לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 11 חודשים. 15 במאי 2023 בשעה 3:36

"אני רוצה שתנשק אותי", היא אומרת חצי מנומנמת. אני נכנס למיטה ונצמד אליה. הראש שלי מתמלא במחשבות ובאפשרויות למה הולך לקרות וזה מעורר בי התרגשות שלא חוויתי כבר זמן רב מדי.

אני מנשק אותה נשיקות של אהבה טהורה, נשיקות של רגש ולאט לאט הן הופכות לנשיקות של תשוקה, נשיקות של התמסרות.

אני מכניס יד מתחת לחולצה וחופן שד, אצבעות מטיילת על פטמה שמתקשה מיד וגורמת לה להיאנח. אני מנשק אותה בעדינות, כולי שלה ובשבילה. אני מעביר יד על התחתונים שלה. הם רכים ונעימים ולאט לאט אני מרגיש את הרטיבות נספגת בהם.

היא מושכת את הפנים שלי לשד השני ואני יונק אותה בהתלהבות, בגעגוע ורעב אינסופי. היא מורידה את התחתונים ואני מופתע, כמו תמיד, שהיא רטובה כלכך בגללי. אני מעביר יד וסופג לתוכי את הריח שלה ומתחיל ללטף את הדגדגן שלה ולא מפסיק לינוק ולנגוס לסירוגין, את הפטמה הקרובה אליי.

"תשרת אותי, דילדו", היא גונחת וזה מעיר לי את הנשמה. כל החושים שלי בתשומת לב מקסימלית, לגוף שלה, לתשוקה שלה ואני לא שם לב שאני נוטף כמו ברז מקוקל ומרטיב את התחתונים שלי. היא אוחזת את הביצים המלאות שלי ואת הזין הרפוי שלי וזה כלכך מגרה אותי להיות שלה. זה כל מה שאני רוצה וצריך להיות שלה.

אני מחדיר שתי אצבעות לכוס הרעב שלה ומזיין אותה, נוגע בדיוק בנקודה שמטריפה אותה. היא מרשה לעצמה לשחרר את הכל ולהנות מהמגע שלי. אני מרגיש חלק מהגוף שלה, אני והיא, גוף אחד, נשמה אחת.

אני מוציא את האצבעות וחוזר לענג את הדגדגן שלה. כל היקום, מתרכז כרגע לנקודה אחת בגוף שלה. המגע עדין, בקצב אחיד. אני מרגיש את האורגזמה מתהווה, בקצב שלה אבל אז די בהפתעה, היא מתפרצת. הגוף שלה רועד והיא פורצת בבכי מהול בצחוק, מהול בבכי.

אני מחזיק אותה קרוב ולוחש לה באוזן שאני שומר עליה. כמה דקות ככה בחיבוק והיא נרגעת, מסגירה את הנשימה ופוקחת עיניים. "אף אחד לא יודע לגעת בי כמוך, אף אחד, אל תשכח את זה", היא אומרת עם חיוך גדול מרוח על הפנים שלה.

"איך הדילדו שלי רוצה לגמור", היא שואלת ואני שכחתי שזאת בכלל אופציה. אבל נשאיר את זה לפוסט הבא...

sage2k2 - אתם מדהימים ומרגשים!! זה ששכחת שזו אופציה והתמסרת כל כולך אליה עשה את זה עוד יותר מעלף
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר, עשית לי את היום
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י