לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 15 ביוני 2023 בשעה 3:39

החרמנות בוערת בי ומשבשת לי את המחשבה. קשה לי להתרכז בעבודה, בבית, בנסיעה. זה מרגיש שכל נגיעה בזין הרפוי שלי תגרום לי להתפוצץ. לא מתחשק לי לזיין, אני צריך לרדת על הברכיים, אני צריכה כניעה והתמסרות. אני צריך מילים של השפלה, מילים של אהבה, מילים של זימה. אם אהייה דילדו טוב, אז אולי אקבל פרס, לאונן מולה ואולי הפעם היא תדרוש שאנקה את כל הבאלגן עם הלשון.

החצי הנשי - אפשר יחד .?..מממ
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - היא מחוץ לתחום, אבל אני אולי
לפני 10 חודשים
בחפץ לב​(מתחלפת) - הלוואי ותצליח לתקשר את זה מולה
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אני לא יודע למה, אבל הרבה יותר קל להוציא את המילים כאן, דרך המקלדת, או דרך הנייר אבל דרך הפה, זה כבר סיפור אחר לגמרי. אני משתדל מאוד להצליח לדבר איתה יותר, להגיד מילות תשוקה וזימה ולא רק לכתוב לה.
לפני 10 חודשים
sage2k2 - אוחח שרפי, בערב היא תראה אותך ככה כל כך כנוע, לפי העינים היא תזהה וכשהילדים ישנו היא תשב בספה ותפסק רגליים. אתה מהצד לא תצליח להתאפק ותשלח את עיניך לשם כל הזמן והיא תראה אותך. היא תסמן עם האצבע על הרצפה ומולי ואתה תתייצב כנוע כל כך מולה. היא תשאל מה אתה ואתה תגיד הדילדו שלך ולדילדו יש עינים היא תמשיך ואתה תסגור את עיניך, ולא תראה שהיא הורידה את התחתונים אבל תרגיש ותריח טוב טוב כשהיא תצמיד את שפתיך אליה ואתה תרגיש את הרטיבות נוטפת ממנה אל שפתיך ופיך. בעודך מתרכז בלענג אותך היא תספר לך איך היא מחפשת ערב ערב בהודעות גברבר צעיר רק שהיא עוד מתלבטת. מתלבטת האם מגיע לך לראות איך הוא פוער אותה בעודו מזיין אותה או אולי הוא בכלל בשבילך בשביל החור הרעב שלך ואתה תרגיש איך היא מתקרבת לגמירה כשאתה מתלהט. כן דילדו היא תגיד בעוד מדייקת המקום שלשונך ושפתיך מענגות אותה ותגיד אתה בטח רוצה לראות אותו מזיין אותי אבל תרצה שיגמור בתוכך את כל הזרע שלו ואתה מגביר את העוצמה והמהירות משלב גם את אצבעותיך עד שהיא מתפרקת על פניך.
היית טוב דילדו היא תלטף את ראשך עכשיו בוא היא תכוון את הזין שלך לתוך הכוס שלה קטן כמו שאני אוהבת היא תלחש לך ועכשיו צא ואתה יוצא ומושכת אותך שוב פנימה אתה רק דילדו אתה זוכר? ודוחפת החוצה ופנימה והחוצה במלואם ואומרת לך אני צריכה לראות האם אתה בשל לבלוע לו אז תגמור עכשיו על הכוס שלי ותרד ללקק הכל הכל .. כמה שניות לקח לך לגמור בטירוף? ככה מהר גם תנקי אותי מהשפיך שלך היא אומרת ... של גבר אמיתי זה זרע שלך זה שפיך דילדו שלי ולא רואה שרק מהמילים יצא לך עוד שפריץ קטן... אתה הדילדו שאני הכי אוהבת היא אומרת לך בעודך מלקק מולה את שפתיך עם טיפות הזרע מכסות אותן ואתה רועד
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על ההודעה המגרה הזאת
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י