לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 8 חודשים. 6 באוגוסט 2023 בשעה 3:17

שבת בלילה, פתחו של שבוע חדש, בית נטול ילדים. נראה שזה הולך להיות, עוד יום, שלא ננצל את הבית הריק לקצת זימה ובדיוק אז, תפנית קלה בעלילה. אנחנו שוכבים עירומים, במיטה, אני מלטף את הבטן הנעימה שלה. המילים עומדות לי על קצה הלשון. אצלי בראש, אני אומר אותן, אבל במציאות, זה עדיין לא קורה.

אני מרגיש, שהיא בדרך להירדם ולפני שיהיה מאוחר מדי, המילים יוצאות מהפה, "אני יכול לשרת אותך, לפני שאת נרדמת?". "תשאל את זה כמו שצריך", היא אומרת ואז נופל לי האסימון והבושה מתפרצת. אני בולע את הרוק ואומר בקול רועד, "אני יכול לשרת אותך, המלכה?".

היא מחייכת, "כל הכבוד דילדו", היא מחמיאה ודוחפת את הראש שלי אל השד הקרוב. אני יונק את הפטמה, מוצץ ונוגס, לסירוגין והיד השניה, חופשת את השד השני ולשה בתיאום מושלם. כל נגיסה או צביטה של הפטמה, גורמים לה לגנוח.

בשלב הזה, אני מסור לה בצורה טוטאלית. אין שום דבר מסביב, רק תשומת לב מלאה לפטמות, אחת בין האצבעות והשניה בפה. אני לא שם לב, שהזין שלי מתקשה ולאט לאט גם, מתחיל לנטוף. אני לא צריך את הזין, היא גם, ממש לא צריכה את הזין שלי.

"דילדו, תראה מה אתה עושה לי", היא נאנחת ומניחה את היד שלי על הכוס שלה. היא רטובה, ממש טובה וזה תמיד יפתיע אותי, שככה הגוף שלה מגיב, בגללי או בזכותי. האצבע שלי מגרה לה את הדגדגן עד שהיא, נעשת חסרת סבלנות ומחדירה לי את האצבעות לתוכה.

אני מזיין אותה עם אצבע אחת, עמוק, עד לנקודה, שכל נגיעה מרעידה אותה. הרעש של המיצים שלה, מטריף אותי ואני מגביר את הקצב. הגוף שלה מגיב לכל חדירה וההפשרצה הראשונה תגיע ממש בקרוב. "עוד, דילדו, אני צריכה עוד", היא צועקת ואני מכניס אצבע שניה ומזיין אותה חזק יותר, מהר יותר, עמוק יותר.

היא גונחת חזק יותר, ככל שאני מגביר את הקצב ואז מגיעה השפרצה שניה, ואני מרגיש שכל היד שלי נוטפת, אבל זה לא מספיק לה. אני ממשיך, מרוכז כולי, בנקודה בתוכה, שמטריפה אותה וברעש המחרמן של המיצים שלה.

היא תופסת אותי חזק. הרעידות שלה מתגברות ומתגברות עד שהיא מאבדת שליטה. בדיו- אז, הבכי מתפרץ. בכי חזק, מתגלגל. אני עוטף אותה, מחבק אותה, שומר עליה, עד שהיא נרגעת. "רק אתה, יודע לעשות לי כלכך טוב", היא אומרת ובוכה מהתרגשות. העיניים שלה זוהרות מאהבה. 

"אני יכול לטעום אותך", אני מבקש, היא מסכימה ומפסקת רגליים. אני מצמיד את הפנים שלי לכוס שלה ומורח את כל הפנים שלי במיצי התאווה שלה. אני מסניף אותה ומלקק אותה, כמו חיה מורעבת. אני מרים את הראש, "את כלכך טעימה, המלכה, תודה שאת מרשה לי לטעום אותך", אני אומר וחוזר לינוק ממנה, כל טיפה ממכרת.

"עכשיו, אני רוצה לעשות לך טוב", היא אומרת, "אני רוצה לספק אותך, דילדו, כמו שאתה מספק אותי". "אני רוצה לחדור, רק להרטיב את הזין ולאונן". אני אומר וכבר עושה את הדרך... "לא", היא עונה באסרטיביות, "אני לא רוצה את הזין הקטן שלך בתוכי, דילדו", היא מוסיפה. "אבל... אבל... ", אני מגמגם ולא יודע מה להגיד. הבושה וההשפלה בוערות בי ואני פורץ בבכי. 

אני לא יודע מה קרה, באותו רגע, אבל זה היה משהו עוצמתי, שלא חוויתי כדוגמתו. אני חושב שהיא נבהלה, איתי ביחד והיא הסכימה שארטיב את הזין שלי בתוכה. חדרתי, פעמיים, הרגשתי את הזין שלי, עטוף במיצים שלי. "אני יכול לשכב לאונן לידיך?", אני שואל בביישנות. "כן, דילדו, אני רוצה לראות אותך מאונן, מושפל וכנוע", היא עונה ואני נשכב לצידה.

הזין שלי קשה ואני משפשף אותו, המיצים שלה תמיד מטריפים אותי. "אני קרוב, המלכה, לגמור על עצמי", אני שואל. "כן, דילדו, עלוב שלי, תראה לי איך אתה משפיך על עצמך". כמה שפשופים בודדים והזין שלי רועד ויורה מטחי זרע סמיך על הבטן שלי. הבכי מתפרץ ללא שליטה וללא הכנה מוקדמת. היא מלטפת לי את הראש ומחבקת, "כל הכבוד, דילדו", היא אומרת ומנשקת אותי.

 

 

Gallgalil​(נשלט) - ואו, איזו כתיבה מרגשת ומרטיבה....
את הנק שהיא לא רצתה אותך בתוכה הייתי מעצים ולוקח אותו קדימה גם עכשיו אחרי שהכל נגמר...
בהצלחה
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - זה היה רגע חזק במיוחד אבל צריך להיזר לא להגזים איתו. היא צריכה את החדירה והצורך שלי להתגעגע לחדירה, יכול להשפיע לרעה. מאמין שנדע להגיע לאיזון נכון
לפני 8 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - מרגש ❤️
אתה מהמם.
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, אלך להסמיק לבד בחושך
לפני 8 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - 😄😄 טיפשון.

באסה על הסוף. עצוב ❤️
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - למה בעסה על הסוף? סוף טוב, הכל טוב, על באמת 🥳
לפני 8 חודשים
sage2k2 - איזו כתיבה וואוו.. אתה כישרון.. ואתם מרגשים ומלביטים כמעט יכלתי בקריאה לשמוע אתכם באוזני... העמדת(ם) פה חתיכת גירוי!!
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י