בראש זה הצורך שלי להיות שלה, כלכך פשוט, כנוע, מתמסר, מאוהב עד הירח ובחזרה, קצת יותר מאתמול, קצת פחות ממחר.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - זה הכי טבעי והכי בסדר בעולם, שיש לכם עליות וירידות. וזאת לא קלישאה להגיד במקרה שלכם - שהאהבה העצומה שלכם תנצח הכל❣️
אתה אהוב ואתה מיוחד. אני יודעת 💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, חברה יקרה שלי 💚
לפני שנה
סוסת פרא - חיבוק ענק ומוחץ 🙏🙏🧡🧡
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - הקושי האמיתי נמצא שם בין הצלחת לסיר בכיור. בין הכביסות למשימות השגרה, הלחץ והילדים.
ההצעה שלי אולי תשמע טפשית אבל אם בידך אפשרות לקבוע כמה שעות בחדר, באווירה סליזית רק אתם. תראה לפתע נכונות וציפיה. אין סוף רעיונות איך לבנות את זה מרמת האיבזור עד לרמת התקשורת המחרמנת עד המפגש.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על התגובה. ההצעה שלך, ממש לא טיפשית. חשבתי עליה, ננסה גם לבצע אותה, אחרי ה"חגים"
לפני שנה
מיכל מלכה​(אחרת) - אין מילים חכמות או מנחמות לומר אז פשוט ❤
לפני שנה
מיכל מלכה​(אחרת) - לי*
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚
לפני שנה
PeterPup​(אחר) - חבר שלי. אח מאמא אחרת. כואב לי לקרוא.
אם רק היית רואה את הקשר בינכם דרך העיניים שלי, כמה יופי יש בו. כמה קנאה הוא מעורר בי...
לכל אחד יש את השלב שהוא מרגיש נמוך ושפוף, חסר ערך ולא ראוי. אז מה? יש לך אשה שרואה אותך ומנסה לעזור לך אקטיבית להרגיש טוב יותר. זכית!
אני בטוח בלב שלם שתצלחו את המשבר ושאמשיך לקנא בך עוד שנים רבות.
ואגב, להגיד שאתה צריך יומיים לעצמך ולצאת לטיול זה לא סוף העולם, זה יכול להיות הטענת מצברים נהדרת לשניכם.
אוהב אותך אח.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, אח יקר שלי. אין לי ספק שיד לנו בסיס רחב ושוקק חיים, שמחזיק אותנו, אבל אנחנו, כמו אנשים רבים אחרים, נוטים להכנס למגננות מיותרות ולייצר ריחוק על שום דבר.

אתמול שהכל נראה כמו ה"סוף", קמתי לכמה דקות למטבח וחזרתי אליה, דיברנו, בכינו ופתאום נזכרנו שיש לנו עבר משותף כלכך טוב הווה לא רע בכלל ובעיקר, רצון לעתיד עוד יותר טוב.

תמיד חשבתי שהסקס הוא התרופה להכל, אולי טעיתי ואני צריך לשים את זה בצד, להתעסק פחות במיניות ויותר בחברות שלנו.
לפני שנה
sage2k2 - אל תוותר לכם עליכם. יש בכם כל כך הרבה אהבה והשלמה טקבלה יש בכם את כל המיוחד שכל אחד מביא ואם לפעמים השיגרה מפריעה לראות תזכור שזה כמה ימים של ערפל... של עדשות משקפים שנשברו והולכים כמה ימים עם הישנות עד שעחסרו החדשות והכל מהכל יש בכם את התשוקה גם אם לכמה זמן האש דועכת עד כמעט ןנכבית.. אנחנו לא האדם הקדמון קח מצית קח גפרור ותעיר אתכם... בשבילכם .

לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י