שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 20 ביוני 2023 בשעה 3:16

"אני מתגעגעת לזין הקטן שלך, דילדו", היא אומרת בזמן שאנחנו מתלטפים ומתנשקים במיטה. "אני כלכך מתגעגע אליך, אני רעב אליך, למגע שלך, לטעם שלך, לריח שלך, אני צריך להיות שלך", אני עונה לה בהתרגשות. אז קם לסגור את הדלת של החדר והיא כבר זורקת מעצמה, את הבגדים. "את כלכך יפה, את כלכך סקסית, אני מיוחם עליך, כל מה שאני צריך, זה להתמסר אליך, לשרת ולספק אותך", אני אומר ומתחיל לנשק אותה מהבטן, שדיים, צוואר, שפתיים... 

היא מחזיקה אותי מהזין, היא יודעת כמה זה מטריף אותי, להרגיש שהיא שולטת בי, שכל כולי נתון לה. אני מעניק לה פינוק שדיים יסודי, שתי ידיים, לשון. אני מתמסר לגוף שלה והיא מתמסרת למגע לי. "תבדוק אם אני רטובה מספיק כדי לקבל את הקטן שלך", היא קוטעת אותי ואני בודק והיא רטובה אבל לא מספיק. כמה ליקוקים והיא תהייה מוכנה אבל היא לא מרשה, אז אני מגשש את דרכי אל הדגדגן, שמתחיל להציף אותה בגלי עונג.

"תזיין אותי כבר, דילדו", היא פוקדת ויורדת על ארבע. אני מתמקם מאחוריה, מרטיב את הזין שלי וחודר. אני נכנס למיני חרדת ביצוע אבל מנסה לא לחשוב על יכולות הזיון שלי ורק להתמקד בנו. אני מביט בנו במראה ובמקומי, אני מדמיין גבר אחר ומטריף אותי לחשוב כמה סקסית היא תהייה כשגבר אמיתי יטחן לה את הצורה. "תפליק לי, דילדו", היא פוקדת ואני מפליק לה, בהתחלה בכל ישבן בנפרד ואז בשני הצגדים, בסטריאו. כל הפלקה משאירה סימן אדום ומעוררת בה תשוקה חייתית. 

"התחת שלך כלכך יפה, עם הסימנים  של האצבעות שלי", אני אומר ומוריד, עוד מנה, בכל הכוח ומיד אח"כ חודר בכל הכוח. "תראה אותך, דילדו, תראה אתה סקסי, כשאת מזיין אותי", אני מביט, תופס אותה חזק ומזיין כמו חיה, עד שנגמר לי הכוח. אני נשכב לצידה והיא מלטפת אותי. אני מופתע שהצלחתי להתאפק לא לגמור תוך דקה, כי תמיד בדוגי, אני מאבד שליטה אבל מה זה משנה שהיא עדיין לא מסופקת? "אני אוהבת את הקטן שלך בתוכי", היא אומרת ואני לא יודע אם היא באמת מתכוונת או סתם רוצה לעודד אותי. "אבל את צריכה זין גדול", אני אומר לה, "את צריכה גבר אמיתי שיזיין אותך". 

אני עולה עליה וחודר, מזיין אותה ואנחנו ממשיכים לנהל שיחה על המאהב שהיא צריכה וכמה זה מטריף לי את החושים. הדיבורים מגרים אותי ומעמידים לי את הזין. אני חודר מהר וחזק ומפנק לה את השדיים. לפעמים אני יוצא ואז חודר עמוק, אני יודע שזה מחרמן אותה. אני לא מוותר, לא מפסיק, גם כשהזין שלי נרפה. "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו", היא מתחילה לגנוח, פעם אחר פעם וזה גורם לי להגביר את הקצב ואז זה קורה, בהפתעה מוחלטת, היא מתחילה לרעוד כולה עד שהיא גומרת בצעקה גדולה.

אני לא חושב שהיא גמרה במיסיונרית, איזה עשור... היא מחוייכת ומסופקת וזה מה שחשוב. "עכשיו תורך, דילדו, תגמור בתוכי", היא אומרת בפקודה. אני עולה עליה, שוב, חודר רק עם הכיפה. "הקטן שלך מטריף אותי", היא גונחת. "אני אזדיין בשבילך, דידלו כנוע שלי, אמצא לי מאהב עם זין גדול ואתה מלקק אותי אחרי, עם הטעם של הקונדום והכוס שלי היה פתוח ואני לא ארגיש את הזין הקטן שלך. זה ישפיל אותך ויטריף אותך", היא אומרת וממשיכה וכל מילה סוחטת לי את הנשמה ומרוקנת לי את הביצים.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י