שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 9 חודשים. 12 ביולי 2023 בשעה 3:47

חשבתי עליך, אני לא יודע מי אתה ואיך אתה נראה, אבל יש לך נוכחות. אתה עדין ורגיש, אבל במידת הצורך תהייה גם קשוח. חשבתי עליך, אני לא יודע אם אתה קיים בכלל. חשבתי עליך ורציתי כלכך לגעת בעצמי ויותר מזה, רציתי לגעת בך.

אני רוצה להתגבר על הפחדים והביישנות, כי אתה תשמור עליי. תחבק אותי, תלטף אותי. אני רוצה שגם תנשק אותי, נשיקה גברית, לשון בלשון, זין בזין. 

אני רוצה להתלבש בשבילך, להיות סקסי, במיוחד בשבילך. כשתראה אותי, אתה תרצה אותי, תהייה רעב לגבר כמוני, אליי.

תביט בי, תעביר מבט על כל גופי, אני ארגיש נבוך ומבוייש ואתה תחייך ותלטף אותי. אני רוצה שהזין שלך יעמוד כשתבחן אותי. תגרום לי להרגיש גבר, תגרום לי להרגיש סקסי, תגרום לי להרגיש נחשק, תגרום לי להרגיש סיסי, תגרום לי להרגיש שלך.

בבוא העת, אני ארד על הברכיים, אתה לא תגיד כלום, אני כבר אדע, מתי זה הרגע המתאים. אני רוצה להריח אותך, לנשק אותך, ללטף את הזין שלך, לללק את הזין שלך. תלמד אותי למצוץ לך, תעשה אותי מוצץ מדופלם.

אני רוצה אותך בתוכי, את הזין הגדול והיפה שלך, עמוק בתוכי. תהייה עדין איתי, תחדור לתוכי, תמלא אותי, תן לי להתרגל אליך, להרגיש שאנחנו ישות אחת ואז תזיין אותי, איך שתרצה, בתנוחה כזו או אחרת, בקצב שמתאים לך, בעומק שמתאים לך, אני אהייה רק חור לסיפוקך.

אני רוצה להרגיש אותך פועם בתוכי, הולם בתוכי, בועל אותי, משתמש בי, מזיין אותי. בעולם נטול בעיות, הייתי רוצה להרגיש אותך מתפוצץ בתוכי וכל הזרע החם שלך ינזל ממני, אבל תוכל להתפוצץ לי על הפנים או על הזין, זה יעשה אותי הזונה הכנועה והמושפלת שלך וזה מה שאני רוצה להרגיש, אחרי שהיית עדין וטוב אליי. מקווה שאהייה טוב גם בשבילך.

חשבתי עליך, אני לא יודע מי אתה, איך אתה נראה ואם אתה בכלל קיים, אבל גמרתי עליך, גמרתי על עצמי, אולי יום אחד, נגמור ביחד, על אמת.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - מאחלת לך ❤️
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה 💚
לפני 9 חודשים
Gallgalil​(נשלט) - מרטיב....
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה 😘
לפני 9 חודשים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 😍😍
לפני 9 חודשים
sage2k2 - ככ אירוטי שרף!!!
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 9 חודשים
fatiefairy - קודם כל, מאחלת לך שתגשים 🙏🏼
שנית, וואו. איזה תיאור יפייפה ואירוטי. הלוואי על כולנו.
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה x2
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י