בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 7 באפריל 2023 בשעה 10:13

עמוק בלב, אני יודע שאני גבר של אישה אחת. אין לי מקום בנשמה לאישה נוספת, גם לא לגבר. אני יכול לפנטז בלי סוף, אבל במציאות, זה (כנראה) לא יקרה, אבל יש איזה קול בראש שמנסה כל הזמן לשכנע אותי, שזה בסדר, שאני אשכרה מסוגל לזה.

אני אוהב את המגע של הגוף שלה, את הריח שלה, את הטעם שלה. היא תמיד אומרת שאני מעדיף את הרגיל, הידוע ומפחד משינויים. תכלס, היא צודקת! לפעמים היא אומרת לי, שאני צריך למצוא מישהי שתשלוט בי, כמו בפנטזיות שלי, אולי גבר שיעשה אותי הסיסי שלו ואני אתמכר לזין שלו.

אינטימיות וסקס הם ביטוי עילאי של רגש ואני כולי רגש אחד גדול (ולפעמים מוגזם בטירוף), אז לוקח לי זמן להגיע למצב שאני מסוגל להחפתח מול אישה ועוד יותר עם גבר. שלא נדבר על להצליח להוריד את הבגדים ולתת למישהי או מישהו זר לגעת בי. עם אישתי זה היה תהליך של חודשים, אולי אפילו שנים, אז עם אדם זר?! 

אולי זה באמת מה שאני צריך, לתת ביטוי לתשוקות שלי, להיות כנוע ומושפל בדיוק כמו שאני מפנטז, לאישה או לגבר, או גם וגם. אולי אני צריך, מדי פעם לצאת מאיזור הנוחות ולקבל את הטיפול שאני צריך.  אני לא חושב שאני מסוגל.

Sugarush - אתה לא "צריך" לעשות כלום. אני כן ממליצה על טיפול כדי לשפר את איכות החיים באופן כללי.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני חושב שאנחנו לומדים לאט לאט על העולם הזה ועל המיניות שלנו. זה אולי לאט מאחרים, אבל זה הקצב שלנו ואני לא. חושב שאפשר לקצר דרכים.
לפני שנה
מיכל מלכה​(אחרת) - אתה צריך את מה שעושה לך טוב
לפני שנה
Out of vanil​(מתחלפת) - טיפול זה חשוב.במיוחד בזוגיות ובקשיים בפתיחות/מיניות.
שיהיה הרבה בהצלחה 💛 חיבוק תמיכה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מעומק הלב
לפני שנה
Follow me down​(אחרת){בזוגיות} - שרף היקר, אני קוראת אדוקה של הבלוג שלך דווקא בגלל שהוא רווי רומנטיקה. אתה לא חייב דבר לאיש, ובעיניי לפחות אין דבר יותר רומנטי מלעשות בדסמ עם האדם שאתה אוהב.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לדעת שאת קוראת אותי! עשית לי את החג ואני רציני. זה באמת לא מובן מאליו.
לעשות בדסמ עם מישהו שאתה אוהב, זה באמת משהו גדול, אפילו יותר מרומנטי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י