לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 13 באפריל 2023 בשעה 4:47

אחרי המקלחת המשותפת, נכנסנו למיטה, ללא בגדים, בכל זאת צריך לנצל את הבית נטול ילדים. עמוק בלב רציתי שתבקשי ממני להתלבש בשבילך, תמיד רציתי את זה, מעטות הפעמים שזה גם קרה, לבינתים הפסקתי לבקש. באותו רגע, לא היו לי ציפיות מיוחדות, אולי נתכרבל ביחד, אבל אין מצב לסקס, זה מאכזב אותי, שאני לא מצליח לגרום לה להבין כמה אני רעב אליה, כמה אני צריך אותה, כמה אני צריך אותה. אנחנו שוכבים במיטה, כל אחד שקוע בנייד שלו.

"אתה יכול לעשות לי נעים?", היא שואלת, "בטח", אני עונה בהתלהבות והיא מניחה את היד שלי על התחת שלה. אני מלטף לה את התחת, ישבן ימין, ישבן שמאל, מותח את היד ומלטף גם את הירכיים ואת הגב. אני ממשיך ככה, כמה דקות, "נעים לי", היא מפרגנת, "אני אוהב לגעת בך, יפה שלי", אני עונה לה ולאט לאט אני מרגיש מעט רטיבות.

אצבע אחת עוברת בין הישבנים, מוצאת את פי הטבעת ומסתובב סביבה. היא נאנחת ומבקשת אצבעות בכוס. היא מתמסרת לאצבעות שלי ואני מגביר את הקצב, מזיין אותה עמוק ומהר, הלוואי ויכולתי לזיין ככה באמת. היא מחזיקה לי את הזין ואני נטרף. "אני אוהב להיות שלך, אני צריך להיות שלך", אני נאנח כשאני מזיין לך את כף היד. "אתה שלי, דילדו כנוע, רק שלי", היא אומרת ויודעת שזה מבעיר בי תשוקה.

"אני רוצה את הזין שלך, דילדו", היא פוקדת ואני מבקש רשות להלביש קונדום. אני מסביר לה שזה קונדום עבה במיוחד שאמור לעקב את הגמירה שלי. "למה?", היא שואלת ואני יורה לעברה, "כי אני צריך ורוצה לספק אותך, אז הגמירה שלי יכולה לחכות". נראה שזה מדליק אותה. אני מלביש את הקונדום וחודר אליה. אני לא מרגיש כלום וזה מטריף. אני מזיין אותה כמו חיה, במסיונרית וזה נראה שאני דווקא עושה משהו נכון.

"אני רוצה את הזין הגדול", היא אומרת ואני קם להביא את השרוול מהארון. הזין הקטן שלי, מקבל תוספת, יותר נפח ואורך. ההשפלה הזאת מטריפה אותי, אני חודר אליה והיא נרגשת, הנוכחות שלי בתוכה מטריפה אותה, אני מזיין אותה בהתלהבות. "את אוהבת שאני מזיין אותך כמו גבר", אני חוזר ואומר והיא קרובה לאורגזמה, שכלכך מגיעה לה. "אתה המאהב שלי עכשיו, המאהב עם הזין הגדול", היא אומרת ואני מגביר את הקצב. "אתה מרחיב אותי, בעלי יקנא כשאחזור הביתה", היא אומרת ואני בטירוף חושי. 

"תשכב", היא פוקדת ועולה עליי. המבט שלה מלא תשוקה, רעבה לזין היא כלכך סקסית. היא רוכבת עליי בכל הכוח, אני מעסה את השדיים שלה כמו שהיא אוהבת אבל לא מצליחה לגמור. עוברים לדוגי, אני חודר ומתחיל להפליק לה, בקצב שאני מזיין אותה. היא קרובה, אני מרגיש את זה אבל לא מצליחה לגמור. היא נשכבת לצידי, מיואשת על סף בכי.

אני מנסה להרגיע אותה ויודע שאסור לי לוותר עכשיו. ויתור יהיה הסוף של חיי המין שלנו. אני מנשק אותה ומצמיד אצבע לדגדגן. "עכשיו זה רק אני ואת", אני אומר ומיד מוסיף, "כל היקום זה האצבע שלי והדגדגן שלך". אני לוחץ על הדגדגן ומשפשף אותו לאט, קשוב לתגובה שלה, לצורך שלה. דקות ארוכות, אנחנו ממשיכים ככה, היא נתונה כולה למגע שלי ואני מסור לדגדגן שלה, מבחינתי שהעולם יתפוצץ.

הדגדגן שלה זוכה לטיפול מסור, דקות ארוכות והנה זה מגיע, אני שומר על קצב אחיד והיא מגישה לי את השד הקרוב לפה ואני יונק ואז מלקק וזה מטריף אותה, הגירוי הכפול. אני מגביר את הקצב, גם על הדגדגן וגם בפטמה עד שהיא מתפוצצת. היא מביטה בי בפרצוף מלא אהבה, הפעם אין בכי, יש צחוק גדול, וחיוך מרוח לה על הפנים. "תודה שלא ויתרת, תודה שאתה רוצה אותי, תודה שאתה כלכך שלי", היא אומרת ואני נמס.

"אני רוצה שתגמור בשבילי, דילדו", היא אומרת, אחרי שנרגעה מהאורגזמה שלה. "איפה תרצה לגמור?", היא שואלת ואני מתלבט, "מחוץ לכוס", אני עונה ומצמיד את הזין שלי לכוס שלה. "תראה לי כמה אתה כנוע ומושפל, שלא יכול לחדור לכוס של המלכה שלו". אני משתפשף לה על הכוס, הזין שלי מתקשה, לאט לאט. "אני רוצה שתמצאי לך מאהב, אני רוצה שתהיי מסופקת, כמו שמגיע לך", אני אומר לה בכנות שיכולה להתקבל בצורה שלילית. "אתה שאחזור לדבר עם גברים אחרים", היא שואלת ואני מסמן "כן" עם הראש. "ומה זה יעשה לדילדו שלי?" היא שואלת. "זה יגרה אותי כלכך", אני אומר, היא מחייכת ושואלת "זה ישפיל אותך?", "כן, אני צריך את זה, תשפילי אותי, זה כלכך מגרה אותי", אני אומר ומאבד שליטה. אני מרוקן את הביצים שלי עליה ומשפיל מבט. אני לא יכול להסתכל לה בעיניים, אני מתבייש כלכך, אבל אני כלכך צריך את הכניעה וההשפלה הזאת. מבלי להסתכל עליה, אני שולף מגבונים ומנקה ממנה את כל הזרע. הלוואי והיה לי אומץ לבקש רשות לשתות ממנה את כל הזרע שנפלט ממני, הלוואי והיה לי אומץ לקחת אותנו, עוד כמה צעדים...

 

 

master berlin - מצדיע לך. כל כך אוהב אותה והחא כל כך חשובה לך. מדהים בן אדם...
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - היא חשובה לי כמו אוויר לנשימה וזאת לא סתם קלישאה. תודה רבה!
לפני שנה
fatiefairy - איזה מסירות מדהימה. מרגש לקרוא.
קרה לי משהו מאוד דומה וזה שהחמוד שלי לא ויתר כל כך קירב בנינו. זה פשוט נפלא.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני שמח בשבילכם שהצלחתם להתקרב עוד יותר. תודה שאת קוראת ומתרגשת
לפני שנה
Sugarush - וואוו, איזו מערכת יחסים חזקה יש לכןם.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. הקשר חזק, מעומק הנשמה. עכשיו צריך לגרום לה להיות קצת יותר מלכה...
לפני שנה
Sugarush - הייתי משחררת. זה שלה לגלות, אם בכלל.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תכלס, את צודקת
לפני שנה
שועלית - מדהימים
מהממים
וכתיבה ממכרת
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚
לפני שנה
sage2k2 - אתם פשוט מטריפים באיך שאתם בפתיחות, בכנות בריגוש
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י