בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 11 חודשים. 18 במאי 2023 בשעה 6:45

"איך הדילדו שלי רוצה לגמור?", היא שואלת ואני שכחתי שזאת בכלל אופציה. "אני רוצה להשתפשף עליך", אני עונה בביישנות. היא מחייכת ואני נכנס אל בין רגליה, הזין שלי לא רפוי ולא קשה, איפשהו באמצא, אני מצמיד אותו על שפתי הכוס שלה ומתחיל להשתפשף בה. זה מטריף לי את החושים ואני מגביר את הקצב, כאילו מזיין אותה. 

אני מרגיש את התשוקה בוערת בי וממש על הקצה אני עוצר ומנתק מגע. אני מסדיר נשימה ומנסה לתת לגוף שלי להירגע ולחזור לאיזור הבטוח, אני מת לגמור, להתפוצץ, לרוקן את הביצים הכבדות שלי, לרוקן את החרמנות הזאת, אבל הגוף שלי באופוריה ואני לא רוצה שזה יגמר.

כשאני מרגיש שהריגוש ירד והתרחקתי מגמירה, אני חוזר אל בין רגליה ובלי לחשוב, אני חודר ומזיין אותה. בתנועות ארוכות ואיטיות, מחדיר כיפה ועוד קצת. זה דווקא מדליק אותה והיא אומרת שהיא אוהבת את הזין הקטן שלי. איך אפשר לאהוב זין קטן שבקושי חודר? היא בטח לא מרגישה כלום ורק אומרת את זה כדי שארגיש טוב עם עצמי, אבל היא בעצם רעבה לזין של גבר אמיתי. אני אומר לעצמי בראש ומרגיש כלכך עלוב ומושפל, אבל זה מבעיר בי את התשוקה, בצורה כלכך עוצמתית.

אני ממשיך לזיין אותה בכאילו, חודר-לא חודר, ומדי פעם עוצר  פעם אחר פעם כדי למנוע פורקן. הרבה זמן לא הרגשתי כלכך שברירי ומיוחם. באחת העצירות, הזין שלי עדיין מעט בתוכה והיא מעבירה ידיים על החזה שלי. "תגעי לי בשדיים", אני מבקש בביישנות והיא מניחה בעדינות את כפות ידיה ועוטפת את השדיים הקטנים שלי. אני רועד כולי, אבל, לשם שינוי, אני לא מבריח את הידיים שלה ממני. "חזק, בבקשה", אני מבקש והיא צובטת את הפטמות הזקורות שלי. "יותר חזק", אני גונח והיא צובטת חזק יותר.

הגוף שלי קפוא ולא זז אבל הנשמה שלי בוערת מרוב גירוי שהולך וגובר ועוד רגע הכל יתפרץ. אני מרגיש את זה מגיע, מרגיש איך התשוקה והחרמנות שלי עולות על גדותיהם, אני מתחיל לרעוד, גם הזין שלי... אני גומר בתוכה, ללא תנועה. אני מרגיש טלטלה גופנית ונפשית, גל אחרי גל של אורגזמה, של פורקן מיני, פורקן נפשי. אני נופל עליה והיא מחבקת אותי.

"אתה כלכך מדהים, דילדו, שאתה מרשה לעצמך להיות כנוע. אתה כלכך סקסי, שאתה לא מפחד להיות אתה", היא לוחשת לי באוזן, כשאני עדיין בחיבוק שלה ומנסה להירגע ולהסדיר נשימה. "אני אוהבת אותך, דילדו כנוע ומושפל שלי. אני אוהבת אותך, גבר שלי, אני אוהבת את הזין הקטן שלך. אני אוהבת שאתה נוגע בי, שאתה מזיין אותי. אני אוהבת שאתה מתמסר אליי ומשרת אותי. אני אוהבת שאתה אוהב אותי, כמו שאף אחד אחר לא מסוגל", היא מביטה בי ואומרת ואני פורץ בבכי שמשחרר כלכך הרבה תסכול.

 

 

* המשך של הפוסט "תנשק אותי" 

ים ים 1980​(נשלטת) - אין לי מילים ❤️
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 💚
לפני 11 חודשים
sage2k2 - כמה כמה אהבה יש בך נשמה...!

מדהים מה שהמלים שלך עושות פה!
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה תודה תודה
לפני 11 חודשים
סוסת פרא - נמסה לי כאן , כמה רגש יא מדהים אחד 😍😍😍
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה יקירה 😍
לפני 11 חודשים
fatiefairy - מרגש אותי כל פעם מחדש.
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - כל הודעה כזאת, מרגשת אותי מחדש. לא מובן מאליו. תודה שקראת, התרגשת והגבת. תודה לכל אחד ואחת ממכם. תודה מכל הלב
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י