בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 10 ביוני 2023 בשעה 3:19

מתוך שינה, אני שומע את הדלת נפתחת ורעש גלגלי המזוודה. אני קופץ מהמיטה והולך לכיוון הדרך. היא מרימה את הראש ורואה אותי והדמעות מתפרצות. אני מחבק אותה ומלטף לה את הראש. היא מסתכלת עליי בעיניים דומעות ומלאות אהבה. "התגעגעתי אליך כלכך", היא אומרת בבכי ואני עוטף אותה. "אני אוהב אותך, יפה שלי ואני מאושר שחזרת", אני עונה לה.

הילדים קופצים מהמיטות ורצים לחיבוק משפחתי. "אמא, התגעגענו כלכך", הם אומרים וסוחטים לאמא שלהם את הלב. הם יודעים בדיוק איך למצוא את הדרך ללב הגדול שלה ולקבל אקסטרה פינוקים שרק אמא יכולה להעניק.

המזוודה נפרקת והשלל מחולק לכולם. לבינתיים גשם יורד, כאילו אנחנו ביוני, כבר, מה נסגר? אני מכין לילדים את קופסאות האוכל ומאפשר להם ולה, קצת זמן איכות, לפני שהם יוצאים לבי"ס.

בכל פעם, שאני אשמע את רעש המים הזורמים במקלחת, תתעורר בראשי, הדילמה, האם להתפשט ולהצטרף למקלחת? כלומר לרדת על הברכיים מולה ולבקש רשות לאונן. בפנטזיות שלי היא תאונן עם הפרצוף שלי ואחרי שהיא תגמור, היא תפקוד עליי לשכב בין רגליה והיא תשתין על הזין שלי או על הפנים שלי.

הפעם לא נכנסתי למקלחת ולא יכולתי להפסיק לחשוב כשהיא תצא מהמקלחת, היא תקרא לי ותאמר שיש לה מתנה בשבילי, תגמול עבור העבודה הקשה שלי בימים שהיא לא היתה כאן והיא תרד על ארבע ותרשה לי ללקק לה את התחת ואח"כ גם תשב לי על הפנים, ללא כל פחד ואני אלגום את מיצי התאווה שלה, בתשוקה גדולה.

בפועל, היא נכנסה למיטה וביקשה שאצמד אליה ואחבק אותה, עד שהיא נרדמה. בראש שלי המחשבות על לענג אותה עם הלשון, גם התגברו ואחרי שהיא תהייה מסופקת ומפונקת מספיק, היא תגיד שהדילדו שלה, בטח אונן יותר מדי, בימים שהיא לא היתה כאן, אז היא חושבת שאסתפק כרגע, בלחבק אותה.

היא הסתובבה והפתנתה את הגב אליי, חיבקתי אותה ונישקתי לה את הגב. אני לא יודע למה, אבל זה ממש מגרה אותי, לנשק לה את הגב, גירוי של הנשמה ולא בהכרח גירוי פיזי, כי הזין שלי נשאר רפוי. אח"כ גם ליטפתי את התחת שלה ובשלב מסוים, התגברתי על הביישנות, ונישקתי לה את שני הישבנים. הרגשתי את הזין הרפוי שלי נוטף. ליטפתי את הטיפות עם האצבע וליקקתי, פעם ועוד פעם ועוד... היא המשיכה בשינה העמוקה ואני נשארתי מיוחם. 

sage2k2 - זה בסדר להשאר מיוחם אחרי געגוע ככ ארוך ומתוק הייחום יחכה להגשמה מלאה עוד קצת .. עד התאוששות
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אני אוהב את החרמנות הזאת! לצערי הרב, אני לא מצליח להישאר מיוחם יותר מדי זמן, אבל אולי הגיע הזמן לחזור להתנזר מאוננות
לפני 10 חודשים
sage2k2 - לא!!!
לפני 10 חודשים
ג'וני אלמוני - כמו שצריך. זה הצרכים שלה, לא שלך, שרלוונטים. ❤
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י