לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 18 ביוני 2023 בשעה 3:02

באמצא פרק של מאניפסט, היא מודיעה שהעיניים שלה נעצמות. היא הולכת למיטה ואני נשאר לראות קצת טלוויזיה (אין כמו התענוג להריץ את הפרסומות). קצת לפני חצות, אני מכבה את הטלוויזיה והולך לכיוון חדר השינה, להפתעתי, אני מוצא אותה ערה, שקועה באיזה אתר לרכישת בגדים (בכל זאת, "אין לה מה ללבוש"). אני נכנס למיטה, נצמד אליה ומניח את היד על הבטן הרכה שלה. והיא מקרבת את שפתיה אליי ואני מנשק אותה, נשיקות עגינות, קטנות, כאלה שגורמות לה לצחוק וזה תמיד ישמח לי את הנשמה.

מפה לשם, הנשיקות מתלהטות, "אתה יכול לגעת בעוד מקומות, חוץ מהבטן שלי", היא אומרת ואני מבין את הרמז, מחליק את היד מתחת לחולצה ועוטף את השד הקרוב. היא נאחנת קלות ובקצב מתגבר, לפי עוצמת המגע שלי. הפטמה שלה מתקשה וזה בדיוק הזמן לשלוף את השד השני ולמצוץ את הפטמה השניה. היא נטרפת ומרשה לעצמה לגנוח ולהתפתל.

"אם תשרת אותי, כמו דילדו טוב ותעשה שאני אגמור, אני ארשה לך לרדת על הברכיים ולגמור על הרצפה, כמו שאתה אוהב, דילדו כנוע ומושפל שלי.", היא אומרת ואני נרגש כמו ילד בר מצווה. יד אחת מתנתקת מהשד הרחוק ונכנסת אל בין רגליה. היא סגורה ולא רטובה מספיק אז אני מגשש אל הדגדגן ונוגס חזק בפטמה שבפי. 

לאט לאט, בסבלנות, היא נרטבת ושפתי הכוס שלה נרפים, אבל אני ממשיך לגרות את הדגדגן., בעדינות, לאט, כמו שהיא הכי אוהבת. "התגעגעתי למגע שלך, דילדו, רק אתה יודע לגעת בי ככה", היא גונחת והלב שלי בוער מתשוקה. היא מחזיקה לי את הזין הרפוי שלי, "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו", היא מוסיפה ואני מרגיש אותו מתקשה ונוטף טיפות ראשונות.

כל תשומת הלב שלי, כל היקום שלי, הכל מרוכז בדגדגן שלה ובפטמה שאני מוצץ ומלקק לסירוגין. "תרגיש מה אתה עושה לי", היא גונחת ואני מעביר אצבעות על הכוס הרטוב שלה. במקום להחדיר אצבעות ולאונן לה, אני חוזר לדגדגן ונגיעות עדינות, ממשיך לגרות אותה. אני מספר לה, שהתגעגעתי לגעת בה ושהיא לא היתה כאן, לא הפסקתי לפנטז עליה, איך אני משרת ומספק אותה ואיך היא משפילה אותי. "אני אוהבת שאתה משרת אותי ואני אוהבת להטריף אותך ", היא אומרת ומתחילה לרעוד. 

אני מרגיש את הגוף שלה רועד כולו, אני מרגיש את האורגזמה שלה מתקרבת ואני ממשיך באותו קצב, עד שהיא נמתחת לכל עבר ופורצת בבכי מתגלגל, שלסירוגין הופך לצחוק מתגלגל. אני מחבק אותה חזק, מלטף לה את הראש ומזכיר לה, שאני כאן ואני שומר עליה ואוהב אותה. הרעד, הבכי והדמעות נמשכים עוד כמה דקות עד שהיא נרגעת ונשכבת בנחת. "אני אוהבת אותך, אני מיוחמת עליך ורוצה שתשרת אותי כל הזמן, רוצה להשתמש בך, להטריף אותך", היא אומרת עם חיוך גדול על הפנים. אני מסמיק ומספר לה כמה אני אוהב אותה, כמה אני רעב למגע שלה, לגעת בה, לטעום אותה, לריח אותה, לשרת לספק אותה. 

"אני גאה בך, שהמשכת להטריף לי את הדגדגן בעדינות והייתי סבלני ולא החדרת אצבעות כי הייתי גומרת תוך שניה ואתה למדת שאני אוהבת לאט ומגיע לך לרדת על הברכיים ולגמור, כמו דילדו עלוב עם זין קטן כנוע ומושפל, כמו שאתה", היא אומרת ואני נרגש כולי. אני קופץ מהמיטה ויורד על הברכיים מולה. היא מתיישבת על המיטה ומסתכלת עליי, משפשף את הזין שלי.

"אני מתחילה לספור, דילדו, חסר לך לא לגמור בזמן", היא אומרת ומתחיל מיד בספירה, "8"... "לא, עוד לא בבקשה, תני עוד קצת זמן לאונן ולהנות מהחרמות", אני מתחנן והיא מגיבה בהמשך הספירה, "7"... אני נכנס ללחץ ועוד רגע התחלתי לבכות, אבל אני מביט בה ומרוכז במטרה. אני משפשף את הזין חזק, "6"... "5"... היא סופרת וכשהיא מגיע ל"4", אני מבקש רשות לגמור והיא מאשרת. אני משפיך על הרצפה, שלולית ענקית של זרע סמיך. אני משפיל מבט ועוצם חזק את העיניים, עד שהגוף שלי נרגע מהרעידות. 

"אתה כזה דילדו טוב, ממושמע וכנוע", היא מחמיא לי כשאני מנקה את הבלאגן שהשארתי על הרצפה. הייתי רוצה שהיא תבקש ממני לנקות עם הלשון, אבל זה גדול ממני כרגע. אני נכנס למיטה ומחבק אותה עד שהיא נרדמת

Gallgalil​(נשלט) - איזה רגע אינטימי יפה, נהניתי לקרא ולדמיין אתכם בסיטואציה....בפעם הבאה תנקה עם הלשון את הגמירה שלך....
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אני מאוד רוצה, במיוחד מולה, אבל זה עדיין קשה לי ונדיר שאחרי גמירה, אני מסוגל להמשיך.. רק במידה והצלחתי "להרוס" את האורגזמה. מבטיח לנסות להשתפר בעניין
לפני 10 חודשים
הלן הדובה - טיפ בכיוון הזה? תנסה ללמוד להגיע ל"שפיכה" בלי גמירה. אתה עודה אדג'ינג ומפסיק קצת לפני גמירה ושופך לאט לאט. אם אתה לא משחרר לגמירה מלאה אז אתה ממש מטפטף ונוזל ויכול אחרי זה לשפשף עד פורקן. רק שעם הפורקן בקושי יצא משהו אלא אם תתן לזה כמה דקות.
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - זה בדיוק שאני עושה, אבל לא תמיד מצליח לעצור בזמן... מאמין שעם תאגול, אני אצליח יותר. תודה
לפני 10 חודשים
הלן הדובה - קצת כיפוף בברכיים עוזר לי בעמידה ומעבר לזה - kegels. לתרגל יום יום (צריך 5-10 דקות ביום). אני אוהבת לתרגל בנסיעה.
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מבטיח לתרגל
לפני 10 חודשים
הלן הדובה - מחכה לשמוע על מעלליך.
לפני 10 חודשים
fatiefairy - מקסים ומרגש 🫶🏼
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מעומק הלב
לפני 10 חודשים
fatiefairy - אני כל כך אוהבת לקרוא אתכם. שמחה שאתה כותב :)
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - זה כלכך לא מובן מאליו וממלא לי את הלב באושר גדול
לפני 10 חודשים
שימודה - ווואווו מדהים איזו אינטימיות.
מגיע לך
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר. מחזיק לך אצבעות כל הזמן!
לפני 10 חודשים
הלן הדובה - מקסים. התגעגעתי לפוסטים האלה כל כך.
אתם כל כך חמודים.
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה
לפני 10 חודשים
sage2k2 - ה ט ר פ ת ם
את מוחי מעבר לכל מה שאפשר לכתוב!
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י